FIFA 22

Sport PC PS5 PS4 XBOX FIFA 22

Ik ga er ni over beginnen want dat is een eindeloze discussie.

ja en nee, want anders krijg je het verhaald zoals Cyberpunk. Niet iedereen heeft een 3080. Sommige spelen op een aardappel waar het loof nog aanhangt… Bij de next gen weten ze precies wat de hardware is en wat die aankan.
Lol het is totaal niet zoals bij CP.

Op pc was daar alles goed als je een goeie PC hebt. Als je geen goeie PC hebt, ja jammer... dat is nu eenmaal PC gaming.
Plus het is fifa... dat draait nog op de PS3 als het moet. Dat is zo hoogstaand ze, tis dikke EA zever.
 
Das zever in pakskes hé..
Daarom dat ge op pc altijd "graphic settings" hebt en kunt tweaken als ge een "potato" pc hebt.

Juist hetzelfde alsof ge voor alle nieuwe games zoals BF etc gaat zeggen, jullie krijgen de old gen versie want ja.. misschien hebben jullie maar een GTX 1060 zitten...

En laat ons eerlijk zijn.. tis maar 'FIFA' hé.. tis niet dat die gigantische werelden op uw scherm moeten toveren.
Dit lijkt me het zelfde geval te zijn als met R&C rift apart. Die rifts kan je ook niet afzetten of downgra Die hypermotion zal wrs redelijk wat rekenkracht vragen. Als het maar settings naar beneden schroeven was kon het op de PS4 ook wel.

En met die insteek dat jij hebt “het is maar fifa” gaan veel mensen hebben. Dan vind ik het persoonlijk beter zo, dan een game alla Cyberpunk op de old gen af te leveren.
 
Dit lijkt me het zelfde geval te zijn als met R&C rift apart. Die rifts kan je ook niet afzetten of downgra Die hypermotion zal wrs redelijk wat rekenkracht vragen. Als het maar settings naar beneden schroeven was kon het op de PS4 ook wel.

En met die insteek dat jij hebt “het is maar fifa” gaan veel mensen hebben. Dan vind ik het persoonlijk beter zo, dan een game alla Cyberpunk op de old gen af te leveren.
Dat ge een mindere versie op ps4 hebt tov ps5 ok. Maar ze moete niet die mindere versie op pc uitbrengen e. Daar gaat het over.
 
Dat ge een mindere versie op ps4 hebt tov ps5 ok. Maar ze moete niet die mindere versie op pc uitbrengen e. Daar gaat het over.
Die “mindere” versie is er dit jaar ook al. Als je ziet hoe snel die game is op de PS5 tov de PC. (Ik heb de 3 versies gespeeld) en NBA 2K had op PC ook een mindere versie dan op de PS5. Dus er zal wel ergens een reden voor zijn. Dit zijn net 2 organisaties die zit zijn van geld. Dus die 10€ meer dat ze vragen voor “de betere” versie hadden ze graag ook gehad voor alle old gen en PC fans denk ik.

Ik wil maar zeggen er zal wel een goede reden achter zitten, anders hadden ze dat wel gedaan.
 
Die “mindere” versie is er dit jaar ook al. Als je ziet hoe snel die game is op de PS5 tov de PC. (Ik heb de 3 versies gespeeld) en NBA 2K had op PC ook een mindere versie dan op de PS5. Dus er zal wel ergens een reden voor zijn. Dit zijn net 2 organisaties die zit zijn van geld. Dus die 10€ meer dat ze vragen voor “de betere” versie hadden ze graag ook gehad voor alle old gen en PC fans denk ik.

Ik wil maar zeggen er zal wel een goede reden achter zitten, anders hadden ze dat wel gedaan.
De "Officiële" reden is dat ze de mensen met een 'mindere' pc niet uit de boot willen doen vallen.
Maar is dus in mijn ogen dikke zever :). De 'next' gen consoles, zijn nu toch ook niet zo next gen.. consoles komen altijd stuk achter op pc (wat logisch is) maar toch krijgt de pc versie een versie voor de oude generaties.

Ik koop hem in ieder geval niet, als zij de moeite al niet doen om een deftige versie voor pc te releasen.. niet dat ze er gaan van wakker liggen :biglaugh:
 
Natuurlijk is dat dikke zever, ze willen er gewoon geen extra tijd in steken omdat de playerbase op PC te klein is (zie ook de markt in FUT op PC die daar constant f*-ed-up is door te weinig actieve spelers).

Net hetzelfde met de Switch die al jaren een "legacy"-versie krijgt, wat eigenlijk een oude versie van FUT is (18?) met een reskin elk jaar.
Natuurlijk is de grafische kracht van de Switch niet zo groot, maar een versie met een lagere grafische kwaliteit maar wel de andere nieuwe features moet toch mogelijk zijn.
Letterlijk elke andere game biedt verschillende grafische settings aan op PC om het op mindere systemen nog deftig te kunnen draaien.
 
De "Officiële" reden is dat ze de mensen met een 'mindere' pc niet uit de boot willen doen vallen.
Maar is dus in mijn ogen dikke zever :). De 'next' gen consoles, zijn nu toch ook niet zo next gen.. consoles komen altijd stuk achter op pc (wat logisch is) maar toch krijgt de pc versie een versie voor de oude generaties.

Ik koop hem in ieder geval niet, als zij de moeite al niet doen om een deftige versie voor pc te releasen.. niet dat ze er gaan van wakker liggen :biglaugh:
Nogal een geluk dat alle game ontwikkelaars niet zo denken want dan gamen we niet meer,in Warzone zijn er mensen die op ps4 aan 30 fps gamen en met een dikke pc speel je hem op 244.

Zoals je zegt dikke zever natuurlijk,maar terwijl kopen ze bij EA maar licenties op,triestig bedrijf.
 
Die “mindere” versie is er dit jaar ook al. Als je ziet hoe snel die game is op de PS5 tov de PC. (Ik heb de 3 versies gespeeld) en NBA 2K had op PC ook een mindere versie dan op de PS5. Dus er zal wel ergens een reden voor zijn. Dit zijn net 2 organisaties die zit zijn van geld. Dus die 10€ meer dat ze vragen voor “de betere” versie hadden ze graag ook gehad voor alle old gen en PC fans denk ik.

Ik wil maar zeggen er zal wel een goede reden achter zitten, anders hadden ze dat wel gedaan.
30 euro meer voor de upgrade?
En op uwe pc das dan ook ne "potatoe pc met het loof nog aan" he
 
voor de mensen die hem
30 euro meer voor de upgrade?
En op uwe pc das dan ook ne "potatoe pc met het loof nog aan" he
Bwa, pc valt goed mee ze. (Alleen de gpu kan een upgrade gebruiken) Ik vraag er alleen wat meer van dan de meeste andere. Triple screen gamen, streamen en recorden tegelijk is redelijk belastend. 🙂
 
De PC gamers kunnen em toch gerust op Stadia spelen. Blijkbaar krijgt die wél de Next-gen versie.
 
Dit lijkt me het zelfde geval te zijn als met R&C rift apart. Die rifts kan je ook niet afzetten of downgra Die hypermotion zal wrs redelijk wat rekenkracht vragen. Als het maar settings naar beneden schroeven was kon het op de PS4 ook wel.

En met die insteek dat jij hebt “het is maar fifa” gaan veel mensen hebben. Dan vind ik het persoonlijk beter zo, dan een game alla Cyberpunk op de old gen af te leveren.
Daarom dat je een minimum requirements hebt bij pc gaming.
 
De PC gamers kunnen em toch gerust op Stadia spelen. Blijkbaar krijgt die wél de Next-gen versie.
Hoe gaat dat eigenlijk icm fut op stadia, is daar een grote fanbase voor fifa?

Want in futbin zie je 3 stores, onder welke valt die dan?

Eigenlijk wel een goed concept zo die stadia, vooral dat je het overal kan spelen, maar heb geen praktijkervaring hiermee :unsure:
 
Hoe gaat dat eigenlijk icm fut op stadia, is daar een grote fanbase voor fifa?

Want in futbin zie je 3 stores, onder welke valt die dan?

Eigenlijk wel een goed concept zo die stadia, vooral dat je het overal kan spelen, maar heb geen praktijkervaring hiermee :unsure:
Goh, ik heb fifa21 op stadia, ma geen fifa of fut ervaring 🤣 ik vond wel gerust matchen op zich.
 
Hoe gaat dat eigenlijk icm fut op stadia, is daar een grote fanbase voor fifa?

Want in futbin zie je 3 stores, onder welke valt die dan?

Eigenlijk wel een goed concept zo die stadia, vooral dat je het overal kan spelen, maar heb geen praktijkervaring hiermee :unsure:
Goh, ik heb fifa21 op stadia, ma geen fifa of fut ervaring 🤣 ik vond wel gerust matchen op zich.

Stadia is PC, Gamepass is Xbox

De PC gamers kunnen em toch gerust op Stadia spelen. Blijkbaar krijgt die wél de Next-gen versie.

Waar had je dit gezien trouwens?

Edit: zie het net staan op de site van EA
 
Als ik een amerikaanse account aanmaak op playstation network kan ik dan wel die ultimate edition kopen veronderstel ik? Moet ik met iets rekening houden ? Kan ik mijn belgische paypal gebruiken op die amerikaanse account als die al gelinkt is aan mijn belgische?
 
En die opent de EA Desktop app om Fifa te installeren en te runnen... Net zoals je Origin zou gebruiken.

FIFA op PC via GP is ook Origin/EA Desktop App
Nice, wist ik niet. heb GP nog nooit gebruikt. ik speelde sws fifa via origin als ik op PC speelde. maar tegenwoordig kan het ook via Steam.
 
Terug
Bovenaan