Ik heb een paar kaarten waar ik altijd mee trade. De laatste 2-3 dagen ben ik er optimaal mee kunnen beginnen traden (nog wat leren uit fouten int begin en beetje de markt leren kennen). De kaart die me meeste winst op brengt probeer ik aan te kopen voor max 450 coins, maar afhankelijk van hoe laat het is en de moment van de dag/week kan je ze ook lager aankopen. Gisteren was ik lang wakker en heb ik er nog 20 kunnen kopen voor 350 coins (via bod) en doorheen de nacht en dag vandaag heb ik er eigenlijk geen enkele verkocht, maar dat omdat ik de vooravond afwacht als ook de vroege nacht ( half 11 tot half 12 ish ) zijn momenten waar ik al meeste succes had om diezelfde kaart te verkopen voor maar liefst 800 a 900 coins buyout per kaart. In het geval van gisteren had ik een hele goeie drop in de markt en heb er 35 verkocht voor 1200-1300 coins per kaart ( aangekocht voor 450/stuk ). Dat is wat ik nu doe, gisteren avond 90 kaarten aangekocht varierend tussen 350 tot 450 en hiernet rond half 5 was er een groot tekort van de kaart en heb ze allemaal verkocht voor 950/1000 stuk. Heb niet gewacht tot er weer een 1200 drop is, want als ik die dan mis zit ik er een dag langer meer en dat is een grotere waste dan ze nu voor 950 te verkopen en meteen nieuwe te beginnen aankopen.Zonder uw hele methode te moeten prijs geven, enige tips naar wat te kijken? Doe je dan "gewone" flips met een paar hondert coins winst per kaart?
Omdat dit meer een proces is dat ik 2-3 keer op een dag eens 20-30 min doe, heb ik ook een ander kaartje ( varieert al eens welke da is ) dat ik met 150 coins profit verkoop, dit is meer tussendoor, op de wc of tijdens de pauzes of in de zetel voor tv. Kopen en meteen verkopen.