FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat is afschuwelijk, maar waarom zou je dat dan ook opzetten... Ik heb heel lang naar Crofty en Martin Brundle geluisterd, maar ben sinds kort overgeschakeld op Alex Jacques met David Coulthard en Jolyon Palmer, geweldig trio.
F1TV neemt Nederlands altijd als standaard, bij een vrije training vergeet ik soms naar Engels te switchen -.-

Hoe switchte naar David Coulthard? Engelse commentaar zoals een Martin Brundle voelde toch aan dat die meer pro Hamilton zijn. Ik heb toch graag dat er objectief verslaggegeven wordt door presentators.

Bij Play Sports hebben ze precies Kris Wauters aan de kant gezet. (dat werd tijd ofwel is em op vakantie ^^) Toch al 2 races dat Sam Dejonghe het verslag doet tijdens de race. Hij moet nog wat groeien maar denk wel dat die dat goed zal doen.

Laatst bewerkt:
F1TV neemt Nederlands altijd als standaard, bij een vrije training vergeet ik soms naar Engels te switchen -.-

Hoe switchte naar David Coulthard? Engelse commentaar zoals een Martin Brundle voelde toch aan dat die meer pro Hamilton zijn. Ik heb toch graag dat er objectief verslaggegeven wordt door presentators.
Via je keuzemenu rechts. Dat bolletje met een cirkel rond. Dat wereldbolletje er onder is je ingestelde commentaar (NL, Sky,…)
Dus daar waar ze eerst de voorbespreking en de gridwalk doen. Nu Coulthard is er wel niet altijd bij.

Niet helemaal on-topic, maar als je wil zien hoe ver de F1 gekomen is op +/- 30 jaar, hier zijn beelden van de shakedown van de eerste Onyx F1 van Jean-Pierre Van Rossem zijn team in 1989, op een kart circuit notabene :biglaugh:

Verstappen vliegt tot dusver nog niet. Maakt het interessant. Opvallend wel want gisteren reed die 9 seconden weg van Hamilton in 19 rondjes tijd.

Met Norris, Hamilton en Verstappen wel dezelfde 3 snelsten als gisteren.

Zo rare Mercedes strategie.

Hamilton heeft pace voordeel en bandenvoordeel op Norris.
Maar toch zouden ze hem van strategie naar 1 stop willen veranderen?

Waarom gokken met wat lijkt op een win?

Mercedes zonder auto die niet de beste is prutst toch ook maar vaak hoor qua strategie en zonder een superieure wagen valt het hard op.

Damn, nu is 't gedaan voor Norris. Verstappen maakte minder progress op die mediums dan verwacht, maar nu Norris z'n positie kwijt is én ze beide op hard staan..

Hamilton had idd makkelijk kunnen winnen. Enerzijds tactische fout van het team die vraagt extra laps te rijden 1ste stint maar zelf verremd em zich opkomen rechte stuk waardoor em 3sec verloor ofzo.

En dan ja Leclerc van P1 naar P6. Het kleinste kind weet toch dat een 1 stopper op dit circuit niet werkt behalve die klungels van Ferrari precies -.- Man ik heb echt medelijden met Leclerc.

Het is zo erg dat Ferrari een toprijder zoals Leclerc middelmatig doet uitschijnen en een middelmatige rijder zoals Sainz bijna doet “shinen” :lol:

Laatst bewerkt:
Vraag me dan af is dat probleem niet opgemerkt tijdens sprintrace?

Ik dacht da ge na kwalificaties nimmer aan de wagen mag sleutelen.

image.png

Laatst bewerkt:
Mssn is het opgemerkt maar wilden ze niet vanuit de pits starten zoals Haas, die hun voorvleugels ook nog hebben aangepast. Risico genomen en verloren? Of simpelweg een compleet verkeerde inschatting door het gebrek aan tests.

Zuur voor Hamilton, die zag het weer helemaal zitten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan