FIFA 22

FIFA 22

Heb ik nu eigenlijk nog geen enkele keer meegemaakt, zelf niet bij een win. Nu wat wil je dat ze doen dan bij gelijk spel? Je kan toch niet rewarden... Want da speelt iedereen gewoon gelijk en beide stijgen... Punt afpakken is te extreem want dan moet je er voor een loss 2 afpakken. Systeem is goed zo, de spelers zijn gewoon dom, zouden gewoon ragequit harder moeten aanpakken.
Rage quit 1u gedisconnect van de servers. 🙂

Vind kik da iedereen ier echt zotte rewards krijgt altijd. Ik ma blij zijn met een 40K kaartje, maar kzie ier walkouts, TOTW, Jesus, Heroes kaarten etc...

Vind kik da iedereen ier echt zotte rewards krijgt altijd. Ik ma blij zijn met een 40K kaartje, maar kzie ier walkouts, TOTW, Jesus, Heroes kaarten etc...
En schijt matchen krijgen constant.

Lukaku is enorm sterk met het hoofd, bijna al zijn goals hier zijn kopballen.
Ben niet echt tevreden van Ederson eigenlijk. Kerel doet toch vreemde dingen in de goal soms en simpele ballen die hij niet pakt.

En de 40 dollar aan punten heeft ook geen grote yield opgebracht, had 2 keer een discard totw + een OTW Berghuis

Skipskipskip

De Camavinga friendlies zijn wel weer super toxic...
Allemaal met hun loan Pele aan het spelen en zelfs als ze 8-0 voor staan u nog geen goaltje gunnen voor de objective.

Sinds zaterdag enorme last van lag. Spel blijft ff hangen waardoor er fast forward van 1-2 seconden volgt. Passes, shows, ... die ervoor worden uitgevoerd komen niet tot amper aan. Ps5 btw.

Kan je de division niveau's tss playstation en PC op hetzelfde niveau plaatsen? Vorig jaar ben ik op de PS4 uiteindelijk tot in divisie 5 geraakt, maar nu zit ik op PC al op paar dagen tijd in niveau 6. Dus mss zijn dezelfde niveau's op PC toch makkelijker dan die op PS4 door de (veel) mindere users?

Wel de indruk dat het spel op PC veeeeeel vlotter speelt. Vorig jaar op de PS constant lag, button delay,... Nu speelt elke match megavlot.

Kan je de division niveau's tss playstation en PC op hetzelfde niveau plaatsen? Vorig jaar ben ik op de PS4 uiteindelijk tot in divisie 5 geraakt, maar nu zit ik op PC al op paar dagen tijd in niveau 6. Dus mss zijn dezelfde niveau's op PC toch makkelijker dan die op PS4 door de (veel) mindere users?

Wel de indruk dat het spel op PC veeeeeel vlotter speelt. Vorig jaar op de PS constant lag, button delay,... Nu speelt elke match megavlot.
PS5 is veruit het moeilijkste. Kan het ermee te maken hebben dat je de pc met kabel hebt verbinden en je PS via WiFi?

Werkt die loyalty-methode nog voor die laatste hybrid SBC's nog op PS5? Via TOTW en dan netwerk uitschakelen zeker?
Friendly > play online > new allegiance nemen, als de game rond minuut 2 a 3 zit op de klok gewoon leaven. De los komt toch niet op je record. Is veel sneller dan dc methode constant.

Terug
Bovenaan