FIFA 22

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 22

Weer heel veel marketing talk, like usual :) Ga deze weer skippen en jaartje overslaan. Merkte ook bijna geen verschil tussen 19 en 21.
 
De PS5 versie gaat anders zijn dan de ps4. Hypermotion is gewoon iets van realisme in animaties. En zal enken op next gen consoles zijn. Er zijn meer dan 4000 nieuwe animaties toegevoegd.
Ja, had het ook gelezen, maar had toch ook gehoopt op een nieuwe engine om de core-gameplay ook te vernieuwen. Nu gaat het er waarschijnlijk allemaal wel beter uit zien, maar zal het inhoudelijk weer weinig vernieuwend zijn vrees ik.
 
En gaan ze deze keer ook denken aan hun pc versie? of wordt dit opnieuw de 'zwakke' grafische versie?
 
Er is amper iets bekend rond de versie en iedereen is al kwaad. Zegt genoeg over de staat van Fifa :rofl:
 
Soms leg ik hier eens Fifa 03 of 05 op en vraag ik me af waar het is misgegaan.
Deels bij het publiek.

Bij FUT is het al een paar jaren zo dat het tijdens de demo/release best oké gameplay is. Maar dan zagen de pace abusers weer, en dan wordt het bij release of na een update of 1, 2 weer een sprintsimulator.
 
Ja, had het ook gelezen, maar had toch ook gehoopt op een nieuwe engine om de core-gameplay ook te vernieuwen. Nu gaat het er waarschijnlijk allemaal wel beter uit zien, maar zal het inhoudelijk weer weinig vernieuwend zijn vrees ik.
Dat word afwachten natuurlijk. Maar er zijn eigenlijk ook geen andere opties als voetbal fan. En Wat EA doet met hun Bijna dagelijkse content in deze game zie ik wel niemand anders doen.
 
Deels bij het publiek.

Bij FUT is het al een paar jaren zo dat het tijdens de demo/release best oké gameplay is. Maar dan zagen de pace abusers weer, en dan wordt het bij release of na een update of 1, 2 weer een sprintsimulator.

Is helaas een ziekte die bij veel games actief is. Elke NBA2K is de gameplay in het begin echt goed en dan beginnen de Youtubers te huilen omdat ze geen dribbles kunnen blijven spammen of 3 punters gooien vanaf mid-court en paar patches later is de gameplay om zeep. Echt jammer.
 
Is helaas een ziekte die bij veel games actief is. Elke NBA2K is de gameplay in het begin echt goed en dan beginnen de Youtubers te huilen omdat ze geen dribbles kunnen blijven spammen of 3 punters gooien vanaf mid-court en paar patches later is de gameplay om zeep. Echt jammer.
Ik denk dat deze 2 games het vooral last hebben van hun eigen “populariteit” dat de servers te vol zitten enz.

En laten we eerlijk zijn, ook 2 fanbases die nog liever dood gaan dan is een match te verliezen. Alles voor de META niets voor de FUN.
 
Er is amper iets bekend rond de versie en iedereen is al kwaad. Zegt genoeg over de staat van Fifa :rofl:
Of over het publiek. Wie koopt er nu jaarlijks een spel waar hij zich toch alleen maar aan ergert? :p

Oké, dat ligt ook deels aan het verslavende van de FUT-gamemode, maar langs de andere kant heeft uw console gewoon een powerknop en kunt ge gerust u amuseren met dit spel zonder WL mee te spelen.
 
Of over het publiek. Wie koopt er nu jaarlijks een spel waar hij zich toch alleen maar aan ergert? :p

Oké, dat ligt ook deels aan het verslavende van de FUT-gamemode, maar langs de andere kant heeft uw console gewoon een powerknop en kunt ge gerust u amuseren met dit spel zonder WL mee te spelen.
Zeker waar. De community is het grootste probleem eigenlijk.
Ik ben er zelf anderhalf jaartje tussen uit geweest en speel nu op een veel gezondere manier FUT. Ik voel de verplichting om te spelen veel minder. En al dat gezaag op gameplay is vaak ook gewoon een gevolg van niet tegen uw verlies te kunnen. Als ze winnen zagen ze niet.

Vind ik de huidige Fifa's te pacey? Ja! Maar dat maakt niet dat ik niet meer graag eens een potje speel.
 
Ik ga er ni over beginnen want dat is een eindeloze discussie.

ja en nee, want anders krijg je het verhaald zoals Cyberpunk. Niet iedereen heeft een 3080. Sommige spelen op een aardappel waar het loof nog aanhangt… Bij de next gen weten ze precies wat de hardware is en wat die aankan.

Feit,maar er is dus een andere optie :)
 
Ik ga er ni over beginnen want dat is een eindeloze discussie.

ja en nee, want anders krijg je het verhaald zoals Cyberpunk. Niet iedereen heeft een 3080. Sommige spelen op een aardappel waar het loof nog aanhangt… Bij de next gen weten ze precies wat de hardware is en wat die aankan.

Heum bij pc gaming is het volgens mij altijd zo geweest als ge de recente games niet meer kunt draaien dat ge upgrade?
 
Ik ga er ni over beginnen want dat is een eindeloze discussie.

ja en nee, want anders krijg je het verhaald zoals Cyberpunk. Niet iedereen heeft een 3080. Sommige spelen op een aardappel waar het loof nog aanhangt… Bij de next gen weten ze precies wat de hardware is en wat die aankan.
Das zever in pakskes hé..
Daarom dat ge op pc altijd "graphic settings" hebt en kunt tweaken als ge een "potato" pc hebt.

Juist hetzelfde alsof ge voor alle nieuwe games zoals BF etc gaat zeggen, jullie krijgen de old gen versie want ja.. misschien hebben jullie maar een GTX 1060 zitten...

En laat ons eerlijk zijn.. tis maar 'FIFA' hé.. tis niet dat die gigantische werelden op uw scherm moeten toveren.
 
Terug
Bovenaan