GETHEZ
Well-known member
Ja, maar ik heb verleden jaar al een maandje gekocht gehad op mijn BE account, dus wss datHeb zelf even gekeken. De eerste maand is het € 0,99. Daarna wordt het € 3,99 / maand.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar ik heb verleden jaar al een maandje gekocht gehad op mijn BE account, dus wss datHeb zelf even gekeken. De eerste maand is het € 0,99. Daarna wordt het € 3,99 / maand.
Early Access van 10u voor PS4 en nog eens 10u voor PS5, -10% korting op in game aankopen... dat soort zaken.Welk nut biedt EA Play voor FIFA?
Ik heb dat op mijn BE acc ook al gehad. Dus heeft er niets mee te maken denk ik.Ja, maar ik heb verleden jaar al een maandje gekocht gehad op mijn BE account, dus wss dat
De meeste types kaarten zijn gewoon sterkere versies omwille van goede prestaties het voorbije weekend of het voorbije (halve) jaar, groepsfases, ...Iemand die eens een overzicht kan geven van alle mogelijke verschillende kaarten die kunnen gelanceerd worden van een speler?
Ik geraak er niet aan uit.
One To Watch - Team Of The Week - Team Of The Year - ....
Verschillende effecten? Of gewoon variatie in kaarten (marketing)?
Ps5 heeft 20uEarly Access van 10u voor PS4 en nog eens 10u voor PS5, -10% korting op in game aankopen... dat soort zaken.
Ja en nee. Het is 10 uur de PS5 versie en 10 uur de PS4 versie.Ps5 heeft 20u
Hij heeft wel een punt.dan kijk je er niet naar simpel toch
Dit dus... zeker als je bij de video de ondertitels moet aanzetten om het geratel enigszins verstaanbaar te maken.Het is maar een kleine moeite om een kort concreet antwoord te geven i.p.v. door te verwijzen naar een minutenlange video.
Waarom verwijderen jullie mijn reactie? Ik gaf op een beleefde manier constructieve kritiek ... Mag dat niet meer? Jeezusss echt een snowflake generatie man -_- (wss gaan ze dit bericht ook verwijderen)

Waar blijft de grap? Voel je je grappig ofzo?mm1989 rapporteert een bericht.
moderatie grijpt in (het bericht en de reacties erop werden verwijderd).
mm1989 noemt de moderatie een snowflake generatie.
Deze gaan we dus mooi laten staan. Goeie humor.
Ik heb al verschillende dingen gehoord/gelezen.Ja en nee. Het is 10 uur de PS5 versie en 10 uur de PS4 versie.
Niet per console, per console versie. En je maar 10uur per account. maar als je een ps5 hebt kan je beide versies spelen.Ik heb al verschillende dingen gehoord/gelezen.
inderdaad 10u ps4 en 10u ps5, maar ergens anders hoor of lees je dat het 10u per account is..
maar blijkbaar zou het door iemand van ea wel bevestigd zijn dat het 10u per console is. Zoals madden ofzo blijkbaar ook was
Dat is toch ook met de standaard editie, niet? Ik heb EA Play, maar mijn download tijd van Fifa 22 blijft staan op 29/9?Niet per console, per console versie. En je maar 10uur per account. maar als je een ps5 hebt kan je beide versies spelen.
Je release zou op 1okt moeten staan. En welke editie je hebt maakt niet uit. Je moet een PS5 hebben voor 20uDat is toch ook met de standaard editie, niet? Ik heb EA Play, maar mijn download tijd van Fifa 22 blijft staan op 29/9?
Ok, vind het wel vreemd dat de download datum dan niet gewijzigd is ondanks dat ik een actieve EA Play abonnee ben.Je release zou op 1okt moeten staan. En welke editie je hebt maakt niet uit. Je moet een PS5 hebben voor 20u
voor EA play, moet je een andere downloaden. heeft niets met de versie te maken die je gekocht hebtOk, vind het wel vreemd dat de download datum dan niet gewijzigd is ondanks dat ik een actieve EA Play abonnee ben.