FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Tickets de sinds 2 weken voor 20/30% van de oorspronkelijke prijs verkocht worden.

Zondag een boring race.

Zondag of maandag komt Timothy nog eens piepen om te zeggen hoe awesome Las Vegas GP wel niet was.

Het staat in de sterren geschreven.

Tickets de sinds 2 weken voor 20/30% van de oorspronkelijke prijs verkocht worden.

Zondag een boring race.

Zondag of maandag komt Timothy nog eens piepen om te zeggen hoe awesome Las Vegas GP wel niet was.

Het staat in de sterren geschreven.

Lijkt mij een race vol met safety cars om eerlijk te zijn.
Regen, ijskoud, Leclerc op een stratencircuit,...

Ik gok op 3 safety cars zondag.

Het begint al goed :unsure:

Edit: Sainz zijn monocoque, engine en batterij blijkbaar naar de kl*en volgens Vasseur.

Ocon moet ook een nieuwe vloer hebben.

Laatst bewerkt:
De VS en shitshow races zijn toch echt een traditie hé.
In de jaren '80 op de parking van Caesars Palace, de goedhete Phoenix races met zowat enkel 90° bochten, in 2005 met 3 teams omdat de FIA geen extra chicane wou inleggen, en nu dit.

'k Zie FP2 niet doorgaan binnen 1.5u dus hopelijk krijgen ze nog in orde voor morgen.

Dat begon al goed in Las Vegas. De Amerikanen hebben ook weer eens iets gebouwd…

Arme Sainz. Zijn batterij kapot, motor kapot en monocoque kapot. Vasseur was terecht razend. Ocon heeft een nieuwe floor nodig. Heb je de reflexen van Alonso gezien?

Ik vrees ook dat FP2 later gaat starten.

Intussen blijkbaar ook bij meerdere drains problemen gevonden. Maar ja, we hebben wel schoon lichtjes gezien van de hotels eh. Top.

Ik geef Max niet graag gelijk, maar hij heeft overschot van gelijk gekregen. Vegas is 99% show. De race en de veiligheid voor piloten staat er maar op een laag pitje.

Vreselijke plaats voor de sport.

Van alle plaatsen die ik op de wereld ooit al bezocht heb en tegenvielen staat Las Vegas eenzaam aan de top. Ik ging nog niet naar de F1 daar kijken als ik ervoor betaald werd.

Dit komt de sport niet ten goede neen. In 2021 was het heel spannend door Verstappen - Hamilton wat Max dan in de allerlaatste lap won. Doordat Drive to Survive en de media dit mooi bracht kwamen er veel kijkers bij. Sinds 2022 domineert Red Bull nog meer en nu dit debacle? Ik ken veel mensen die al terug afgehaakt zijn.

Laatst bewerkt:
Van alle plaatsen die ik op de wereld ooit al bezocht heb staat Las Vegas eenzaam aan de top.
Welke top? The top of shit?
Voor mij wel in elk geval, ronduit afschuwelijke ervaring. Toch blij dat ik Vegas niet geskipt heb tijdens mijn rondreis, want dan zou ik me voor altijd afgevraagd hebben hoe de ervaring zou zijn.

Edit: het hotel is daar wel een grote uitzondering op 🤤 de grootste luxe die ik waarschijnlijk ooit ervaren zal hebben, voor minder geld dan een kleine hotelkamer in San Francisco.

Welke top? The top of shit?
Voor mij wel in elk geval, ronduit afschuwelijke ervaring. Toch blij dat ik Vegas niet geskipt heb tijdens mijn rondreis, want dan zou ik me voor altijd afgevraagd hebben hoe de ervaring zou zijn.

Edit: het hotel is daar wel een grote uitzondering op 🤤 de grootste luxe die ik waarschijnlijk ooit ervaren zal hebben, voor minder geld dan een kleine hotelkamer in San Francisco.
Oei ja “en tegenvielen” even toegevoegd in mijn post. Idd top of shit.

Helaas gaan er enkele interessante conferenties door ginder.

Practice 2 delayed.

Geen info over hoelang of wanneer.

Ik zou denken dat ze aan die putdeksels gedacht zouden hebben. Het is niet de eerste keer he.

Ik zou ermee lachen mocht het niet zo triest zijn.

Toch heerlijk dit. Hoe meer de organisatie daar afgaat, hoe beter.

Het spektakel in de F1 hoort zich op de baan te bevinden, niet ernaast. Al die Amerikaanse fake plastic over the top glamour en glitter past gewoon niet bij de F1.

Voor mij mogen ze het hele weekend zelfs cancelen, voor de populariteit in de USA zou het natuurlijk een drama zijn maar dat zou voor de echte F1 liefhebber dan weer top zijn.

Ik vind Verstappen op dat gebied dan ook heerlijk eerlijk, fantastisch hoe hij gewoon zijn gedacht zegt. Helemaal anders dan Hamilton die danst naar de pijpen van het geld en de showbepalers.

USA ! USA ! USA ! USA !

Bende pipo's...

Ik ben ook alles behalve een Verstappen fan. Maar dit weekend geef ik hem volledig gelijk.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan