Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat of je doet meer ervaring op en leert van tegen mensen te spelen die beter dan je zijn en ooit stijg je wel? Niet altijd de leukste ervaring wel, want velen spelen het voor de fun, niet om te trainen de beste te wordenNu lijkt het me snel te vervelen eens je geen kans meer maakt om matchen te winnen.
maar beide systemen hebben voor en nadelen...Eindelijk pack luck noemen ze dat dan, denk da ik in alle fifa's samen nog nooit zo een kaart zelf gepakt heb. noem het maar gewoon zeer luckyEindelijk eens pack luck. Zo simpele 78+ player SBC gedaan en 89 Van Dijk walkout. Ideaal voor mijn prem team.

Hahaha, na uw review gisteren nog eens 2 matchkes gespeeld en eens getest wat ge geschreven hebt over de scheidsrechters...![]()
Review: FIFA 22
7 november 1997. Na school begeeft een puber zich te voet naar de lokale pc-boer, omdat zijn broer daar werkt. De avond ervoor had deze namelijk verteld dat ze FIFA 98: Road to World Cup, jawel deze met een piepjonge Beckham op de doos, zouden verkopen vanaf de releasedatum. En zo, met het...www.beyondgaming.be

Classic fifa het verschil tussen twee niveaus is imens hoog waardoor de ene veel te saai speelt en de andere te frustrerend.Hahaha, na uw review gisteren nog eens 2 matchkes gespeeld en eens getest wat ge geschreven hebt over de scheidsrechters...
Overtredingen? Welke overtredingen?
Dat gaan ze toch nog mogen patchen. Toen ik het doorhad: met mijn spits een tackle langs achter ingezet op de laatste verdediger die de bal had. In het echte leven donkerrood, in fifa 22 geen probleem, alleen door op de keeper en goal
Trouwens: op 'professional' heb ik echt moeite met winnen, en op semi-pro win ik elke keer met 10-0.
Wat ga je anders spelen? eFootball?Ik speel geen FUT, al die pack's and what not interesseren mij niet, ook career ed interesseert mij niet, ik wil gewoon af een toe een matchke spelen off- en online en zelf wat offline competities en tornooien maken en spelen.
Is deze Fifa nog iets voor mij of mag ik de hoop opgeven?

Vorige FIFA mocht je ze niet eens aanraken en je had een penalty aan je been, dus is wel een verbetering nu vind ik...Classic fifa het verschil tussen twee niveaus is imens hoog waardoor de ene veel te saai speelt en de andere te frustrerend.
Dat van die refs had ik wel al effe door, die fluiten voor niks. Ik denk dat ik na 50-60 matchen 2 vrijetrappen en 1 pen hem moeten zetten. Je kan iederen van zen sokken schuppen zonder problemen.
eerst 1500 punten hebben zodat gedie plaatsingmatchen kunt spelenHoe marcheert die champions nu, ik dacht dat ge zoiezo plaatsingsmatchen kon spelen ?
Of moet ge daarvoor eerst 1500 punten hebben?
Ik snap er niks van