FIFA 22

FIFA 22

Geef het 2 maand en iedereen wil terug naar 21 versie/style

Ik weer niet of EA beseft wat voor een gedrocht het heeft uitgekotst, maar geef dit 2 maanden en niemand speelt dit nog met plezier met dit rivals systeem en WL enzo... Zit je in een slechte streak dan drop je, en hard, hier blijf je gewoon hangen en ter plaatse trappelen, niks fun aan

Over slechte reclame gesproken, dit is geen crowd pleaser, enkel voor pros in de game
Denk dat er meer tevreden zijn met de change dan niet, ma soit.

Over fifa 21 deed ge ook constant uw beklag... New game, same story.

Denk dat er meer tevreden zijn met de change dan niet, ma soit.

Over fifa 21 deed ge ook constant uw beklag... New game, same story.
Spel zelf kan ik nog veel op oefenen, dat geef ik toe, trouwens bij 21 kloeg ik over situaties dak in t zak gezet werd (gelijk iedereen doet, ik zaag mss wat meer, maar principe blijft hetzelfde), hier over de gameplay, totaal ander ding met uw same story....

In mijn post heb ik het over het warme water dat EA heeft uitgevonden met hun nieuwe systemen, ook iets anders dan uw same story

Trouwens als ge mijn posts gezaag vindt, er is een ignore knop eh

woho Elite 3 bereikt bij Squad Battles hopelijk iets moois uit de packs morgen.

Mijn middenveld geupgrade naar Rabiot en R Sanhez op CM en Veretout op CDM een pak meer pace nu en speelt zoveel leuker.

Ik amuseer me.

Ik denk niet dat ge posts volledig leest, hebt ge gelezen wat ik geschreven heb?

Alles?
Jawel, maar ge reflecteert uw mening van het spel als "iedereen" zijn mening en ik heb mijn twijfels daar zeer hard over.

Edit: aan de andere antwoorden ondertussen ben ik nu vrij zeker dat mijn twijfels terecht waren.

Jawel, maar ge reflecteert uw mening van het spel als "iedereen" zijn mening en ik heb mijn twijfels daar zeer hard over.
Ok, ik ben de enige die klaagt, ok

Ge zegt zelf dat ge het niet lang gaat uithouden, tuurlijk vinden de pros dit geweldig als je de game goed beheerst kan je je aanpassen en bonus, je kan zelf nog meer rondtikken tegen noobs...

Voor pros is dit het walhalla, zoals ik al tig posts hier kom te zetten, noobs gaan gewoon afhaken met dit systeem, als ge dat nog niet doorhebt schrijf ik het u op een papierke

Wrs niet de enige nee, maar op elke fifa wordt geklaagd. De vraag is zijn er meer klagers dan mensen die tevreden zijn, naar mijn ervaring absoluut niet.
Ok hier kan ik niks tegen inbrengen :unsure:

Wat kan je er nu op tegen hebben dat pros zich pro kunnen voelen (in hun elite clubje)

Maar laat mij klooien in div 7, en hou al diene zever voor jullie zelf

Ge zegt zelf dat ge het niet lang gaat uithouden
Klopt, maar geen enkele FIFA game, ik heb nog nooit in mijn leven een FIFA game langer dan een maand gespeeld. Ik speel zelf niet elk jaar FIFA.. ik heb 21 paar weken gespeeld opt einde omdat het gratis was. het was toen geleden van 18. Ik speel FIFA een graag in periodes als ik eens een voetbal "kick" kan gebruiken. Maar dit is het type game dat ik eigenlijk ver nooit speel, eerder games als Dark Souls, Bloodborne..., Roguelikes, metroid vania's of AAA first party games zoals een GOW, TLOU en Indie games.

Dus ja ik zal deze waarschijnlijk niet lang spelen, heeft niks met de game te maken, alle eigenlijk wel... eerder niks met versie 22 gewoon algemeen FIFA... :p

Jah kijk, ik kan snappe da fifa 22 u ding ni is en da ge 21 leuker vond. U volste recht, niemand houd u tegen om terug te gaan. (Fifa 21 topic staat op pagina 5 btw 😉😁).
Maar ik denk dan dat de uitdaging is om beter te worde en die 'pros' uiteindelijk te kloppe. Ma das hoe ik erover denk

Jah kijk, ik kan snappe da fifa 22 u ding ni is en da ge 21 leuker vond. U volste recht, niemand houd u tegen om terug te gaan. (Fifa 21 topic staat op pagina 5 btw 😉😁).
Maar ik denk dan dat de uitdaging is om beter te worde en die 'pros' uiteindelijk te kloppe. Ma das hoe ik erover denk
Als gij da kunt, good4u

Ik wordt hier van t kastje naar de muur gespeeld in div 6, remontadas a volonté in mijne jak, maar u lukt het duidelijk wel goed genoeg met uwe cr7 me dunkt, WL gespeeld al ??

Ik heb ze vorig jaar bijna altijd meegedaan, zeker eind in de 40, naar de 50 toe, ne noob speelt ook is graag voor de knikkers, waar dient al die 'sponsoring' dan voor vraag ik me af...

Vergelijk het met een klein ploegsje dat daar is tegen Real Madrid mocht spelen (en nog won ook nota bene), hier wordt ge er al uitgefaseerd bij de plaatsingsmatchen, zoals de Hollanders zouden zeggen: nou, best gezellig, vind je niet?

Edit, en kunt ge nog MEER uit de hoogte doen met uwe pagina 5?

Als het een troost mag zijn, heb altijd div 2 gespeeld en geraak nie uit 7 nu. Misschien ben ik gewoon te oud voor nog mee te kunnen met al dat jonge geweld dezer dagen.

Same, al zou ik ni weten hoe dat het er daar aan toe gaat/ging
Meta teams, sweat fucks en skillers. Maar toen ik met mijn cheap as team speelde, krag ik veel in mijn voordeel tegen die OP teams. Misschien helpte EA me gewoon schijt hard :unsure: Daarnet na 10 min stond ik al 3-0 achter :D Volgende match ne draw en dan plots 6-2 gewonnen. Ideaal moment voor af te sluiten met een win :biglaugh:

Terug
Bovenaan