FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Je zit als kijker op het puntje van je stoel op zo'n momenten. Verdeel het beeld op zijn minst in twee of gebruik zoals reeds vermeld die mini schermpjes tussen de ranglijst met de cam boven de rijder. Moeilijk kan dit toch niet zijn.

Die regie wordt slechter met de jaren.
Vaak genoeg hebben ze niet door dat er gevechten op de baan zijn.
10 Replays van de start terwijl alles nog bij elkaar zit.
Na een overtake ene uit het publiek filmen met een vlag van de desbetreffende coureur terwijl er nog een 2e DRS zone aankomt.

Echt ergerlijk

Je zit als kijker op het puntje van je stoel op zo'n momenten. Verdeel het beeld op zijn minst in twee of gebruik zoals reeds vermeld die mini schermpjes tussen de ranglijst met de cam boven de rijder. Moeilijk kan dit toch niet zijn.

Ik vermoed dat er "vereisten" zijn dat bijvoorbeeld de finish van de eerste altijd volledig in beeld wordt gebracht op het tv-kanaal, dat x percent van de tijd fans in beeld komen,... wegens commerce.

En bij Sky/F1 gaan ze zeggen. "Ah maar als je betaalt voor sky plus of F1TV, dan kan je zelf kiezen wat je aan het kijken bent" :p.

You must be new. Tzou een schande zijn als ze de winnaar niet tonen in eender welke sport.

En trouwens ge hebt alles gezien wa ge moet zien. T1 en T4 was in beeld, en T12 richting finish. Dat waren de enigste mogelijkheden voor overtakes.

mq3UsWe.jpeg

Dat plan ik hier ook te doen idd.

Ochtendrace om 6u is nog dik in orde, dan kan ik om 7u30 vertrekken. Of vanaf 9u ook ok, dan zie ik dat ik tijdig terug ben. Maar 7u zit er net tussen :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan