FIFA 22

FIFA 22

Iemand die eens een overzicht kan geven van alle mogelijke verschillende kaarten die kunnen gelanceerd worden van een speler?
Ik geraak er niet aan uit.

One To Watch - Team Of The Week - Team Of The Year - ....
Verschillende effecten? Of gewoon variatie in kaarten (marketing)?

Kijk eens op futbin, in de player database... Daar kan je onder versie alle soorten zien

Als ge niet zeker bent welke versie wat is vind je dat makkelijk terug op google

Iemand die eens een overzicht kan geven van alle mogelijke verschillende kaarten die kunnen gelanceerd worden van een speler?
Ik geraak er niet aan uit.

One To Watch - Team Of The Week - Team Of The Year - ....
Verschillende effecten? Of gewoon variatie in kaarten (marketing)?
De meeste types kaarten zijn gewoon sterkere versies omwille van goede prestaties het voorbije weekend of het voorbije (halve) jaar, groepsfases, ...

Een paar kaarten evolueren mee met bvb. Team of The Week-kaarten zoals One To Watch (topspeler die naar een nieuwe club of competitie gaat) en Road To The Final (Champions League).

Daarnaast heb je soms specifieke kaarten, die meestal elk jaar verschillen. Bvb. met één eigenschap die versterkt wordt of een versterkte eigenschap die af en toe wisselt.

Ingame worden die kaarten wel uitgelegd, normaal.

dan kijk je er niet naar simpel toch
Hij heeft wel een punt.

Het is maar een kleine moeite om een kort concreet antwoord te geven i.p.v. door te verwijzen naar een minutenlange video.

Van mij mag je hier uw videos plaatsen om wat extra views te halen, maar het is geen efficiënte manier om mensen info te geven die er om vragen.

Waarom verwijderen jullie mijn reactie? Ik gaf op een beleefde manier constructieve kritiek ... Mag dat niet meer? Jeezusss echt een snowflake generatie man -_- (wss gaan ze dit bericht ook verwijderen)

Waarom verwijderen jullie mijn reactie? Ik gaf op een beleefde manier constructieve kritiek ... Mag dat niet meer? Jeezusss echt een snowflake generatie man -_- (wss gaan ze dit bericht ook verwijderen)

mm1989 rapporteert een bericht.
moderatie grijpt in (het bericht en de reacties erop werden verwijderd).
mm1989 noemt de moderatie een snowflake generatie.

🥳

Deze gaan we dus mooi laten staan. Goeie humor.

mm1989 rapporteert een bericht.
moderatie grijpt in (het bericht en de reacties erop werden verwijderd).
mm1989 noemt de moderatie een snowflake generatie.

🥳

Deze gaan we dus mooi laten staan. Goeie humor.
Waar blijft de grap? Voel je je grappig ofzo?
Niet alleen snowflake maar ook nog eens kinderachtig...
Maximaal toegelaten IQ om hier moderator te worden is blijkbaar niet hoger dan mijn schoenmaat..
Mij zien jullie hier niet meer terug.

Ja en nee. Het is 10 uur de PS5 versie en 10 uur de PS4 versie.
Ik heb al verschillende dingen gehoord/gelezen.
inderdaad 10u ps4 en 10u ps5, maar ergens anders hoor of lees je dat het 10u per account is..

maar blijkbaar zou het door iemand van ea wel bevestigd zijn dat het 10u per console is. Zoals madden ofzo blijkbaar ook was

Ik heb al verschillende dingen gehoord/gelezen.
inderdaad 10u ps4 en 10u ps5, maar ergens anders hoor of lees je dat het 10u per account is..

maar blijkbaar zou het door iemand van ea wel bevestigd zijn dat het 10u per console is. Zoals madden ofzo blijkbaar ook was
Niet per console, per console versie. En je maar 10uur per account. maar als je een ps5 hebt kan je beide versies spelen.

Terug
Bovenaan