FIFA 21

FIFA 21

gelukkig nog silver 1 na de grootste bullshit die ik ooit heb meegemaakt in fifa

Laatst bewerkt:
En is weer bezig, te veel 'forced errors' maar dan door de game zelf om het in tennis termen te zeggen

Ik geraak niet verder dan een gelijkspel met diene zever

Mijn 84 player pick was bucht, dus wou nog 1 pakske opendoen, jumbo gouden spelers pack (7 rare, had toch Goldson 87 (tots) , zon 100+k waard, ill take it, en tradable

Is omdat ik zeker wou zijn omdat er een zelfde pack is bij de sbc's, dus wou ik zeker zijn van nu een tradable open te doen

Ik ben bezig met die Powell-kaart. Ga die kunnen linken aan m'n icon, Rooney, Mount en Alexander-Arnold.

@GETHEZ : Tointje9810 zegt het. Op vrijdag weet je voor welke TOTS je speelt.

Ok ik speel ze toch, heb nog geen enkele WL gemist, dus waarom zou ik nu beginnen, achter TOTS wel eens paar keren skippen denk ik

En ik denk dat telenet hier mijn IP adres in Duitsland heeft gezet, ik kom namelijk uitsluitend Duitsers tegen, en algemeen weinig fish in de pond

Nieuwste shmet truckske....

Ik stond 1 0 achter in de laatste minuut en heb vrije trap voor goal, dichter en beter kon niet,

Hij wacht tot ik bijna vertrek, duwt 2 kere 30 seconden op pauze en daarna schiet menne ronaldo achter 1e second alsof ik te laat was

2kere al vandaag, :love: @ de fifa community

Haha, mijn camera settings stonden blijkbaar al van in begin niet goed, ik had zoom op 20 staan en camera height heel laag, het moest eigenlijk omgekeerd zijn, gebruiken jullie tele broadcast ??

Terug
Bovenaan