Match gespeeld en het werkt nu?
Mijn Amerikaanse account eens afgestoft, en bezig aan de plaatsingsmatchen tegen 93 teams etc.
Is wel lachen, ik kan in begin zonder problemen scoren, maar dan vallen de bronzen spelers als een puddinghuisje in elkaar qua uithouding, of ik nu sta te pompen met sprint of niet, die lopen even hard, en bij de rust hebben ze maar een klein tikske stamina in t rood al over, moest ik met mijn gewoon account spelen ik had deze spelers met haar en huid opgegeten en voor een tweede beurt gegaan...
Maar heb dus toch nog wat vraagjes (die ik mss al gevraagd hier had, en beantwoord gekregen ook

)
1) de eerste is bevestigd, je kan dus idd fifa spelen op een andere account
2) ik krijg dezelfde foutmelding
3) kan ik inloggen in de webapp en telkens switchen als ik dit wil
4) coins ben ik kwijt als ik terug op mijn BE account wil spelen, maar die ultimate draagt dus ook over naar BE account eh? Ik wil dit 100% zeker weten, dus vooral voor die dual entitlement of hoe noemt het zodat ik ps4 en ps5 versie kan spelen op een bepaalde account...
5) twee staps verificatie heb ik dus op mijn US account aangezet, via email wat de PS zelf betreft
6) kan je 2steps aanzetten voor EA account via een telefoonnummer voor zowel BE als US account op hetzelfde Belgische telefoonnummer? Of is enkel via email voldoende? Is mss minder belangrijk als ik uiteindelijk de game op BE account ga spelen, MAAR dan heb ik geen early access vermoed ik op BE account??
7) welke servers krijg je als je in België op een US account speelt?
8) mogelijks nog wat vragen, lmao