FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Juist wanneer je denkt dat er toch iets anders mogelijk is, haalt Verstappen toch weer een buitenaards rondje uit zijn Red Bull. Ik ben absoluut geen fan maar wat een rijder.

Juist wanneer je denkt dat er toch iets anders mogelijk is, haalt Verstappen toch weer een buitenaards rondje uit zijn Red Bull. Ik ben absoluut geen fan maar wat een rijder.
Die moet zich toch ook beginnen afvragen wat de rest zit uit te steken. Perez ook weer onaanvaardbaar ver weg, 1.3 seconden , 5 andere teams ertussen...

Ik ben het ondertussen al wel gewoon. Als Verstappen niet meteen op P1 staat in quali worden de commentatoren bijna zot. Maar je weet gewoon dat wanneer het erop aankomt, hij alles weer mooi op een rijtje krijgt.

't Is die mensen hun job om wat op te hypen natuurlijk, maar steeds wanneer het wat closer was met P2, kunnen ze (presentatoren/commentatoren) het niet laten om toch wat te gaan fantaseren. Na vandaag was het weer van dat. Norris en Russel achter Verstappen: Wauw wat gaat dat geven, stel iemand kan hem in die eerste bocht verschalken, de McLaren heeft de pace, blabla.
Niemand trapt daar nog in toch. Zelfs als Max even een plaats verliest, de race is lang en z'n pace is zowel op korte als lange stints gewoon het snelst van heel het veld. Palmer hoopt steeds op 'het duel'. Wie niet. Maar we weten allemaal dat dat duel dan 1 ronde duurt OF niemand Max echt iets in de weg zal leggen. Dus ja, dat hypen stoort me soms wel.

Waar ze wel 100% gelijk in hebben is dat het gevecht om Best of the Rest heel interessant is. Bijna elke race liggen de kaarten anders.
Neem RBR uit de vergelijking en dit is het boeiendste seizoen in jaren.

Neem eerder Verstappen weg in deze Red Bull. Ik ben toch benieuwd wat bv een Norris in de Red Bull zou doen ipv Perez. Die laat het toch echt afweten.

Verstappen zet zijn laatste tijd als 1ste van het pak neer, terwijl de baan enkel maar sneller en sneller wordt... en toch ligt hij weer een halve seconde voor op de rest en 1.3s op Perez. Buitenaards die gast.

Het gaat precies relatief droog worden tijdens de race. Beetje smosregen na een half uur. Eerste stevige regenbui is pas voor na de race.

Wat is dat toch met Leclerc eigenlijk. Hij begint op niveau van Ferrari te opereren. Gisteren eerst die rant, dan weer een fout/crash. Vandaag die schade aan z'n voorvleugel was ook door een eigen foutje. Sainz mag dan in 't algemeen dat tikkeltje trager zijn, hij toont zich veel meer als iemand waar je op kan rekenen.

Alpha Tauri heeft het ook compleet verkloot voor Tsunoda. Ipv op zeker te spelen en gewoon te pitten daarstraks. They got greedy.

Rode vlag was een feit vanaf Zhou in de muur zat. Ik begrijp totaal niet waarom ze eerst nog virtual safety car geven. Dat doen ze bijna altijd, uitstellen voor geen enkele zinnige reden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan