FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Albon op z'n minst podium zou fantastisch zijn. Sainz gun ik de win wel wanneer er iets met Verstappen zou gebeuren.

Ferrari gaat met hun huidige set-up de banden opvreten. Binnen de kortste keren is Verstappen er langs als.hij de eerste chicane overleeft. Sainz is een heethoofd dus beter de kat uit de boom kijken denk ik in de eerste bocht.

Hopen op zo'n klassieke Monza GP met een compleet verrassende winnaar (zoals bvb Gasly of Ricciardo), anders wordt het toch weer een saaie boel

Verstappen weet dat hij het beste race pakket heeft op zondag. Geen risico's T1. Leclerc pakt P2 in T1.

Het zou me niet verbazen dat er vandaag een Ferrari uitvalt met motorproblemen. Nieuwe engine en "het kot" wellicht 200% open gedraaid om vandaag te kunnen shinen.

Verstappen voor 10 opeenvolgende race wins :love: Ik verheug me zo hard op het boe geroep :p

Hamilton gewoon een vuile rijder.
Kan gewoon niet clean close racen. Hoeveel keer heeft die al wel niet iemand van de baan gereden? En komt er weer gewoon mee weg, terwijl Piastri z'n punten kwijt is.

Walgelijke actie van Hamilton, ja. Hij weet als zevenvoudig wereldkampioen goed genoeg dat dit in een crash ging eindigen, en dat doet hij dan met een rookie zoals Piastri.... Hoewel Piastri helemaal niet als een rookie overkomt als je naar zijn resultaten kijkt, feit is dat Hamilton hier beter had moeten weten. 5 sec straf penalty is volkomen terecht.

allez, overdrijf anders een keer.
Hamilton doet gewoon een overtake zoals het moet, maar laat niet genoeg ruimte. ja da's zijn fout, maar om dat nu "vuil" of "walgelijk" te noemen...
hou dan op over de kunstmatige drs-overtakes he, want als je dit soort overtakes niet wilt, ga je enkel die nog over hebben. Risico ga je élke normale overtake hebben, dus incidenten ga je regelmatig hebben. daar is niks vuil of walgelijk aan.

Zijn we niet een klein beetje aan het overdrijven?
Crash, van de baan gereden, vuile rijder, walgelijk, en dat met een rookie.

Einde van de race niet gezien dus ik dacht dat ie Piastri de muur ingereden had. =>https://dubz.co/c/dc30bf
Contact omdat ie dacht dat Piastri iets meer zou opschuiven en misschien wat vroeger remmen.
Zo'n net niet net wel incidenten gebeuren meedere keren per race.

Oscar Piastri : “He apologised and the stewards gave that penalty. I can’t ask for anything other than that.”
“I think he just moved a bit too far to the right, but it’s very easy to do that in that corner [because] it’s very narrow.”

Hamilton via team radio : "I didn't give him enough space"
Na de race stapt Hamilton uit en is het eerste wat ie doet zich verondschuldigen.
Hamilton interview : "It was totally my fault and I went and apologised to him"

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan