FIFA 22

FIFA 22

Ik krijg met een nieuw US account, in-game ordering: "This item is currently not available. Please try again later. (F21B019)".

Dit voor zowel de ultimate als de standard edition.

Ideas ?
Ik heb net een US account aangemaakt en krijg de zelfde foutmelding als ik via fifa 21 wil preoderen voor die extra korting btw.

Ik heb net een US account aangemaakt en krijg de zelfde foutmelding als ik via fifa 21 wil preoderen voor die extra korting btw.
Waarschijnlijk omdat het acc nog “te nieuw” is, mss omdat het geen “actief” Fifa account is?

Mss eens een match spelen? wat ik wel zou doen om vroeger (paar dagen) op de webapp te mogen.

Waarschijnlijk omdat het acc nog “te nieuw” is, mss omdat het geen “actief” Fifa account is?

Mss eens een match spelen? wat ik wel zou doen om vroeger (paar dagen) op de webapp te mogen.
Idd, ik vermoed dat account te nieuw is en dat ze mss tegen willen gaan dat iedereen die korting krijgt met gamesharing etc.

Match gespeeld en het werkt nu?
Mijn Amerikaanse account eens afgestoft, en bezig aan de plaatsingsmatchen tegen 93 teams etc.

Is wel lachen, ik kan in begin zonder problemen scoren, maar dan vallen de bronzen spelers als een puddinghuisje in elkaar qua uithouding, of ik nu sta te pompen met sprint of niet, die lopen even hard, en bij de rust hebben ze maar een klein tikske stamina in t rood al over, moest ik met mijn gewoon account spelen ik had deze spelers met haar en huid opgegeten en voor een tweede beurt gegaan...

Maar heb dus toch nog wat vraagjes (die ik mss al gevraagd hier had, en beantwoord gekregen ook :p)

1) de eerste is bevestigd, je kan dus idd fifa spelen op een andere account

2) ik krijg dezelfde foutmelding

3) kan ik inloggen in de webapp en telkens switchen als ik dit wil

4) coins ben ik kwijt als ik terug op mijn BE account wil spelen, maar die ultimate draagt dus ook over naar BE account eh? Ik wil dit 100% zeker weten, dus vooral voor die dual entitlement of hoe noemt het zodat ik ps4 en ps5 versie kan spelen op een bepaalde account...

5) twee staps verificatie heb ik dus op mijn US account aangezet, via email wat de PS zelf betreft

6) kan je 2steps aanzetten voor EA account via een telefoonnummer voor zowel BE als US account op hetzelfde Belgische telefoonnummer? Of is enkel via email voldoende? Is mss minder belangrijk als ik uiteindelijk de game op BE account ga spelen, MAAR dan heb ik geen early access vermoed ik op BE account??

7) welke servers krijg je als je in België op een US account speelt?

8) mogelijks nog wat vragen, lmao

Geen idee wat je met 4 bedoeld..
7. Je krijgt servers op basis van je ip adres. Dus waarschijnlijk Duitse zoals iedereen hier.
Ok, ik heb het wss niet goed begrepen, maar op mijn us account de game spelen ga ik dus niet doen, trouwens laggy as hell

Ik wou gewoon de game kopen op us account en spelen op be account, maar dan wel met de mogelijkheid om te switchen tss ps4 en ps5

Is deze mogelijkheid er niet, tant pis

Dan zal ik wachten op ps5 controller, of beginnen klooien al dan, voornamelijk voor de transfermarkt...

En bij 4 bedoelde ik punten ipv coins dat ik had gezet
Edit:
En met servers bedoel ik de Europese playstation accounts en bijhorende markets tegen elkaar ipv eu vs us...

Sry, ik ben niet echt duidelijk vandaag, lmao

Laatst bewerkt:
Ok, ik heb het wss niet goed begrepen, maar op mijn us account de game spelen ga ik dus niet doen, trouwens laggy as hell

Ik wou gewoon de game kopen op us account en spelen op be account, maar dan wel met de mogelijkheid om te switchen tss ps4 en ps5

Is deze mogelijkheid er niet, tant pis

Dan zal ik wachten op ps5 controller, of beginnen klooien al dan, voornamelijk voor de transfermarkt...

En bij 4 bedoelde ik punten ipv coins dat ik had gezet
Je kan switchen naar versies zoveel je wilt, op alle accounts op je PS. Je pre order bonus krijg je wel op je acc waar je hem op koopt. Ik speel al jaren op een US acc. “Nooit” last van lag. Half uurtje geleden nog gespeeld. En Fifa punten hangen vast aan een account niet aan een versie van een spel.

Dan heb ik het weeral niet goed begrepen, ik dacht dat je enkel ps5 versie kon aankopen voor fifa 22 en niet zoas nu bij de overgang van console generatie zowel fifa 21 met de ps4 en de ps5 versie kan spelen op een ps5...

Ik wil dus geen 2 keer de game aankopen, een beetje opleg voor te kunnen switchen zou nog net lukken, maar ik stel de vraag nogmaals misschien, maar:

Fifa 22,kan je niet standaard zomaar ps4 als ps5 versie booten, met dezelfde account en bijhorende club dus, aangezien met BE account dit niet mogelijk is, en dus enkel met standaard versie die je hier kan aankopen?

Ik was in de veronderstelling dus dat je de game aankoopt op een us account, je de punten kwijt was, maar dat je toch kan switchen tss ps4 en ps5 versie op eenzelfde ps5 console met een ultimate editie (aangekocht in us store) mét een BE account om te spelen...

Sry als dit weeral niet duidelijk is maar EA maakt het weeral ingewikkeld door geen upgrade pack, desnoods betalend, beschikbaar te maken, alleen al voor diegene die nog geen ps5 hebben en pas in de loop van de levensduur van fifa 22 gaan upgraden...

Lag zou maar raar zijn, locatie van je account maakt niet uit, matchaking gebeurt op basis van je ip adres.

je kan met je BE account de game spelen ja, beide versies, maar je preorder bonuses zal enkel gebruikt kunnen worden op je us account!

Hier doel ik dus op:

Je kan enkel de ps5 versie verkrijgen als je de ultimate van 100 eur hebt gekocht op de ps4, wat hier in België dus niet mogelijk is

Dus een workaround met de game in de us store te kopen, kan dit dan wel lukken? Als je op je US account speelt is het antwoord overduidelijk ja (inclusief alle preorder bonussen), maar als je effectief de game gaat spele op een Belgische account is mij nog altijd niet 100 ten honderd duidelijk, bonussen zullen wegvallen dan, dont care, maar wil dus fifa 22 starten op ps4 versie, wachten op een deftige controller, en dan overschakelen naar ps5 versie met alle verbeteringen... Dat is mijn opzet, gaat dit dus met aankoop in us store?

En dat de servers gelijk zijn stel ik mij toch de vraag, us accounts hebben toch hun eigen market qua transfers dacht ik, want de fut competities verlopen toch ook per region...? Of is de markt console gebonden, en dus niet per regio?

Soit, ik ken er geen ballen van, pun intended...

Nee, market is globaal.

En je krijgt 2 versies gedownload op je ps5, dus je kan met eender welke andere account spelen op je p5.

Hier doel ik dus op:

Je kan enkel de ps5 versie verkrijgen als je de ultimate van 100 eur hebt gekocht op de ps4, wat hier in België dus niet mogelijk is

Dus een workaround met de game in de us store te kopen, kan dit dan wel lukken? Als je op je US account speelt is het antwoord overduidelijk ja (inclusief alle preorder bonussen), maar als je effectief de game gaat spele op een Belgische account is mij nog altijd niet 100 ten honderd duidelijk, bonussen zullen wegvallen dan, dont care, maar wil dus fifa 22 starten op ps4 versie, wachten op een deftige controller, en dan overschakelen naar ps5 versie met alle verbeteringen... Dat is mijn opzet, gaat dit dus met aankoop in us store?

En dat de servers gelijk zijn stel ik mij toch de vraag, us accounts hebben toch hun eigen market qua transfers dacht ik, want de fut competities verlopen toch ook per region...? Of is de markt console gebonden, en dus niet per regio?

Soit, ik ken er geen ballen van, pun intended...
Dat was dus juist het punt met mijn video. Dat je een usa acc moet maken om dat te kunnen. Zodra die op je PS staat maakt het niet uit welk acc speelt. Al speel je met je BE of Chinees acc. Het werkt gwn. De transfermarkt is alles van PlayStation samen.

wat jij wilt, moet je hem op usa acc kopen en kan je op ps4 en ps5 spelen. Ook de ps4 versie op de ps5. Alleen heb jij niets aan de pre order bonus als je op je BE acc speelt. Waar ik niet zie waarom je op je BE acc perce wilt spelen.

Zie is me wederom niet duidelijk, lmao

Stel, ik koop de ps5 versie in BE, kan ik dan ook ps4 versie booten als ik dat wens?

Indien ja is er geen vuiltje aan de lucht, indien neen is het een heel ander verhaal

Ok, duidelijk antwoord :p

Dus ik dien aan te kopen in US store, maar dan ben ik mijn 4600 punten kwijt, en heb ik geen early access op mijn BE account waar ik dus ps4 versie initieel op ga spelen, maar wel de mogelijkheid om ps4 versie te booten én daarna de overstap te maken met dezelfde club die ik heb vergaard op mijn BE account naar de ps5 versie

Sry ik val hier meermaals in herhaling, maar dit is dus nieuw voor mij...

Ok, duidelijk antwoord :p

Dus ik dien aan te kopen in US store, maar dan ben ik mijn 4600 punten kwijt, en heb ik geen early access op mijn BE account waar ik dus ps4 versie initieel op ga spelen, maar wel de mogelijkheid om ps4 versie te booten én daarna de overstap te maken met dezelfde club die ik heb vergaard op mijn BE account naar de ps5 versie

Sry ik val hier meermaals in herhaling, maar dit is dus nieuw voor mij...
Klopt, waarom wil je perce op je BE acc spelen?

Terug
Bovenaan