FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Man man man. Echt waar.

Hoeveel tijd zouden ze gestolen hebben met hun extreem verboden move. Het gaat ongetwijfeld over uren.

En laat het dan op z'n minst op tijd weten aan Piastri en Hamilton ffs. Mssn ook Limits invoeren voor de stewards. Geen resultaat binnen de 5 min? Beslissing ongeldig.

Welke coureur is er momenteel zijn wagen het meest onwaardig, Perez of Stroll? Ik vind het ne moeilijke.. Alhoewel die laatste van mij part volgend seizoen zijn valiezen mag pakken.

Beide presteren inderdaad echt ondermaats, maar Stroll vind ik dit seizoen toch een categorie erger nog.
Waarbij wel moet gezegd, dat hij bij aanvang van het seizoen een serieuze blessure opliep, en in mijn ogen te snel is terug gekomen.
Ik denk niet dat we er iets aan verliezen als beide heren volgend jaar niet op de grid staan.

op dees moment zit die gast toch alleen in F1 omdat zijn vader dat wilt? zelf zou hij liever iets anders doen, denk ik.

Beide presteren inderdaad echt ondermaats, maar Stroll vind ik dit seizoen toch een categorie erger nog.
Waarbij wel moet gezegd, dat hij bij aanvang van het seizoen een serieuze blessure opliep, en in mijn ogen te snel is terug gekomen.
Ik denk niet dat we er iets aan verliezen als beide heren volgend jaar niet op de grid staan.

Alleen reed hij toen met die blessure beter dan nu denk ik :unsure:

Die track limits enforcement wel wat overbodig, leek vaak vooral door oversteer zonder dat er echt advantage werd gehaald.

Met de geruchten die rond gaan denk ik toch dat de kansen aan het stijgen zijn dat stroll volgend jaar niet meer op de grid staat. Natuurlijk allemaal geruchten en verschillende kanten dat je daar hoort (Junior die geen zin meer heeft in F1 en zou gaan tennissen of golfen, mede-leden van het consortium die niet meer akkoord zijn dat Senior Junior ondanks zijn tegenvallende prestaties in de auto zet en Senior willen uitkopen, Senior die zelf zou willen verkopen,... ). Maar waar rook is, is vuur.

Met de geruchten die rond gaan denk ik toch dat de kansen aan het stijgen zijn dat stroll volgend jaar niet meer op de grid staat. Natuurlijk allemaal geruchten en verschillende kanten dat je daar hoort (Junior die geen zin meer heeft in F1 en zou gaan tennissen of golfen, mede-leden van het consortium die niet meer akkoord zijn dat Senior Junior ondanks zijn tegenvallende prestaties in de auto zet en Senior willen uitkopen, Senior die zelf zou willen verkopen,... ). Maar waar rook is, is vuur.
Ik zie Stroll junior naar het WEC overstappen en Le Mans rijden in 2025, met misschien een test- en rustjaar in '24?
Ze hebben recent aangekondigd dat ze hun Valkyrie in de hypercar-classe gaan inzetten. (Met hulp van Valve's GabeN en waarschijnlijk zijn zoon als één vd piloten :D )

En zijn moeder is ook aan het pushen om hem te overtuigen geen F1 meer te rijden, zeker na z'n crash op Singapore. Ik denk (en hoop) dat hij volgend jaar effectief niet meer op de grid staat. Dan is het zitje wellicht voor Drugovich, maar das ook weer een rookie natuurlijk...

Ja ik zie Stroll Junior ook wel in het WEC rondrijden. En zeker met de AM-band in gedachten houdend. Een complete pannenkoek is het ook niet he. In F1 heeft hij ook bij momenten getoond te kunnen racen, maar die momenten waren wel schaars. En met de jaren enkel schaarser geworden. Hij is gewoon niet goed genoeg om constant het hoge niveau te brengen dat F1 nodig heeft. Denk dat hij op een lager niveau wel in staat moet zijn om iets constantere prestaties te brengen.

Vettel mag van mijn part terugkomen. 1 van de intelligentste coureurs da ge in uw team kunt hebben imo als het gaat over "car mechanics" (toch iemand die bezig is met details als em niet in de wagen zit), en tis gewoon een persoonlijkheid dat je wilt hebben op de grid :unsure:

Ik snap niet dat hij nog niet terug in de autosport zit in 1 of andere functie.

Vettel mag van mijn part terugkomen. 1 van de intelligentste coureurs da ge in uw team kunt hebben imo als het gaat over "car mechanics" (toch iemand die bezig is met details als em niet in de wagen zit), en tis gewoon een persoonlijkheid dat je wilt hebben op de grid :unsure:

Ik snap niet dat hij nog niet terug in de autosport zit in 1 of andere functie.

Vettel was toch duidelijk niet meer zo gemotiveerd in zijn laatste seizoen.
Ik snap dat iedereen hem nu cool vindt maar Vettel is nu toch "passé".
Dat is gewoon hem terugwillen voor zijn cult-factor.

Grosjean is vrij :p.

Ja ik zie Stroll Junior ook wel in het WEC rondrijden. En zeker met de AM-band in gedachten houdend. Een complete pannenkoek is het ook niet he. In F1 heeft hij ook bij momenten getoond te kunnen racen, maar die momenten waren wel schaars. En met de jaren enkel schaarser geworden. Hij is gewoon niet goed genoeg om constant het hoge niveau te brengen dat F1 nodig heeft. Denk dat hij op een lager niveau wel in staat moet zijn om iets constantere prestaties te brengen.

Als Lawrence Stroll zijn deel in AM verkoopt (wat nu de geruchten nu: verkoop van zijn deel in AM aan de Saoedi's),
wat is de band dan nog met Lance Stroll?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan