Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En da voor iemand die 20 keer op rij verloor in DIV 10 hahahen nee dit is geen rage want ik ben al 20 matchen ongeslagen in rivalssquad battles das wa anders

Keepers van het 7e knoopsgat zweven er nog alles uit.![]()
Ge moet Pedri zijn hoofd eens bekijken, precies alsof die al 40 isNiets over een kappersbeurt voor Griezie in de patch notes![]()

Goh te vroeg om te zegge, speelt goe bij mij. Div 4. 90 percent van de tijd niks aan te merke op het resultaat (terechte loss of win). Uitzonderlijk dus da ik zoiet heb van amai hier komk goe weg, of amai ik zen bepikt.Wie ligt deze fifa en wie niet?
Bij mij totaal niet, combineren lukt door den band wel, maar voel mij in kweeni hoeveel situaties gewoon in t zak gezet, heb bv nog geen ene keer een achterstand van 2 goals kunnen rechtzetten
Tegenstander mag wild om zich heen tackelen zonder problemen
Al een sjans dat de circle abusers hier minder hun ding in vinden aangezien ge hier moet combineren
Hoe passief deze game in verdediging is, ongeloofelijk, ze staan op 2 meter van de bal en ik denk dat ze hun gazet aan t lezen zijn of op hln aan t surfen, alles behalve verdedigenGoh te vroeg om te zegge, speelt goe bij mij. Div 4. 90 percent van de tijd niks aan te merke op het resultaat (terechte loss of win). Uitzonderlijk dus da ik zoiet heb van amai hier komk goe weg, of amai ik zen bepikt.
Wel elke tactiek met 4 verdedigers geprobeerd voor ik menne tactiek gevonde heb dat et vlot ging.
Ene moment doen mijn spelers alles, ander moment doen ze niets en daar krijg ik serieus het schijt van. Heb zoveel invest in zo goed team en ze staan gewoon lam niets te doen. Nochtans staat de custom tactic dat ze in de rug moeten duiken en wat doen ze ? Staan gewoon stil niets te doen en moet ik ze manueel nog laten de diepte in gaan. Dan te zwijgen dat bij mij elke doorsteek bal gewoon door mijn verdedigers gaan en als ik dit doe. Dan staan ze daar met 5 gepakt op mekaar en gaat geen 1 bal er tussen. Snap niet waarom ik cmd en 4 vanachter heb staan in dit spel. Nochtans staan ze compact maar lopen ze overal en is ook geen tactic die aangepast is. Dan die keepers die gewoon te zot saven soms en dan lamme kak ballen binnen laten. Hoe zotter u keeper in rating oe groter den duts dat is.Wie ligt deze fifa en wie niet?
Bij mij totaal niet, combineren lukt door den band wel, maar voel mij in kweeni hoeveel situaties gewoon in t zak gezet, heb bv nog geen ene keer een achterstand van 2 goals kunnen rechtzetten
Al een sjans dat de circle abusers hier minder hun ding in vinden aangezien ge hier moet combineren
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk hetzelfde gevoel als u heb. Vind het combineren wel fijn en heb me ook al wel aangepast aan de snelheid.Wie ligt deze fifa en wie niet?