FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan totaal niet goedkeuren wat Max deed, maar RB heeft toch wel fameus zitten knoeien. (de westrijdleiding ook trouwens, een saferycar dat minstens 3 ronden te lang duurt, Zowel Leclerc als Russel rijden tegen Max maar dat mag).

Denk wel dat Max nog harder gestraft mag of moet worden
ook al ben ik echt wel een grote fan.
Dit kon niet

Het waren de enige nieuwe banden die Max nog had, maar ik zou dan toch geopteerd hebben om niet te pitten en voor track positie te kiezen. De McLarens zouden hem terug ingehaald hebben maar Leclerc misschien niet. Nu denk ik dat Leclerc een grote kans maakt op p3.
Pest of cholera, denk ik. Hamilton werd ingehaald door een Sauber. (Heeft hij gebruikte softs gekregen bij zijn pitstop ofzo? Ik dacht dat de Ferrari's ook gepit hadden onder de SC?)

Als je ziet hoe sommige gepasseerd werden wanneer de banden te slecht waren, ging trackpositie ook niet veel helpen.

Het enige positieve voor Max is dat McLaren niet oppermachtig was. Daar kunt ge op verderbouwen voor de rest van het seizoen. :rofl:

Zou nu echt wel een vlieg willen zijn en in de debrief bij Red Bull willen zijn.

Redbull had beter op de ouwere softs laten verder rijden zonder te pitten .
De wedstrijdleiding heeft blijkbaar aan redbull gevraagd om Russel voor te laten.
Alles zat tegen op het laatste maar om dan Russel te rammen is eigenlijk wel een raceban waardig.

Laatst bewerkt:
Ik moet alles opnieuw bekijken, er gebeurde teveel. Hoezo zet Red Bull die Verstappen op harde banden als enige in het veld? Hoe kom je daarbij? Dan hadden ze hem nog beter niet gepit gewoon. Daar ging het al allemaal mis.
Dan die save uit de laatste bocht bij de herstart. Hoezo blijft die daar op de baan? Dan het incident met Leclerc, als ik nu de onboard replay zie rijdt Max precies gewoon rechtuit. Dan rijdt Russel er nog tegenaan. Dan wil Red Bull dat de plaats wordt terug gegeven? Waarom?
En dan dat laatste incident... nee... dat is gewoon Schumacher vs Villeneuve dat ik terug zie, echt niet goed.

Redbull had beter op de ouwere softs laten verder rijden zonder te pitten .
De wedstrijdleiding heeft blijkbaar aan redbull gevraagd om Russel voor te laten.
Alles zat tegen op het laatste maar om dan Russel te rammen is eigenlijk wel een race waardig.
Ik vermoed dat je raceban ipv race bedoelt :p

Ik moet alles opnieuw bekijken, er gebeurde teveel. Hoezo zet Red Bull die Verstappen op harde banden als enige in het veld? Hoe kom je daarbij? Dan hadden ze hem nog beter niet gepit gewoon. Daar ging het al allemaal mis.
Dan die save uit de laatste bocht bij de herstart. Hoezo blijft die daar op de baan? Dan het incident met Leclerc, als ik nu de onboard replay zie rijdt Max precies gewoon rechtuit. Dan rijdt Russel er nog tegenaan. Dan wil Red Bull dat de plaats wordt terug gegeven? Waarom?
En dan dat laatste incident... nee... dat is gewoon Schumacher vs Villeneuve dat ik terug zie, echt niet goed.
Simpel , Verstappen had geen andere band.
Die saftery car heeft 3 ronden langer geduurd als nodig.
Max had veel relaxter kunnen zijn als die safety car niet zo lang duurde (om welke reden?)
Leclerc moet altijd bestraft worden hier.
De enige reden dat Russel hem een tik geeft (wiel tegen wiel) is door dat incident
Dan zou de wedstrijdleiding nog durven zeggen dat Russel voorbij moet...

Ik kan snappen dat Max hierdoor allemaal pissed is, maar bon, nog altijd geen deftige reden om een tik te geven aan de mercedes

Die DOTD mogen ze echt volledig afschaffen. Uiteindelijk is dat al jaren een veredelde populariteitspoll die heel vaak nergens meer op slaat... De enige echte DOTD vandaag is gwn Hulkenberg.

Anyways: 10 sec time penalty om iemand expres te rammen. 10 sec drive through als ge expres de chicane cut.

Oké dan:rofl:

Laat perfect zien hoe achterlijk die mannen wel niet zijn.

Anyways: 10 sec time penalty om iemand expres te rammen. 10 sec drive through als ge expres de chicane cut.

Oké dan:rofl:

Laat perfect zien hoe achterlijk die mannen wel niet zijn.
Dat klopt, de strafmaten zijn gewoon echt random bijna. Na 30 jaar F1 volgen kan ik er niets zinnigs meer over zeggen.

volgens mij moest Max (van Red Bull) Russell doorlaten omdat ze dachten dat hij voordeel gehaald had door van het circuit te rijden? volgde daarbij nochtans wel de Race Director instructions, dus idd fout van Red Bull

maar dat betekent niet dat het hùn fout is dat hij Russell doorlaat om hem te rammen. da's gewoon lomp. en ik was mij al aan het ergeren aan zijn gebitch op Leclerc, die compleet niks fout doet.

Ik zie Russel nergens tegen Max rijden. Had in de eerste bocht duidelijk voorrang doordat zijn voorwielen voorbij de spiegels van Max waren..

Over strafmaten is er ook al genoeg gediscussieerd geweest, daar zit gewoonweg geen logica in.
Daar zijn we het met zijn alleen eens over,maar dit is toch ook echt belachelijk, er iemand bewust vanaf proberen rijden zou toch altijd zwarte vlag (DSQ) moeten zijn.
Er zijn er al die voor minder 10 seconden of ergere straf hebben gekregen.

Volgens mij was George wel voor Max aan apex maar Max doet weer wat Sam beschrijft, gas bijgeven om toch maar als eerste aan apex proberen te zijn zonder intentie om al dan niet de bocht te halen.
Was close call maar op luchtbeeld leek het toch dat Max er nipt achter lag.

volgens mij moest Max (van Red Bull) Russell doorlaten omdat ze dachten dat hij voordeel gehaald had door van het circuit te rijden? volgde daarbij nochtans wel de Race Director instructions, dus idd fout van Red Bull

maar dat betekent niet dat het hùn fout is dat hij Russell doorlaat om hem te rammen. da's gewoon lomp. en ik was mij al aan het ergeren aan zijn gebitch op Leclerc, die compleet niks fout doet.

Charles gaat toch duidelijk naar links waardoor ze elkaar raken.

Op de onboard van Charles die ze op tv lieten zien was dat echt wel overduidelijk.

Volgens mij was George wel voor Max aan apex maar Max doet weer wat Sam beschrijft, gas bijgeven om toch maar als eerste aan apex proberen te zijn zonder intentie om al dan niet de bocht te halen.
Was close call maar op luchtbeeld leek het toch dat Max er nipt achter lag.
Op F1 TV hebben ze duidelijk de slowmo's laten zien en geanalyseerd en blijkt dat George echt voor max zat, duidelijk zelfs

Iemand die kan argumenteren waarom ze Verstappen eerder binnen riepen dan de McLarens voor die laatste softs?

Ik snap de tactiek daar niet tenzij ze enkel achteruit keken en niet meer geloofden in P2 of P1.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan