FIFA 22

FIFA 22

Seg, ik heb die release niet echt van naderbij gevolgd van die OTW kaarten, volgens mij heb ik beide teams zien in packs zitten, maar gingen deze niet een tijdje samen in packs zitten? Zowel A als B tegelijk dus?

@Kamperske, zeg maar top 100,ik zie u staan op plaats 73 ofzo

Laatst bewerkt:
Alle SB rewards waren cvkes :p

245698425_226056182850595_661753913230622447_n.jpg
245800508_4191415667633503_6518401322999356543_n.jpg

Deze kan ik dan ook nog eens perfect gebruiken in mijn team ook! En tot slot ook wel nog ne leuken.

245663466_1251547498604745_5848879897802998393_n.jpg

Zoals altijd geen schijt gekregen.

Zit nu in div6, formatie veranderd en 2 laten rage quiten achter mekaar.
Nu schijt draw gehad tegen 1 die denk ik ballet aan het spelen was ipv fifa. Hele tijd ronddraaien en draaien.
Sane de duts, counter attack met 2 voor de keeper in de toegevoegde tijd. Lege goal trapt er em naast :help:Anders was die nog aan het draaien men tegenstander.

@Kamperske

Had ik dat goed gezien dat ge die tifos en badges gewoon discard? Ik dacht dat ge nog plaats op uw transfer lijst hebt

In deze fase van het spel, als het ietwat een naam is krijg je er rap 700 a 800 coins voor (als je ze even blijft listen) zet gewoon die kaartjes aan 400 erop en ze verkopen als zoete broodjes

Ik kan het niet aanzien dat ge zo coins verbrast... (tenzij ik het mis heb gezien) is letterlijk 10 seconden werk voor 300 coins extra telkens

@Kamperske

Had ik dat goed gezien dat ge die tifos en badges gewoon discard? Ik dacht dat ge nog plaats op uw transfer lijst hebt

In deze fase van het spel, als het ietwat een naam is krijg je er rap 700 a 800 coins voor (als je ze even blijft listen) zet gewoon die kaartjes aan 400 erop en ze verkopen als zoete broodjes

Ik kan het niet aanzien dat ge zo coins verbrast... (tenzij ik het mis heb gezien) is letterlijk 10 seconden werk voor 300 coins extra telkens
Die brol doe ik gwn weg. Dat gaat anders mijn club in en zie ik nooit van zijn leven terug 😂 en voor die 300 coins 🙂 wist zelfs ni eens dat mensen die brol kochten 😂

Is inderdaad niet de moeite om te listen, tenzij je een kit van een bekende ploeg hebt ofzo. City, Barca, PSG... dus zet je er beter wel op, al de rest discard pile!

Ja maar de eerste maand en half ofzo haal ik daar zeer easy 600 coins voor, en men lijst is toch maar met 70 gevuld, dus waarom niet dan... Probeer het is eh, vergelijk de prijzen en meestal wordt er zelf al enkele honderden coins geboden voor tifos en al wa ge wilt met iets van naam

Ik haal die coins liever binnen ze, ik begrijp jullie uiteraard wel, maar ik zie dat als ik ze list ze wel degelijk verkocht geraken, en als ze teveel plaats innemen dan discarden

My2cents als ge met rtg tactiek bezig zijt,

Enkele voorbeelden van daarjuist, badge van Ierland 750 coins, badge van een Duitse bundes middenklasse, 700 coins, etc.

Ik zou ze ook listen als het min 700 coins is, dat is een gratis wedstrijd free aan coins.
En da lijkt misschien niet veel, maar je moet dat over 500 kaarten bv zien, das 350k coins dat je gewoon in de vuilbak zou gooien dan.

Ik zou ze ook listen als het min 700 coins is, dat is een gratis wedstrijd free aan coins.
En da lijkt misschien niet veel, maar je moet dat over 500 kaarten bv zien, das 350k coins dat je gewoon in de vuilbak zou gooien dan.
Exact, de meesten beginnen nu een ploegje te bouwen en met de extra coins die ze over hebben kopen ze dan nu ongeveer (niet bij de start dus) de badge etc. van hun club waarvoor ze supporteren

Dus binnenhalen die handel als ge toch plaats op uw lijst hebt

Ik heb zelf recent wat truitjes en tifos gekocht, dus als ik het doe doet de groten hoop dat uiteraard ook

Ik heb Bale en Isco gekregen. Wel niet zo snel dus echt wild ben ik er niet van.

En Azpicuelta en Matip gekregen. Wel rating 83 maar beetje traag dus niet echt bruikbaar vrees ik.

Ik heb Bale en Isco gekregen. Wel niet zo snel dus echt wild ben ik er niet van.

En Azpicuelta en Matip gekregen. Wel rating 83 maar beetje traag dus niet echt bruikbaar vrees ik.
Als ge prem gebruikt, Rudiger en gomez kan ik aanraden, waarvan gomez uiteraard de duurdere

Krijg je in de Champions play-offs het punt voor een verloren wedstrijd als je een owngoal scoort en quit? Ik heb de 5 wins gehaald en zou de laatste 3 wedstrijden de win willen weggeven maar ben niet zeker of ik de 3 punten die ik nog nodig heb dan ook krijg.

Terug
Bovenaan