FIFA 22

FIFA 22

PS5 is veruit het moeilijkste. Kan het ermee te maken hebben dat je de pc met kabel hebt verbinden en je PS via WiFi?
Nope, PS4 zat ook via kabel in de muur. Qua verbinding en snelheden hetzelfde, maar om één of andere manier had ik vaak lag. Of mss één of andere instelling of update ofzo.

Soit, had door de ps5 tekorten in het begin geïnvesteerd in een game pc. En geen spijt van eig :)

Eerste indruk toch wel veel positiever dan de 21.
Speelt toch veel beter.
kan je nu tenminste leuk aanvallen opbouwen.
Hopelijk maken ze dit niet terug kapot met patches.
Ik vind het voorlopig ook ok. Voelt wel wat trager aan (de lag tussen op een knop duwen en de speler die effectief iets doet lijkt groter).

En zoals bij elke nieuwe fifa: opnieuw leren verdedigen he :p
Mijn spelers (die ik niet controleer) laten verdedigend soms gaten vallen, niet normaal... Misschien eens in de tactiek gaan prutsen dat ze wat behoudender spelen.

Ik vind het voorlopig ook ok. Voelt wel wat trager aan (de lag tussen op een knop duwen en de speler die effectief iets doet lijkt groter).

En zoals bij elke nieuwe fifa: opnieuw leren verdedigen he :p
Mijn spelers (die ik niet controleer) laten verdedigend soms gaten vallen, niet normaal... Misschien eens in de tactiek gaan prutsen dat ze wat behoudender spelen.
Ik zie ze bij een aanval echt letterlijk vaak weglopen naar het middenveld, onlogisch en irritant.

Ik zie ze bij een aanval echt letterlijk vaak weglopen naar het middenveld, onlogisch en irritant.
Ja mijn manier van verdedigen is eigenlijk al jarenlang gewoon terugsprinten met spelers. Dus spelers die 'voor' de bal staan laten teruglopen om te gaan storen, i.p.v. verdedigers te laten instappen naar voor.
Bij deze fifa is dat zeker ook weer nodig :) alleen heb ik de indruk dat ik nog meer moet 'sleuren' aan spelers om een verdedigende positie in te nemen (en als je dan switcht naar een andere speler dan loopt de vorige gewoon terug direct uit positie).

Ja mijn manier van verdedigen is eigenlijk al jarenlang gewoon terugsprinten met spelers. Dus spelers die 'voor' de bal staan laten teruglopen om te gaan storen, i.p.v. verdedigers te laten instappen naar voor.
Bij deze fifa is dat zeker ook weer nodig :) alleen heb ik de indruk dat ik nog meer moet 'sleuren' aan spelers om een verdedigende positie in te nemen (en als je dan switcht naar een andere speler dan loopt de vorige gewoon terug direct uit positie).
Zo probeer ik deze fifa (en de vorige) ook te verdedigen

Dat ga ik me ook terug wat moeten aanleren precies.
Ik heb de neiging om een verdediger te nemen en daar mee te proberen de tegenstander tegen te houden maar als dat mislukt (en dat gebeurt vaak) dan heb ik ineens een groot gat in mijn verdediging.
Bij de tegenstanders merk ik dat de moeilijkste tegenstanders die zijn bij wie de verdediging netjes met 4 op een lijn de 16 beschermen maar dat lukt bij mij nog niet goed (zal ook wel met de ingestelde taktieken te maken hebben).

Ik heb het eerlijk gezegd moeilijker met de andere zijn verdeding te brekn dan de mijne recht te houden :p

De CPU verdedigt in ieder geval beter in vgl met fifa 21. Of toch in ieder geval veel meer intercepties.
En de keepers zijn precies sterker, al kan het zijn dat ik nog ff moet leren wat de beste traptechniek is in deze fifa. Mijn typische plaatsballetjes over de grond zijn voorlopig nog niet succesvol ;)

De CPU verdedigt in ieder geval beter in vgl met fifa 21. Of toch in ieder geval veel meer intercepties.
En de keepers zijn precies sterker, al kan het zijn dat ik nog ff moet leren wat de beste traptechniek is in deze fifa. Mijn typische plaatsballetjes over de grond zijn voorlopig nog niet succesvol ;)
Grootste probleem hier is vaak ook scoren en in sommige games het veld over te geraken. Tis niet dat ik ik geen goals tegen krijg, maar eigenlijk nooit echt veel, 1 a 2 denk ik, nog niet vaak 3 goals of meer tegen gekregen, het probleem is dat ik zelf niet vaak meer dan 2 keer kan scoren, 1 keer lukt meestal wel elke match, maar meer is vaak moeilijk in tegenstelling tot vorige fifa's waar het soms 6-6 was valt da allemaal goe mee. Tis neig zoeken, maar ik vind ook niet echt 100% mijne draai atm, zeker niet online. Zullen zien wat de toekomst brengt :p

Ik vind 'm wel goed spelen, heb toch al 80% van m' n wedstrijden gewonnen... Gebruik ook custom tactics waardoor mijn verdediging nie te veel gaten laat als ik aanval.

Grappig als je ziet dat ze zo hard hun best doen om er door te pacen terwijl dat nu nog amper lukt :3.

Ik vind 'm wel goed spelen, heb toch al 80% van m' n wedstrijden gewonnen... Gebruik ook custom tactics waardoor mijn verdediging nie te veel gaten laat als ik aanval.

Grappig als je ziet dat ze zo hard hun best doen om er door te pacen terwijl dat nu nog amper lukt :3.
Awel ja, dat ook, ik heb al veel doorsteekpasses in de diepte gegeven die in fifa 21 altijd zouden aangekomen zijn, maar nu zijn mijn aanvallers dikwijls niet snel genoeg.

@StanTem redelijk accurate review lijkt me :niceone:
create your club moet ik toch ook eens proberen

Pace is echt niet veel waard in 22, in de aanval lijkt het soms zelf alsof de spitsen zich inhouden eens ze er zijn xD

Je mag altijd delen eh :unsure:

Gewone gaan niet, komt niks bij heb ik gemerkt, enkel die waar er zo'n blauw vlagje over hangt, dus de eerste 3 momenteel, die new beginnings gebruik ik

Wel moest ik er 11 doen en dus eerst 9 en dan de 2 andere, ik kreeg toen, match will be reviewed :unsure:

Ben benieuwd

Gewone gaan niet, komt niks bij heb ik gemerkt, enkel die waar er zo'n blauw vlagje over hangt, dus de eerste 3 momenteel, die new beginnings gebruik ik

Wel moest ik er 11 doen en dus eerst 9 en dan de 2 andere, ik kreeg toen, match will be reviewed :unsure:

Ben benieuwd
King of the hill is 1 die je moet doen, krijg je heel wat xp voor. Je moet wel 1 doelpunt maken, je moet eerst in een vierkant staan voor bepaald aantal seconden. Dan komt er 1 op, blijf je langer komt er 2 tot 3. Als je dan doelpunt maakt, krijg je ineens 3 goals.

Terug
Bovenaan