GETHEZ
Well-known member
Heb beiden, maar toch maar ps4, anders moogt ge direct forfait cijfers ingeven

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb beiden, maar toch maar ps4, anders moogt ge direct forfait cijfers ingeven

Ook ingeschreven maar wel ook PS5 hierOw shit, ik dacht dat je gewoon via PSN mekaar kon uitnodigen, ongeacht of het PS4/PS5 was.
vrijdag is team 2Wanneer komen de volgende OTW kaarten, iemand een idee hoe die releases in elkaar zitten?
Nee dat is waar, maar gold Koulibaly is ook al heel goed. Met die 150k kan ik nog wel betere upgrades/trades doen.idd aan de deure kant maar zoveel mogelijkheden ga je niet hebben om een serie A verdediging te upgraden vrees ik
PS5 ahja
Je gaat echt niet met een gelukje in een winstreak van DIV 5 naar 2 gaan ze, dat is dan een gelukje van 6 matchen op rij winnenAls je huidig niveau bv Div 5 is en je met wat geluk en een win streak in div 3 of 2 geraakt

Waar staat het dat ge maar 1 divisie zakt, zover ik weet hebben ze daar nog niets over gezegd?Divisions rivals is toch echt naar de kloten nu? Als je huidig niveau bv Div 5 is en je met wat geluk en een win streak in div 3 of 2 geraakt, dan ben je voor de rest van het jaar gejost. Om de 6 weken ga je 1 divisie naar beneden. Wat dus eigenlijk verwaarloosbaar is. Vorige jaren als je een paar slechte matchen had ging je gewoon direct een divisie lager en zat je weer op je niveau. Volgens mij gaan er gewoon veel spelers afhaken ipv meer packs te verkopen zoals EA het volgens mij in gedachten heeft.