Verstappen ervaart dan ook totaal geen druk meer he. Kijk die Qualis waar hij, als het moet, plots 2-4 tienden haalt in een sector.Verstappen is al 3 jaar op zeer hoog niveau aan het presteren. En inderdaad waar de jonge Verstappen nog op een "foutje" te betrappen was of in duels nog eens net over het randje ging, doet hij dat nu totaal niet meer. Als hij al een foutje maakt zoals in Austin dan is dat op momenten dat er weinig invloed heeft en hij nog ruim de mogelijkheid heeft om het recht te zetten.
Iets anders: geruchten van Audi die toch niet zouden komen in 2026 worden ook hardnekkiger. Porsche zou overnemen als VAG zelf toch zou willen blijven maar Audi zou dat niet willen omdat de ondertussen ontwikkelde motor dan ook naar Porsche gaat. Gisteren las ik zelfs dat Toyota op het punt staat Audi te verlossen van het aandeel dat ze in Sauber genomen hebben. Kobayashi zou teambaas worden en McLaren zou ook met Toyota Motoren gaan rijden. Er zal nog heel wat over geschreven worden voor we 2026 zijn denk ik zo.
Hij zit echt in een zetel te rijden nu. Spannend gaat het worden als hij, zoals Hamilton nu, plots achter de feiten aan holt. Al denk ik wel dat die echte grote fouten helemaal uit zijn repertoire zijn gesmeten. Die volwassenheid en 'cool' bezit ie nu. Wat knap was, want lang leek het alsof hij een heethoofd zou blijven.
Leclerc heeft nog die problemen met zijn pace goed uit te stippelen. Constant aan het pushen over de limiet om dichterbij te geraken met alle gevolgen van dien. Zeer spijtig dat Ferrari zijn vorig seizoen heeft verpest, dat is waardevolle ervaring in een titelstrijd die hij mis heeft gelopen. Want zoals Hamilton en Verstappen een heel seizoen lang zo een bittere strijd leveren, dat is enkel voor de allergrootsten weggelegd. Niet gek dat zo een Rosberg tevreden stopt na zo een ervaring, moet gigantisch slopend zijn.

.