Multiboxer
Well-known member
Ik heb onlangs een (bijna nieuwe) elektrische step met een platte band binnengebracht bij de fietsenmaker ter herstelling.
Vandaag wou ik deze terug ophalen en bleek deze verdwenen te zijn.
Er stonden wel nog wat vergelijkbare half versleten steps.
De zaakhouder wil dat ik morgen nog eens terugkeer want hij moet eerst eens met de "mechanieker" spreken ivm met die step van mij.
Wat ik denk dat er gebeurd is : Iemand heeft zijn step laten herstellen bij hun en is er vandoor gegaan met mijn bijna nieuwe step en plaats van hun eigen step te komen ophalen. Die handelaar heeft de verkeerde step meegegeven.
Wat zijn mijn rechten hierin? Hoe pak ik dit het beste aan indien de handelaar zegt dat deze weg is?
Ik wil graag mijn step terug en indien niet mogelijk dan wil ik het bedrag van op mijn factuur van hun terug!
Vandaag wou ik deze terug ophalen en bleek deze verdwenen te zijn.
Er stonden wel nog wat vergelijkbare half versleten steps.
De zaakhouder wil dat ik morgen nog eens terugkeer want hij moet eerst eens met de "mechanieker" spreken ivm met die step van mij.
Wat ik denk dat er gebeurd is : Iemand heeft zijn step laten herstellen bij hun en is er vandoor gegaan met mijn bijna nieuwe step en plaats van hun eigen step te komen ophalen. Die handelaar heeft de verkeerde step meegegeven.
Wat zijn mijn rechten hierin? Hoe pak ik dit het beste aan indien de handelaar zegt dat deze weg is?
Ik wil graag mijn step terug en indien niet mogelijk dan wil ik het bedrag van op mijn factuur van hun terug!