Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ist van datte??Iemand anders problemen met de servers? Kan geen match starten of wordt eruit gegooid..

Gij gaat nog in nen icon veranderen gij...amai kdoe nog eens een icon sbc fucking nagata of wat die kerel zijn naam ook is,ook pure brol uit rewards
0% luck gaat door

Hier ook... Rip rivals rewards 1 danIemand anders problemen met de servers? Kan geen match starten of wordt eruit gegooid..
vandaag lukt het hierIemand gisteren/vandaag online kunnen geraken?
Hier net de schande van de eeuw in Rivals meegemaakt. Na de 1ste helft sta ik goed voetballend 5 - 0 voor. Uiteindelijk verlies ik de match met 7 - 8. 2de helft kan ik geen enkele goede pas meer geven, spelers lopen rond als kiekens zonder kop, mijn keeper blundert 3x en ik trap 4x op de paal / lat. Hij scoort 6x een lachertje van een doelpunt. De tegenstander vroeg me (was zeer vriendelijke Canadese gast en welgemeend bezorgd) na de match wat er de 2de helft aan de hand was omdat die zelf niet goed was. Hij begreep het ook totaal niet. Van matchfixing gesproken en de reden waarom ik helemaal geen WL meer wil spelenDamn son, ik heb hier serieus last van een drop in intensiteit in de WL
Rivals lukt zonder problemen, maar in WL start ik goed en na 20 min ingame begin ik de teugels te lossen en laat ik het initiatief over aan de tegenstander waarop deze telkens zwaar uithalen, laatste kwartier als het kalf al lang verdronken is schiet ik terug in gang, belachelijk gewoon...
Niks zo erg als het voetballen toch lukt maar zien dat de tegenstander, die je in principe aan kan, scoort omdat je het tempo dramatisch laat zakken, nu al een verloren zaak met 2 op 7
Die 2 had ik trouwens gisteren mee gestart, ik zei tegen mijn eigen hola, goed gestart, en sindsdien alles verloren... Triestig toch weeral
Zoveel kom ik toty toch niet tegen ze...belgen kunnen gewoon de meta niet volgen...7 op de 10 matchen zijn kerels met team of the years