FIFA 22

FIFA 22

Voor die prijs van POTM Koulibaly hadden ze hem toch nog een extra rating omhoog mogen doen... Ik heb een Serie A verdediging maar ben nog niet echt geneigd om hem te doen.

idd aan de deure kant maar zoveel mogelijkheden ga je niet hebben om een serie A verdediging te upgraden vrees ik

idd aan de deure kant maar zoveel mogelijkheden ga je niet hebben om een serie A verdediging te upgraden vrees ik
Nee dat is waar, maar gold Koulibaly is ook al heel goed. Met die 150k kan ik nog wel betere upgrades/trades doen.

Mss 2 kleinere tornooikes, ps4 en ps5, als dat al niet de bedoeling was :unsure:

Precies wat meer animo dan vorige jaren

Divisions rivals is toch echt naar de kloten nu? Als je huidig niveau bv Div 5 is en je met wat geluk en een win streak in div 3 of 2 geraakt, dan ben je voor de rest van het jaar gejost. Om de 6 weken ga je 1 divisie naar beneden. Wat dus eigenlijk verwaarloosbaar is. Vorige jaren als je een paar slechte matchen had ging je gewoon direct een divisie lager en zat je weer op je niveau. Volgens mij gaan er gewoon veel spelers afhaken ipv meer packs te verkopen zoals EA het volgens mij in gedachten heeft.

Laatste paar wedstrijden elke fucking keer een tikje te veel bij de controle en bij het afwerken waardoor de keeper er direct op zit.
Lullig want veel 1 vs 1 aan het mislopen zo.

Ge wint toch niet met 2 wins op rij van de ene naar de hogere divisie? Ik zit nu in 7 en is met die Romeinse cijfers I, II en III, telkens save points

Volgens mij moet ge er 6 winnen om 1 divisie te stijgen, niet?

die hebben rivals gewoon naar de klote geholpen zodat meer mensen vastzitten in een divisie en denken van ja packs openen voor betere spelers

mijn win streak is ook gedaan en zit ook vast in div 5 voorlopig

Laatst bewerkt:
Als ik het zo zie, lijken de meeste via PS5 te spelen, dus dan zal het dat ook gaan worden.
Helaas wel voor de PS4 spelers.

Het volgende toernooitje ga ik wel anders aanpakken dat iedereen kan meedoen.

Was buiten @DnR nog iemand op de PS4? Die ga ik dan helaas moeten uitschrijven, blame EA :(

Divisions rivals is toch echt naar de kloten nu? Als je huidig niveau bv Div 5 is en je met wat geluk en een win streak in div 3 of 2 geraakt, dan ben je voor de rest van het jaar gejost. Om de 6 weken ga je 1 divisie naar beneden. Wat dus eigenlijk verwaarloosbaar is. Vorige jaren als je een paar slechte matchen had ging je gewoon direct een divisie lager en zat je weer op je niveau. Volgens mij gaan er gewoon veel spelers afhaken ipv meer packs te verkopen zoals EA het volgens mij in gedachten heeft.
Waar staat het dat ge maar 1 divisie zakt, zover ik weet hebben ze daar nog niets over gezegd?
En waarom zoude mense afhaken, uiteindelijk komen de spelers waar ge van gewonnen hebt ook in u divisie he. Dees systeem geeft u juist meer kansen op betere rewards. Zit in div 4 nu en nog merendeel van mijn matche aan het winne...

Vandaag al 2 van men 3 matchen uit rivals gevlogen rond minuut 80 zonder win of los door connectieproblemen. Zeer frustrerend

Terug
Bovenaan