Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tenzij ge voor Ferrari zijt, misschien?Nu hopen dat Russel en Hamilton niet in elkaar gaan haken![]()
He wat?Meh Russeldan liever hamilton imo al vond ik eerder hem in fout gegaan tegenover Verstappen.
Geen idee, ik ben ook wel benieuwd naar de motivatie hier om Perez niet meer voor te laten.Verstappen toch Perez niet meer voorgelaten.. had die nog een laatste kans voor Alonso in de straight? Anders echt wel ego van hem.
Lockout
He wat?
Verstappen was toch volledig in fout?
Soit, get in Mercedes!!!
grapjasGeen idee waarom. Voor mij gaat Max daar de fout in, voor de stewards trouwens ook.grapjas
Op de beelden te zien vind ik het imo penalty Hamilton of racing incident tenzij de beelden een vervormd beeld geven.Lockout
He wat?
Soit, get in Mercedes!!!
Als dat nog niet duidelijk was.Verstappen toont echt wie hij is vandaag.
Lol?Lockout
He wat?
Soit, get in Mercedes!!!
Die lockout was nog een comment die ik niet had verwijderd/gepost van de Q.
Leclerc ook. Laten zich beide niet van hun schoonste kant zien.Yikes Verstappen, hier verliest hij veel respect of er is iets gebeurt tijdens het jaar waar we niet van weten.![]()
Zelf al is er iets gebeurd, dan nog is dit echt lager dan laagYikes Verstappen, hier verliest hij veel respect of er is iets gebeurt tijdens het jaar waar we niet van weten.![]()