FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarmee ook dat Max geen penalty meer kreeg voor deze actie omdat hij George toch heeft doorgelaten uiteindelijk.
Anders had hij ook nog eens 5 of 10 seconden aan zijn broek.

Iemand die kan argumenteren waarom ze Verstappen eerder binnen riepen dan de McLarens voor die laatste softs?

Ik snap de tactiek daar niet tenzij ze enkel achteruit keken en niet meer geloofden in P2 of P1.
Zonder Yuki in turn 1 had Max echt wel kans op een undercut. (op Norris)

Zie net op Reddit dat Hadjar in de laatste 2 races meer punten gepakt heeft dan beide Red Bull rijders samen. Kek

Iemand die kan argumenteren waarom ze Verstappen eerder binnen riepen dan de McLarens voor die laatste softs?

Ik snap de tactiek daar niet tenzij ze enkel achteruit keken en niet meer geloofden in P2 of P1.
Undercut tov Mclaren, als je ziet dat Max uiteindelijk net achter Lando zit toen die pit uitreed hadden ze (voorlopig) P2 .
Ik begrijp gewoonweg niet waarom Max uberhaupt pit tijdens SC, ik denk dat het gewoonweg beter was om als P1 achter SC te zitten.
Max is moeilijk te passeren, dus dat was volgens mij de blunder plus het feit dat ze hem dan nog op de harde band zetten was doodsteek.

Er zat meer dan 4s tussen. Die undercut kon nooit werken tenzij er iets fout ging bij de stop
Dat kon want hij zat na de pitstop van Norris er niet ver vanaf. Undercut is echt OP op dit circuit.

Op een bepaald punt is Max tot op 0.3sec van Norris geraakt. Zonder turn 1/met een betere pitstop is dat een heel andere situatie.

Undercut tov Mclaren, als je ziet dat Max uiteindelijk net achter Lando zit toen die pit uitreed hadden ze (voorlopig) P2 .
Ik begrijp gewoonweg niet waarom Max uberhaupt pit tijdens SC, ik denk dat het gewoonweg beter was om als P1 achter SC te zitten.
Max is moeilijk te passeren, dus dat was volgens mij de blunder plus het feit dat ze hem dan nog op de harde band zetten was doodsteek.
heeft het team dat gepland, of heeft hij dat zelf gevraagd? want hij had zelf blijkbaar niet door dat ze alleen nog maar harde banden hadden.

Max zat naar F1 normen echt wel ver. Met een tragere auto snap ik niet waarom je gewoon eerst pit en toelaat dat Mclaren direct ook pit en dan gewoon geen verschil hebt in banden (buiten het temp verschil in het begin)

Volgens mij hadden ze Max gewoon moeten buiten laten... Dat dacht ik al voor ik doorhad dat hij naar hards moest.

Max vd Leclerc... Tja. Niet zo veel aan.

Max zijne move... Compleet belachelijk. Weer maar eens.
Gaat dat echt de enige straf zijn? Compleet belachelijk. Mag van mij gerust een 3x raceban zijn.

Max is in ieder geval een grote dikke 0. Mag dan 4x WDC zijn. Triestig figuur die mens.

Er komt verder onderzoek naar Max zijne stunt.

Zo een geweldige piloot. Dikke race weer vandaag. En dan altijd van dan gedoe....

Over strafmaten is er ook al genoeg gediscussieerd geweest, daar zit gewoonweg geen logica in.
Daar zijn we het met zijn alleen eens over,maar dit is toch ook echt belachelijk, er iemand bewust vanaf proberen rijden zou toch altijd zwarte vlag (DSQ) moeten zijn.
Er zijn er al die voor minder 10 seconden of ergere straf hebben gekregen.

Volgens mij was George wel voor Max aan apex maar Max doet weer wat Sam beschrijft, gas bijgeven om toch maar als eerste aan apex proberen te zijn zonder intentie om al dan niet de bocht te halen.
Was close call maar op luchtbeeld leek het toch dat Max er nipt achter lag.
Volgens data waren Russell zijn banden voor Max zijn spiegel.
Stewards hebben juist beslist dat Max geen straf krijgt voor leaving and gaining an advantage omdat Russell de controle verloor over zijn wagen toen hij die move deed. (Tegen Max gebotst)

Maar dat ander incident met Russell krijgt blijkbaar nog een staartje.

Interview met Max half uur na de race.

Wat wil je zeggen over het incident? "Helemaal niks". En dan weer zijn dooddoener "we mogen toch geen kritiek hebben".

Hoe een groot arm schaap kunt ge eigenlijk zijn?
Verontschuldig u voor uw ontoelaatbaar gedrag misschien?

Interview met Max half uur na de race.

Wat wil je zeggen over het incident? "Helemaal niks". En dan weer zijn dooddoener "we mogen toch geen kritiek hebben".

Hoe een groot arm schaap kunt ge eigenlijk zijn?
Verontschuldig u voor uw ontoelaatbaar gedrag misschien?
Zo'n zaken zijn eigenlijk de reden dat ik Max nooit echt kan en ga appreciëren als rijder. Na al die jaren nog zo'n debiele momenten hebben is gewoon zwak en een F1-kampioen onwaardig... Ik ga hem alvast niet missen als hij niet meer op de grid staat. En na vandaag mag die dag er zeer snel komen.

Met voorsprong de meest getalenteerde en met voorsprong de grootste gek en klein kind wanneer het tegen zit.
Weer maar eens inderdaad. We mogen blij zijn dat hij de voorgaande jaren de beste auto had, wat hadden we dan nog allemaal moeten zien...

Dat dit geen zwarte vlag is snap ik langs geen kanten!

Ze moeten echt hem van een psycholoog voorzien want dit is echt absurd.

Zo'n goeie coureur zijn maar elk jaar wel ééns zo'n stoot uithalen is belachelijk imo.

Als Verstappen bij de schrijvende pers is aanbeland en de woorden van Russell te horen krijgt, reageert hij: "Oké, nou ja, dan neem ik de volgende keer wel wat tissues mee."

De woorden van een 4-voudig wereldkampioen.

Verstappen heeft zich weeral van zijn beste kant laten zien.
Als hij voorop rijdt is alles prima natuurlijk. Maar zodra er concurrentie komt is zijn gedrag toch heel anders.
Die stoot met Russell... Daarvoor zou hij echt gediskwalificeerd moeten worden. Wat een gedrag...
Ik ben nooit fan geweest van Verstappen en dit bewijst maar weer eens waarom.

Niks schuldbesef bij die Max... Maarja, met een vader zoals Jos.... Eerlijk, voor mij is Max gewoon een wereldkampioen van kus mijn kloten.... Vooral door die mentaliteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan