nu zitten die gewoon los in de ps storeLigt dat nu aan mij maar op de ps4 zag je echt de libary van ea play games bij de ps5 zie ik het niet direct.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu zitten die gewoon los in de ps storeLigt dat nu aan mij maar op de ps4 zag je echt de libary van ea play games bij de ps5 zie ik het niet direct.
klopt, ik had het verkeerd gelezen. Ik had gelezen dat hij op zijn usa account wou spelenzolang hij alles op zijn BE acc speelt, behoudt hij alle progressie.
Ik heb net een video gemaakt hierover en nog wat dingen. Maar je moet gwn de games zoeken in de StoreLigt dat nu aan mij maar op de ps4 zag je echt de libary van ea play games bij de ps5 zie ik het niet direct.
Al genoeg ifs en donts voor mij om gewoon te wachtenzolang hij alles op zijn BE acc speelt, behoudt hij alle progressie.

Al genoeg ifs en donts voor mij om gewoon te wachten
Als jij op je BE account speelt heb je die fifa punten niet he. die staan op je USA acoount (ff voor de duidelijkheid)Tis ni als ik een week erna (na release) eens die 4500 punten ga opendoen da ik gejost ben eh...
Tuurlijk, ik kan ze der zo uithalen voor de match al begintzijt ge trouwens dat ge wel fifa 22 wilt spelen? gaat weer vol pro's en bollekes spammers zitten hé.
maar ga hier niet beginnen met stigmatiserenJa, maar mag ze toch voor de fun openen ehAls jij op je BE account speelt heb je die fifa punten niet he. die staan op je USA acoount (ff voor de duidelijkheid)
Zeker, ik melde het maar even om geen verwarring te hebbenJa, maar mag ze toch voor de fun openen eh

Seg, ik wou nog vragen, met dat ik in uw video gezien heb dat dit voor nieuwe leden is dat lidmaatschap voor 1 euroZeker, ik melde het maar even om geen verwarring te hebben![]()
Je kan eens proberen.Seg, ik wou nog vragen, met dat ik in uw video gezien heb dat dit voor nieuwe leden is dat lidmaatschap voor 1 euro
Ik val uit de boot vermoed ik? Vermits het nu geen EA hub meer is, maar heb dit verleden jaar gedaan die methode, dus zal njet zijn vermoed ik...
Er staat ook voor terugkerende leden die momenteel geen lid zijn, dus dat is okJe kan eens proberen.
dat ze die versie hier in BE niet verkopen?Alle den 22 zou relatief makkelijk te platten moeten zijn, kben eens benieuwd.
PS. zijt gunder nu nog altijd bezig met da spel te kopen en klaar te zetten? Das al 2 weken lol, wa is er mis met naar de winkel te gaan en te kopen xD

Fifa is Fifa?dat ze die versie hier in BE niet verkopen?![]()

En ik maar denken dat dat de core gameplay was elk jaar xDNet zoals fifa 20,de even jaren zal het weer dikke rip off worden in de gameplay
Ge lacht, verleden jaar nooit hoger geraakt dan div 7 en dat was zeer exceptioneel, ik zat constant in div 9 te shottenEn ik maar denken dat dat de core gameplay was elk jaar xD
NA servers spelen? Via USA acc is het ook goedkoper met de wisselkoersFifa is Fifa?
Tenzij je echt zo graag extra geld geeft voor packs te kopen die het absoluut niet waard zijn? Dat je die EA play wil fixen voor wat vroeger te kunnen spelen snap ik, maar dat is 10 min werk? Maar heel da gedoe voor op NA servers te spelen om extra geld naar EA te gooien dat kan er niet in bij mij![]()