nokeyboard
Well-known member
Gaat toch geen enkel verschil maken?10s vind ik nog wel licht, maar ik denk dat er niet meer mogelijk is. unsafe release = unsafe release, contact of niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat toch geen enkel verschil maken?10s vind ik nog wel licht, maar ik denk dat er niet meer mogelijk is. unsafe release = unsafe release, contact of niet.
Jawel hij had laatste kunnen zijn ipv voorlaatsteGaat toch geen enkel verschil maken?

in dit geval niet, nee.Gaat toch geen enkel verschil maken?
De overtreding blijft hetzelfde, de uitkomst niet.in dit geval niet, nee.
in een GP misschien wel.
contact nà unsafe release mag strenger zijn dan een gewone unsafe release.
De overtreding blijft hetzelfde, de uitkomst niet.
Telt dit mee voor penalty Points want dan zit Verstappen echt wel dicht bij een race ban. Stelt u voor
.Daar ga ik ook vanuitNee, is geen fout van de piloot. Is een teamfout. De pitcrew "releast" Verstappen, Verstappen kan enkel naar dat lichtje kijken.
Hij heeft zijspiegels he!Nee, is geen fout van de piloot. Is een teamfout. De pitcrew "releast" Verstappen, Verstappen kan enkel naar dat lichtje kijken.

neeIs pitstop verplicht in sprintrace?
Maar man toch....Hij heeft zijspiegels he!![]()

Ik denk niet dat Verstappen Antonelli kon zien.Hij heeft zijspiegels he!![]()
Dan snap ik sommige toch niet om zo laat nog te wisselen. Hoeveel verloor je per ronde mss met de intermediates?
Maar man toch....![]()
Sarcasme he mannenIk denk niet dat Verstappen Antonelli kon zien.
Magnussen heeft vorig jaar in de sprint daarvoor terecht een penalty gekregen. (Chicane afsnijden)Wat een triestig circuit, kunnen we dat circus niet gewoon van de kalender halen? Wat jammer toch dat F1 in Amerikaanse handen is gevallen!
Piastri mocht Antonelli gewoon van de baan drukken? Sneed de chicane ook af zonder gevolgen? 2 maten en gewichten gaan gewoon door bij de stewards.
Tsunoda was op zijn mediums 2s sneller. in sector 1.Dan snap ik sommige toch niet om zo laat nog te wisselen. Hoeveel verloor je per ronde mss met de intermediates?