ugar
Well-known member
Ik maak mijn afspraak via mail, dan heb je toch al een trace...Ik moet zeggen dat ik nog nooit een bonnetje heb gekregen toen ik een fiets binnendeed ter herstelling, en nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik maak mijn afspraak via mail, dan heb je toch al een trace...Ik moet zeggen dat ik nog nooit een bonnetje heb gekregen toen ik een fiets binnendeed ter herstelling, en nog nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Het schaapachtig rond kijken is soms de beste techniek. Ik werk aan een servicedesk en heb soms ook efkes nodig om de beste oplossing te bedenken, en klanten die mij die tijd geven krijgen echt wel altijd een goeie oplossing. Als iemand direct begint te brullen, heb ik er ook al geen zin meer in en krijg ik stress van. Stress = slechter kunnen nadenken. Wij komen het kwijtgeraken van spullen ook wel eens per jaar tegen (niet bij ons, maar wel in de tussentransporten) en dan is het ook ofwel terugbetaling ofwel een nieuwe (soms betere) in de plaats. Is mooi opgelost van de fietsenmaker en hij zal waarschijnlijk wel maatregelen treffen om de kans op hetzelfde te minimaliseren.Ik ben daarnet nog eens gepasseerd om te informeren achter mijn step.
Ik had een lijstje mee met de uiterlijke kenmerken (schade, modificatie,sticker) van mijn step en heb samen met de mechanieker en dan zaakvoerder dan nog eens goed gezocht. Helaas hebben we mijn step niet kunnen terugvinden.
Ik heb op dat moment nog altijd geen enkele druk gelegd en was wat schaapachtig aan het rondkijken terwijl de zaakvoerder en mekanieker opeens wat bezig waren met de remmen van een fiets?!?
Na enkele minuten vraagt de zaakvoerder of ik even meekom naar de balie.
Hij zet zijn laptop open open een website van de importeur met allerhande steps.
Hij vraagt achter welk type step ik had en ik vraag wat de bedoeling is.
Blijkbaar wil hij een nieuwe step bestellen met vergelijkbare speccs om aan mij te geven!
Ik ga uiteraard heel graag akkoord.
We zoeken steps en vinden enkel nog zwaardere of lichtere modellen.
Een krachtiger model die €700 kost (terwijl die van mij €500 kost) is voor hem ook een optie als ik €200 bijleg.
Ik zeg dat ik vind dat we die meerkost van €200 door beide zou moeten gedragen worden.
Hij gaat akkoord. Voor €100 krijg ik een nagelnieuwe krachtigere step!
Overmorgen mag ik erachter komen.
10/10 Zeer tevreden hier.
Nu is dat wel dubbel. Numsy (van de witte ruis apparaten) heeft bvb super service, maar hun producten zijn kwalitatief zo slecht dat je ze continu moet inruilen wegens problemen...Ken jij een zaak waar NOOIT iets fout loopt? Ik lees veel liever dat een probleem goed wordt opgelost dan dat er precies nooit iets misloopt.
Welke is het??Uit nieuwsgierigheidIk ben daarnet nog eens gepasseerd om te informeren achter mijn step.
Ik had een lijstje mee met de uiterlijke kenmerken (schade, modificatie,sticker) van mijn step en heb samen met de mechanieker en dan zaakvoerder dan nog eens goed gezocht. Helaas hebben we mijn step niet kunnen terugvinden.
Ik heb op dat moment nog altijd geen enkele druk gelegd en was wat schaapachtig aan het rondkijken terwijl de zaakvoerder en mekanieker opeens wat bezig waren met de remmen van een fiets?!?
Na enkele minuten vraagt de zaakvoerder of ik even meekom naar de balie.
Hij zet zijn laptop open open een website van de importeur met allerhande steps.
Hij vraagt achter welk type step ik had en ik vraag wat de bedoeling is.
Blijkbaar wil hij een nieuwe step bestellen met vergelijkbare speccs om aan mij te geven!
Ik ga uiteraard heel graag akkoord.
We zoeken steps en vinden enkel nog zwaardere of lichtere modellen.
Een krachtiger model die €700 kost (terwijl die van mij €500 kost) is voor hem ook een optie als ik €200 bijleg.
Ik zeg dat ik vind dat we die meerkost van €200 door beide zou moeten gedragen worden.
Hij gaat akkoord. Voor €100 krijg ik een nagelnieuwe krachtigere step!
Overmorgen mag ik erachter komen.
10/10 Zeer tevreden hier.
Dat vond ik nu ook wel.Ben ik de enige die vindt dat de fietsenmaker wel erg gul is geweest om ook nog eens de helft van de opleg van de duurdere step te bekostigen? Enfin, ik zou al blij zijn als hij gewoon de 500 euro vergoedt voor de verdwenen step (ervanuitgaande dat die ook al niet meer volledig nieuw is).
Zeker niet, het verbaasde mij enorm dat dit gevraagd werd en dat de dealer het nog deed ook.Ben ik de enige die vindt dat de fietsenmaker wel erg gul is geweest om ook nog eens de helft van de opleg van de duurdere step te bekostigen? Enfin, ik zou al blij zijn als hij gewoon de 500 euro vergoedt voor de verdwenen step (ervanuitgaande dat die ook al niet meer volledig nieuw is).
Lijkt me een geste voor het ongemak eigenlijk. Hij moest dat niet doen, maar aangezien de klant op extra kosten wordt gejaagd door dat het specifieke model niet meer beschikbaar is, is zo'n extraatje wel te verstaan.Ben ik de enige die vindt dat de fietsenmaker wel erg gul is geweest om ook nog eens de helft van de opleg van de duurdere step te bekostigen? Enfin, ik zou al blij zijn als hij gewoon de 500 euro vergoedt voor de verdwenen step (ervanuitgaande dat die ook al niet meer volledig nieuw is).
Het gaat niet enkel om de waarde van de step nog, maar al het ongemak nog voor de TS.Ben ik de enige die vindt dat de fietsenmaker wel erg gul is geweest om ook nog eens de helft van de opleg van de duurdere step te bekostigen? Enfin, ik zou al blij zijn als hij gewoon de 500 euro vergoedt voor de verdwenen step (ervanuitgaande dat die ook al niet meer volledig nieuw is).
Uhm, de fietsenmaker is die step wel kwijt gespeeld eh. Het lijkt me niet meer dan logisch dat hij dan ook opdraait voor de kost van een nieuwe. Ik vind het eigenlijk nog schandalig dat Multiboxer nog moet opleggen.Ben ik de enige die vindt dat de fietsenmaker wel erg gul is geweest om ook nog eens de helft van de opleg van de duurdere step te bekostigen? Enfin, ik zou al blij zijn als hij gewoon de 500 euro vergoedt voor de verdwenen step (ervanuitgaande dat die ook al niet meer volledig nieuw is).
Als de garagist mijn wagen kwijtspeelt zou ik het normaal vinden dat hij mijn eigen (verloren) wagen nieuw aankoopt. Mijn wagen die verloren is en waar al mee gereden is, is minder waard dan dezelfde volledig nieuw. Enfin, ik zou daar toch blij mee zijn met die oplossing maar tzal aan mij liggenUhm, de fietsenmaker is die step wel kwijt gespeeld eh. Het lijkt me niet meer dan logisch dat hij dan ook opdraait voor de kost van een nieuwe. Ik vind het eigenlijk nog schandalig dat Multiboxer nog moet opleggen.
Als uw garagist uw auto met iemand anders meegeeft, ga je hem dan ook gul vinden dat hij u een nieuwe koopt of ga je dat niet meer dan logisch vinden dat hij ervoor zorgt dat jij terug een wagen hebt? En ga je het dan gul vinden dat hij een deel van de meerprijs wilt betalen? Dat het model dat jij had er niet meer is en enkel eentje met een zwaardere motor nog beschikbaar is is toch niet uw zaak? Hij had uw auto in de eerste plaats maar niet moeten kwijtspelen,
Amai chapeau. Dat is nog eens klantenservice!Ik ben daarnet nog eens gepasseerd om te informeren achter mijn step.
Ik had een lijstje mee met de uiterlijke kenmerken (schade, modificatie,sticker) van mijn step en heb samen met de mechanieker en dan zaakvoerder dan nog eens goed gezocht. Helaas hebben we mijn step niet kunnen terugvinden.
Ik heb op dat moment nog altijd geen enkele druk gelegd en was wat schaapachtig aan het rondkijken terwijl de zaakvoerder en mekanieker opeens wat bezig waren met de remmen van een fiets?!?
Na enkele minuten vraagt de zaakvoerder of ik even meekom naar de balie.
Hij zet zijn laptop open open een website van de importeur met allerhande steps.
Hij vraagt achter welk type step ik had en ik vraag wat de bedoeling is.
Blijkbaar wil hij een nieuwe step bestellen met vergelijkbare speccs om aan mij te geven!
Ik ga uiteraard heel graag akkoord.
We zoeken steps en vinden enkel nog zwaardere of lichtere modellen.
Een krachtiger model die €700 kost (terwijl die van mij €500 kost) is voor hem ook een optie als ik €200 bijleg.
Ik zeg dat ik vind dat we die meerkost van €200 door beide zou moeten gedragen worden.
Hij gaat akkoord. Voor €100 krijg ik een nagelnieuwe krachtigere step!
Overmorgen mag ik erachter komen.
10/10 Zeer tevreden hier.