FIFA 22

FIFA 22

Hoe meer ik speel hoe meer ik gedgouteerd geraak...

Ze hadden beter een mestkar met wat vliegen op de cover gezet want dees is een echt schijtspel

Scripting langst alle kanten en beweeglijkheid 0

Iedereen is aan t slapen, remontada is geen enkel probleem voor de tegenstander, maar voor mij, ho maar

Betaalt ge daar 100 dollar voor ?
En nog zulde 1000den matche spelen dees jaar, you are a hard man to understand.
Als ik mij zo zou frustrere was het spel al lang geinstalleerd

T zullen er toch wat minder zijn dit jaar

Azo een misbaksel, ik sjot gewoon graag een matchke maar de gameplay van deze is kotswekkend

Traag, mijn spelers die aarzelen om een actie in te zetten, passief as fck, basispassen die niet gegeven worden, rivals systeem dat op geen botten trekt, etc. etc.

Ik dacht dat we met reden kloegen over fifa 21, maar dees is een puur gedrocht op elk vlak, is enkel voor de pros en de wannabe pros gaan weer geld spenderen om mee te willen kunnen met het elite clubje

Ik hoor veel mensen die deze game proberen goed te praten, maar dit zuigt gewoon

Als ge graag vlot en snel wilt spelen, 1 tip, fifa 21

Ik denk dat ik binnenkort terug ga schakelen naar 21 en mijn 100 dollar als verloren ga moeten beschouwen

Aan iedereen die het nog niet heeft gekocht denk 2 kere goed na

Dat de game trager is vind ik zelf wel fijn.
Mijn grootste frustratie is hoe belangrijk het verdedigen door de AI is. Ge zou bijna zot zijn om zelf controle te nemen over een CB.
En doordat ge het verdedigende werk best aan de AI overlaat heb ik soms het gevoel dat ge gewoon om de beurt tegen de AI aanvalt.

niet genoeg matchen gewonnen voor mee te doen voor wl :( kwam tegen pay to win teams uit

Laatst bewerkt:
Niet denk ik, er is geen xplay tss de ps4 en ps5 iirc...

Ondertussen in div 6 en de matchkes zijn toch wel spannend. Winnen of verliezen met grote cijfers gebeurd hier toch niet meer, is telkens close ^^. Zelfs tegen de ploegen met Messi, CR7, Mbape, Neymar,... valt dit nog goed mee...

Gekke markt. Had Dendoncker nodig voor een SBC. Die stijgt op nog geen uur van 2000 naar 4000 en daarna binnen het half uur terug naar 1500.

Terug
Bovenaan