FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik vind Verstappen op dat gebied dan ook heerlijk eerlijk, fantastisch hoe hij gewoon zijn gedacht zegt. Helemaal anders dan Hamilton die danst naar de pijpen van het geld en de showbepalers.

Mja Mercedes zit volledig op de good news show hype train.

Wolff:

“That is not a ‘black eye’ – this is nothing,” he said. “We are [on] Thursday night, we have a free practice session one that we’re not doing. They’re going to seal the drain covers and nobody’s going to talk about that tomorrow morning anymore.”

He said it was “completely ridiculous” to suggest otherwise. “It’s FP1 – how can you even dare trying to talk bad about an event that sets new standards to everything?

New standards dit ja.

Het is natuurlijk niet hij die zijn wagen vernield ziet...

Een paar jaar terug waren het nog enkel de "amateurs" in Azerbeidzjan die zoiets konden tegenkomen. Blijkbaar is de superieure Amerikaan er ook niet vrij van.

Ik vraag mij nu toch af hoe ze uiteindelijk gaan testen dat die covers het gaan houden tijdens de race, 50 ronden lang met alle wagens in koers op volle snelheid.

Zelfs al zouden die dingen het nu houden tijdens een (korte) FP en de Quali's, dat is toch nog geen garantie dat er niks kan gebeuren tijdens de race? Dat risico kunnen ze toch echt niet lopen me dunkt.

Fans moeten het circuit verlaten. Onvoldoende personeel.
Sainz sowieso een grid penalty (wegens nieuwe onderdelen) voor iets wat zijn schuld toch compleet niet is.

blijkbaar worden fans die in tribunes zitten die door FIA georganiseerd worden, door de politie verwijdered omwille van "trespassing".
andere fans, die op tribunes zitten waar FIA de organisatie niet voor zich neemt, mogen blijven zitten.

Clusterfuck GP.

Ik vind het echt fantastisch, leedvermaak eerste klas. Hoe meer er daar fout loopt, hoe beter.

En hulde aan Vasseur, ik zou ook geen zin hebben om met een brede glimlach die shitshow nu te gaan verheerlijken

Toto is hypocriet zoals altijd. Als het een Mercedes was overkomen, zat hij daar nu met zijn typisch lang gezicht.

Ik zou zeggen tis tijd om te slapen voor hun maar die moeten nu alles klaarmaken voor fp3 en quali.
Ik hoor ze zeggen dat iedereen op EU uur gebleven is.
Ik denk dat de hoeveelheid races er wel aan het inhakken is

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan