FIFA 22

FIFA 22

zolang hij alles op zijn BE acc speelt, behoudt hij alle progressie.
Al genoeg ifs en donts voor mij om gewoon te wachten

Edit, woops eerst niet verder gelezen, de rest stond op de volgende pagina

Dus, résumé is dit toch mogelijk als ik door blijf spelen op BE account...

Tis ni als ik een week erna (na release) eens die 4500 punten ga opendoen da ik gejost ben eh...

Ik wil gewoon eens zien hoe veel (lees weinig) ge daarmee kunt behalen :unsure:

zijt ge trouwens dat ge wel fifa 22 wilt spelen? gaat weer vol pro's en bollekes spammers zitten hé.
Tuurlijk, ik kan ze der zo uithalen voor de match al begint ;) maar ga hier niet beginnen met stigmatiseren

Gelukkig zijn der spelers die op positie spelen en met hun schouderknoppen ipv ene knop te spammen, hun goed recht, ge moogt dat doen, maar er zijn er die niks anders kennen, zielig imo, maar het is wat het is

Zeker, ik melde het maar even om geen verwarring te hebben :)
Seg, ik wou nog vragen, met dat ik in uw video gezien heb dat dit voor nieuwe leden is dat lidmaatschap voor 1 euro

Ik val uit de boot vermoed ik? Vermits het nu geen EA hub meer is, maar heb dit verleden jaar gedaan die methode, dus zal njet zijn vermoed ik...

Je kan eens proberen.
Er staat ook voor terugkerende leden die momenteel geen lid zijn, dus dat is ok

Maar het zal toch een njet worden hier

Ik voeg GEEN creditcard toe, ook niet bij paypal

Dus ik log mij in in webstore, dan ga ik naar betaling toevoegen, omdat ik dat normaal gezien altijd terug verwijder na een aankoop, ik log mij in in paypal wanneer ik het probeer toe te voegen, en dan moet ik CC gegevens opgeven

Laatvallen dan eh

Alle den 22 zou relatief makkelijk te platten moeten zijn, kben eens benieuwd.

PS. zijt gunder nu nog altijd bezig met da spel te kopen en klaar te zetten? Das al 2 weken lol, wa is er mis met naar de winkel te gaan en te kopen xD

dat ze die versie hier in BE niet verkopen? :p
Fifa is Fifa? :p

Tenzij je echt zo graag extra geld geeft voor packs te kopen die het absoluut niet waard zijn? Dat je die EA play wil fixen voor wat vroeger te kunnen spelen snap ik, maar dat is 10 min werk? Maar heel da gedoe voor op NA servers te spelen om extra geld naar EA te gooien dat kan er niet in bij mij :p

Ik hoop maar dat het Europese zullen zijn, of is ook de leste keer dat ze mij hebben liggen

Haha, en de game is mij al aan het preppen, ik win niks meer en glij steeds verder weg in de ranking

Net zoals fifa 20,de even jaren zal het weer dikke rip off worden in de gameplay

Da wisselt elk jaar af zo

Fifa is Fifa? :p

Tenzij je echt zo graag extra geld geeft voor packs te kopen die het absoluut niet waard zijn? Dat je die EA play wil fixen voor wat vroeger te kunnen spelen snap ik, maar dat is 10 min werk? Maar heel da gedoe voor op NA servers te spelen om extra geld naar EA te gooien dat kan er niet in bij mij :p
NA servers spelen? Via USA acc is het ook goedkoper met de wisselkoers

Terug
Bovenaan