Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pro's, content creators en Arabische prinsen.Haha die Ronaldo Potm... Wie kan al die sbcs nu in hemelsnaam doen...
Tot je voor je icons moet gaan spelen, dan is iedereen weer aan het wenen dat de pros afzakken van divisie en nobbs beginen te slayenDivisions rivals is toch echt naar de kloten nu? Als je huidig niveau bv Div 5 is en je met wat geluk en een win streak in div 3 of 2 geraakt, dan ben je voor de rest van het jaar gejost. Om de 6 weken ga je 1 divisie naar beneden. Wat dus eigenlijk verwaarloosbaar is. Vorige jaren als je een paar slechte matchen had ging je gewoon direct een divisie lager en zat je weer op je niveau. Volgens mij gaan er gewoon veel spelers afhaken ipv meer packs te verkopen zoals EA het volgens mij in gedachten heeft.

dan hadde de fans maar niet op Ronaldo moeten stemmen, je weet toch dat die SBC niet gratis gaat zijn en altijd duurder is dan de prijs van de kaart zelf. Als die de heft van de prijs was konden wij hem ook nog niet doen26 sbc's, met 89 etc meermaals
GLGL

Het grootste probleem atm voor mij persoonlijk is keepers in 1vs1 en de Server connectie. De rest is voornamelijk aan passing aan een nieuwe game.Ik lees bijna niks positiefs over FUT in deze topic.Het kan een verademing te zijn een keer een jaar over te slaan, zoals ik dit jaar doe.
Al blijf ik de FIFA topic lezen, altijd hilarisch en benieuwd naar de zotte spelers die jullie hopelijk packen.![]()
1v1 is echt belachelijk eh, krijgt die er niet in. Server issues atm nog niet gehad, dus finger crossed dat het zo blijft.Het grootste probleem atm voor mij persoonlijk is keepers in 1vs1 en de Server connectie.
- Weinig te doen? als je alles wilt doen wat er te doen is, is best veel te doen. (DR,SB, OBJ,..) Matchen spelen, tacktieken zoeken, andere dinge proberen om beter te worden in de game. Als je 1000x het zelfde probeert, hoe verwacht je dan beter te worden? (gewoon wat voorbeeldjes)1v1 is echt belachelijk eh, krijgt die er niet in. Server issues atm nog niet gehad, dus finger crossed dat het zo blijft.
Wat mij gewoon stoort, maar das elk jaar gewoon en nu weer is dat er in FUT weinig te doen is, veel spelen wordt eigenlijk echt niet goed beloond. Week Rivals, AUB hier is 1 pack en een beetje coins... 40 SB games, aub hier zijn 2 shit packs voor uwe 15 uur commitment!
Totaal ander spel, maar Diablo 3 krijg zo te doen in vanilla omwille van de low drop rates en meestal shit drops. Wat hebben ze gedaan, de spelers overspoelt met loot, zelf al was die bad, je werd wel altijd gereward en je had het gevoel dat bij alles wat je deed er toch maar de kans was om iets te winnen. FUT is al jaren Diablo 3 vanilla loot... Speel veel, krijg weinig en de kans dat ge iets goed krijgt is 1 op 1000 en dan start uwe grind van een week weer zonder rewards. Waarom kunnen ze niet gewoon wat meer rewarden, zou me al veel meer amuseren als ik 3-4 keer in de week wat rewards kreeg en uitdagingen om iets te doen dat op levert, zou sneller meer teams maken of andere zaken doen. maar nu ist grinden tot ge het beu zijt en eigenlijk steekt ge 50% van uwen tijd in traden om toch maar aan coins te komen voor paar mooi spelers te krijgen.
Is geen Fifa 22 complaint, eerder een Fifa 20.. tot 2022 complaint.

Dat deed ik ook vaak,Ben kik blij dat ik mij meer bezig hou met coins maken dan matchen spelen. 2 schermen, web app open en ondertussen serie en wat coins flippen. Meeste van tijd als ik matchen speel is het squad battles ipv rivals.
Maar dit jaar gaan we proberen is boven Elite 1 te komen 
Lol ja er is echt weinig te doen. Een hand vol SBC's noem ik nu geen gigantische content. Ik speel 40 games omdat ik anders niet weet wat doen... ik haal ook Elite 1 en ja dat zijn shit packs... de kans dat je effectief iets packed in een maand is zo klein. Maar zaols ik ik zei gewoon meet het gevoel vaker gereward te worden zelf al zijn ze brakker, is gewoon al leuker op zich. Objectives noem je ook, maar deze zijn zo pasief, tis niet dat je die dingen actief moet gaan liggen doen op ene paar na. Meeste zijn gebaseerd op scoor X aantal keer met A, B of om manier C. Ook dat kunt ge geen content noemen, want dat komt gewoon vanzelf. Rewards hiervan zijn voor de tijd dat de meeste duren om te unlocken ook abosuluut niet om van huis te schrijven. EN laatste, Draft dit is een modus die ik super cool vind, maar veel te duur. Had zelf nog liever een Draft modus gehad zonder rewards en zonder kosten, puur voor de fun omdat die leuk is. Maar nu is het zijn coins niet waard die te doen.Weinig te doen?
Je xbox naar Nederland zetten en zo punten kopen.Iemand die me kan vertellen hoe ik op mijn FUT account (xbox) toch nog punten kan kopen? Ben daar op mijn vorige xbox is in geslaagd, maar ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb.
Inderdaad, wel je iets berijken in FUT moet je er geld in pompen of zoals ik nu doe een goeie tradepost opzetten. Heb nu wel een goeie manier te pakken. Vandaag 45K profit al gemaakt, puur met kaarden die ik gisteren avond gekocht heb en hiernet op 15 min verkocht heb.Ja ik vind ook da ze wat meer deftige objectives moge doen. Of modes die rewarding zijn met 'restrictions'.
Alle er steke 100+icons in het spel, waarvan het merendeel rommel... doet daar iet mee ipv die hard as fuck te maken om ooit te krijgen.
Nee nu geve ze paar onnozele OTW kaarten in objectives. Maja its all about the money.
Nu voor de rest is fut wel plezant , het zou idd meer rewarding mogen zijn
Zonder uw hele methode te moeten prijs geven, enige tips naar wat te kijken? Doe je dan "gewone" flips met een paar hondert coins winst per kaart?Inderdaad, wel je iets berijken in FUT moet je er geld in pompen of zoals ik nu doe een goeie tradepost opzetten. Heb nu wel een goeie manier te pakken. Vandaag 45K profit al gemaakt, puur met kaarden die ik gisteren avond gekocht heb en hiernet op 15 min verkocht heb.