GETHEZ
Well-known member
Bedoelt ge fifa 23Wanneer komt die patch uit?
Deze game is beyond repair
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoelt ge fifa 23Wanneer komt die patch uit?
En nog zulde 1000den matche spelen dees jaar, you are a hard man to understand.Hoe meer ik speel hoe meer ik gedgouteerd geraak...
Ze hadden beter een mestkar met wat vliegen op de cover gezet want dees is een echt schijtspel
Scripting langst alle kanten en beweeglijkheid 0
Iedereen is aan t slapen, remontada is geen enkel probleem voor de tegenstander, maar voor mij, ho maar
Betaalt ge daar 100 dollar voor ?
En we zijn al bijna halfweg in de inschrijvingen.Vrienden, het eerste FIFA 22 toernooi is al een feit!
Inschrijven via: https://www.beyondgaming.be/tournaments/fifa-22-nations-league.4/
Heb mij ook ingeschreven zie.En we zijn al bijna halfweg in de inschrijvingen.

Niet, moet je de ps4 versie voor hebben. En die heb je alleen via de Ultimate editie die je officieel niet kunt kopen in BEHeb mij ook ingeschreven zie.
Wel een vraagje nog, hoe speel je als PS5 gebruiker tegen een PS4 gebruiker?
IIRC komt de nieuwe batch op vrijdag, de vrijdag er op zit dan volgens mij alles van OTW in packs.Wanneer komen de volgende OTW kaarten, iemand een idee hoe die releases in elkaar zitten?
K, thx man! Waar zit mister Lukaku!! Benieuwd wat die gaat kosten. Iemand die ook uit kijkt naar een bepaalde OTW?IIRC komt de nieuwe batch op vrijdag, de vrijdag er op zit dan volgens mij alles van OTW in packs.
Ow shit, ik dacht dat je gewoon via PSN mekaar kon uitnodigen, ongeacht of het PS4/PS5 was.@Booka Shade Had net te laat mijn edit gedaan, maar kan je deze vraag nog beantwoorden?
PS5