FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik lees hier veel geklaag over elke keer de F1 iets wijzigt (meer races, ander format, sprintraces) en dat is ieders goed recht, maar aan de andere kant zijn er alsmaar stijgende TV-cijfers en zit quasi elke race afgeladen vol. De ‘traditionele fans’ klagen (wat is dat, ik kijk sinds 1997 als klein manneke maar blijkbaar mag je verandering niet goed vinden) maar het lijkt dat er voor elke fan die echt afhaakt er 2 nieuwe klaarzitten.

Ik heb een vermoeden dat men op commercieel vlak vanuit Amerika echt wel de juiste keuzes maakt.

Ik zie ook niet in waarom een sportseizoen niet langer mag zijn. Kijk eens naar NASCAR (ja, lowtech sport in vergelijking met F1 maar evengoed belastend en duizenden kilometers reizen tussen circuits), 36 races zonder de races die niet meetellen voor het kampioenschap.

Ik verschoot ook wel (heeft niets met F1 te maken, maar wel met de ‘lengte/aantal games’ van een seizoen) hoeveel matchen een NHL-ploeg moet spelen, bijvoorbeeld.

Ik denk dat meer = beter is op het gebied van inkomsten. En wat de F1 betreft denk ik dat het huidige management er nog wel wat draaien aan zal geven…

Persoonlijk vind ik het niet erg, maar dat moet ieder voor zich maar uitmaken.

Het saaiste wat ik ooit gezien heb imo. Die sprint races doen mij totaal niet meer uitkijken naar de f1. Zal laatste jaar worden dat ik kijk vrees ik.

Ik weet vooral niet meer wat te kijken. Elke weekend 2 quail’s en 2 races. Ik heb wel meer te doen dan enkel F1 te kijken in een weekend

Zolang Russell voor zijn lap 1 shenanigans geen penalty gaat krijgen gaat er niks veranderen. Kerel vindt zelfs vandaag dat ie niks fout deed terwijl Max met een gat van een halve meter moet verder rijden/de muur ingetikt wordt:rofl:

Zolang Russell voor zijn lap 1 shenanigans geen penalty gaat krijgen gaat er niks veranderen. Kerel vindt zelfs vandaag dat ie niks fout deed terwijl Max met een gat van een halve meter moet verder rijden/de muur ingetikt wordt:rofl:
Was echt wel niets aan.. als iemand daar moest inhouden was het Max wel.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan