FIFA 21

FIFA 21

Mijn taal staat in Nederlands, wat is RB dan??

Toch rechtsachter?? Of waar staat deze speler precies? Die goud opdracht lukt me dus niet eh...

Ik scoor 2 kere met rechtsachter en win de match en heb het nog niet...
Is dat geen RVA ?
Ik was bezig met de objective om met minstens 5 spelers te spelen die minstens 4 sterren skillmove hebben. Ik heb er 5, speel en win een match, en het pakt niet.. Had fut birthday mandanda in goal staan, maar die pakt blijkbaar niet ofzo..

Prime icon repeatable pack is gelanceerd, heb er 2 gecraft : puyol en zanetti

Zanetti goeie upgrade, puyol is wat riskant met 70 pace maar ik ga er zeker mee spelen.

Ik ook niet. Veel prime icons die ik écht wil zijn er niet. Zo'n Pele of Ronaldo zal wel OP zijn maar die ga je waarschijnlijk niet packen én daar heb ik toch minder een band mee precies.
Ik spaar liever nog wat tot er een Prime SBC komt voor een speler die ik wil. Ik betaal liever wat meer maar dat ik weet wat ik ga krijgen.

Allee, ben ook begonnen packs op te sparen voor TOTS, je weet nooit. Niet dat ik nog zoveel speel ma soit.

De goeie tots komen toch niet direct, ik ben gewoon mijn coins wa aan het sparen, tuurlijk heb je meer kans als je packs oppot, maar heb dat geduld toch niet om ze niet te openen

En vandaag begonnen met 5 wins in rivals, geen enkele L, waar gaan we dat schrijven??

Ja, weeral een rotstart met 3 op 13, dan haal ik eens 3 wins op rij en zetten ze mij tegen deze kerel

j6ymlM7.jpg

Het stond 7-2 ofzo (voor hem ofcourse) tot mijn bakske, bekabeld dan nog wel, ineens besloot om even te disconnecten

Tegen dat da terug begon te werken was de disconnect van de match een feit

Ik word hier echt langs alle kanten tegengewerkt dat het niet schoon nimeer is

Hoe moet ik FFS eens 1e keer goud halen met zulke toestanden, echt weeral rip off, zit nu met nog 12 matchen en met maar 6 wins, echt zielig

hele match domineren tis 85ste minuut krijg zo een icon dat de verbinding slechter is geworden maakt kerel 2 goals in 3 min mijn spelers konden NIKS MEER

gelukkig nog gewonnen want twas ne irritante nederlander die alles vierde alsof het voor top 100 was

Laatst bewerkt:
2 keer WL op een jaar is genoeg voor mij😂 Misschien dat ik binnenkort met het TOTS nog eens probeer, maar we zien wel.
geen zin in dat gepruts..

Terug
Bovenaan