FIFA 22

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 22

Ok, kampers, heb uw vid gezien, we kunnen hier alleen maar de standaard kopen, maar kunnen we ook extra betalen, enkel en alleen dan voor die dual entitlement ?

Ben wel bereid om hier 20 eur extra aan te geven, aangezien ik het toch veel speel, maar dus was van plan om het momenteel te doen zoals ik het nu doe, de ps4 versie op de ps5 afspelen, aangezien ik niet overweg kan met de ds5 controller (toch niet genoeg, en zou ook graag wired spelen, liefst met een nacon controller, maar omdat sony zo een pain in the ass is, vermoed ik toch als het om 3rd party controllers gaat en hun precious haptic feedback, zijn er bij mijn weten nog geen andere dan de stock uit voor ps5....

Maar zou graag dus kunnen switchen tss beide versies, en dan eenmaal er een ps5 controller uit zou zijn, dat ik dan toch makkelijk kan switchen naargelang, of is die optie helemaal verdwenen in de BE store?

Dat zou wel retebelachelijk zijn als ze die optie weglaten omwille van 4600 punten waar ge al bij al 1 walkoutje mee kunt scoren als ge sjans hebt...
 
Toch nog altijd niet zo goed als een pro controller ze, tis maar wat ge gewoon zijt
Vind die PS5 controller echt enorm goed. So far vond ik de Switch pro controller het beste liggen, dan de Xbone, dan PS4 base.

Nu gewoon PS5, Switch Pro, Xbone
 
Vooral dan de schouderknoppen op de nacon v2 die meer uitgesproken zijn, ik vind die bij de ds5 veel te plat, als ge begrijpt wat ik bedoel

Nacon v3 was van t zelfste, bij de v2 steken l1 en l2 wat meer uit ipv zo vlak over te vloeien bij v3 en ds5

Dat en de joystick natuurlijk die op de ps5 veel te veel voor het uitzicht (symetrie) geplaatst is ipv functionaliteit, zo binnen met de duimen is echt van den hond zen dingskes vind ik...
 
Ok, kampers, heb uw vid gezien, we kunnen hier alleen maar de standaard kopen, maar kunnen we ook extra betalen, enkel en alleen dan voor die dual entitlement ?

Ben wel bereid om hier 20 eur extra aan te geven, aangezien ik het toch veel speel, maar dus was van plan om het momenteel te doen zoals ik het nu doe, de ps4 versie op de ps5 afspelen, aangezien ik niet overweg kan met de ds5 controller (toch niet genoeg, en zou ook graag wired spelen, liefst met een nacon controller, maar omdat sony zo een pain in the ass is, vermoed ik toch als het om 3rd party controllers gaat en hun precious haptic feedback, zijn er bij mijn weten nog geen andere dan de stock uit voor ps5....

Maar zou graag dus kunnen switchen tss beide versies, en dan eenmaal er een ps5 controller uit zou zijn, dat ik dan toch makkelijk kan switchen naargelang, of is die optie helemaal verdwenen in de BE store?

Dat zou wel retebelachelijk zijn als ze die optie weglaten omwille van 4600 punten waar ge al bij al 1 walkoutje mee kunt scoren als ge sjans hebt...
Nee want DE zit alleen bij de UE versie, en die kan je zonder omwegen niet kopen in BE. En dit ligt aan de BE overheid en niet aan EA.
 
Handige video, maar als je geen fifa21 al had staan op je Amerikaanse account heb je toch geen 10 percent meer, of vergis ik mij
 
Ok heb ook in futbin gezien dat het stadia logo naast dat van origin (pc dus) staat

Ben het echt aan het overwegen die stadia, maar weet er te weinig van, maar wil dat zeggen dat je tegen stadia spelers speelt, of hangt dit ook af van pc spelers, met dan spelers met een mindere pc en dus ook slechtere performantie als je er tegen zou spelen
 
Ok heb ook in futbin gezien dat het stadia logo naast dat van origin (pc dus) staat

Ben het echt aan het overwegen die stadia, maar weet er te weinig van, maar wil dat zeggen dat je tegen stadia spelers speelt, of hangt dit ook af van pc spelers, met dan spelers met een mindere pc en dus ook slechtere performantie als je er tegen zou spelen
Pc is kut ivm transferlijst. En met stadia heb je ook een minimaal aan delay. Ik zou het niet aanraden om competitieve games te spelen via een Streamingdienst.

En op Stadia betaal je abbo voor stadia, en moet je de game ook kopen. Plus heb je Chromecast enz ook nodig dacht ik.
 
Okay, ik wil dat wel overwegen, en heb een Amerikaanse account, maar kan je dan tweestapsverificatie aanzetten?
 
Voor die Amerikaanse account dan... Vermits ge moeilijk een us tel nr kunt toevoegen, en gezien mijn BE nr al gekoppeld is aan mijn BE account :unsure:
Maakt dat überhaupt uit, of er al iets gelinkt is aan dat account? Probeer het eens zou ik zeggen, als je toch al een usa acc hebt.
 
Wat kan ik in mijn geval beste doen ik ps5 zoon ps4 de ps4 versie kopen en ik upgraden naar de ps5 zodat mijn zoon de ps4 disc kan gebruiken ?
 
Terug
Bovenaan