FIA Formula One 2025

Wie wordt wereldkampioen in 2025 ?

• Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al sinds Melbourne vind ik Antonelli de beste rookie die ik bezig gezien heb sinds Verstappen. Elke race is ofwel een bevestiging ofwel een verbetering. Hij maakt verbazend weinig fouten voor een rookie, en zit niet zo ver achter Russell (die geen pannekoek is en de wagen en het team al jaren gewoon is). De enige serieuze fout die ik mij herinner was in Melbourne, en in die omstandigheden ging zowat het ganse veld in de fout. Na zijn fout herstelde hij zich ook gewoon en reed verder alsof er niks gebeurd was. Hij heeft ook prima inhaalmanoevres, dus hij is niet gewoon snel op zijn eentje.

Volgens mij gaan we daar nog serieuze dingen van zien in de toekomst.

Waarom werd Verstappen in Q1 niet als impeding beschouwd? Op een outlap en 2 drivers die van de racing lijn moeten afwijken vlak voor een breaking zone.

Knap van Antonelli wel, rare keuze van Mercedes om Russel geen 2e lap te laten rijden gezien de kans op track evolution.

Waarom werd Verstappen in Q1 niet als impeding beschouwd? Op een outlap en 2 drivers die van de racing lijn moeten afwijken vlak voor een breaking zone.
Dat snap ik ook niet. Maar dan wel naar de stewards moeten gaan voor een te trage outlap 🤦‍♂️

Dan zijn er die gokken door full wets te kiezen en geven ze gewoon een rode vlag..

10s vind ik nog wel licht, maar ik denk dat er niet meer mogelijk is. unsafe release = unsafe release, contact of niet.

Ferrari die eens de juiste pitstop strategie heeft waar ga we dat schrijven.
Jammer voor Kimi.
Redbull lijk wel ferrari van vroeger wat een flater in de pitstop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan