Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Ik gebruik hem al van de start van de game. Niets problemen meevardy 100%
martial is low*low daar zijt ge niks mee
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik hem al van de start van de game. Niets problemen meevardy 100%
martial is low*low daar zijt ge niks mee
Rage quit 1u gedisconnect van de servers.Heb ik nu eigenlijk nog geen enkele keer meegemaakt, zelf niet bij een win. Nu wat wil je dat ze doen dan bij gelijk spel? Je kan toch niet rewarden... Want da speelt iedereen gewoon gelijk en beide stijgen... Punt afpakken is te extreem want dan moet je er voor een loss 2 afpakken. Systeem is goed zo, de spelers zijn gewoon dom, zouden gewoon ragequit harder moeten aanpakken.

FUT HEROES Kohler, 89 rated. +170K coinsHoe waren jou rewards?
![]()

als ze clinton matta krijgen posten ze ook niet heVind kik da iedereen ier echt zotte rewards krijgt altijd. Ik ma blij zijn met een 40K kaartje, maar kzie ier walkouts, TOTW, Jesus, Heroes kaarten etc...

Ik heb die ook, speelt beter op de fank in de spits.Net Totw jésus gepakt... Perfect voor mijn rechter flank!
Vind kik da iedereen ier echt zotte rewards krijgt altijd. Ik ma blij zijn met een 40K kaartje, maar kzie ier walkouts, TOTW, Jesus, Heroes kaarten etc...

En schijt matchen krijgen constant.Vind kik da iedereen ier echt zotte rewards krijgt altijd. Ik ma blij zijn met een 40K kaartje, maar kzie ier walkouts, TOTW, Jesus, Heroes kaarten etc...
Ik vond em tegenvallenWat een beest is Lukaku? 5 matchen 8 goals en eindelijk 5win streak in rivals. Vardy de bank op.
ga em wrs weg doen voor JesusMaar dat zei ge 2 dagen terug ook nog van Div 10, dus woensdag zit ge in Div 2 xDdiv 6 is atm het hoogste wat ik kan halen,kan er voorlopig niks meer in winnen
PS5 is veruit het moeilijkste. Kan het ermee te maken hebben dat je de pc met kabel hebt verbinden en je PS via WiFi?Kan je de division niveau's tss playstation en PC op hetzelfde niveau plaatsen? Vorig jaar ben ik op de PS4 uiteindelijk tot in divisie 5 geraakt, maar nu zit ik op PC al op paar dagen tijd in niveau 6. Dus mss zijn dezelfde niveau's op PC toch makkelijker dan die op PS4 door de (veel) mindere users?
Wel de indruk dat het spel op PC veeeeeel vlotter speelt. Vorig jaar op de PS constant lag, button delay,... Nu speelt elke match megavlot.
Friendly > play online > new allegiance nemen, als de game rond minuut 2 a 3 zit op de klok gewoon leaven. De los komt toch niet op je record. Is veel sneller dan dc methode constant.Werkt die loyalty-methode nog voor die laatste hybrid SBC's nog op PS5? Via TOTW en dan netwerk uitschakelen zeker?