Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoffel is nog vrij.Ik wil wel voor Alpine rijden!
Ik hoop wel dat ze Ricc niet terughalen. Vond het laf om Alpine/Renault te laten stikken.

Die komt best wel binnen jaDie tweet van Piastri is echt wel....... holy fuck...

Ricciardo terug naar Alpine ? Dat zou mij verwonderen. Ze waren daar helemaal niet happy toen Ricciardo vertrok. Ik weet niet in hoeverre het management nu hetzelfde is als toen. Ik hoop voor Ricciardo dat het bijna een heel nieuw management in want anders schat ik zijn kansen om terug te mogen keren niet hoog in. Wie ze dan wel zouden kunnen vragen weet ik niet, maar ik vermoed dat er genoeg kandidaten zijn.Ziet er naar uit dat Piastri dus voor McLaren gaat rijden en ik ben eigenlijk 99% zeker dat Ricciardo terug naar Alpine gaat. Want hij kent het team natuurlijk, heeft ook veel ervaring en ze kunnen daar door beetje het vertrek van Alonso naar AM counteren.
Tegenwoordig schrik ik nergens meer van haha. Wat ook kan is Zhou naar Alpine (want heeft nog geen contract voor 2023) en Pourchaire dan bij Alfa Romeo.Ricciardo terug naar Alpine ? Dat zou mij verwonderen. Ze waren daar helemaal niet happy toen Ricciardo vertrok. Ik weet niet in hoeverre het management nu hetzelfde is als toen. Ik hoop voor Ricciardo dat het bijna een heel nieuw management in want anders schat ik zijn kansen om terug te mogen keren niet hoog in. Wie ze dan wel zouden kunnen vragen weet ik niet, maar ik vermoed dat er genoeg kandidaten zijn.
Ook weer waar...Tegenwoordig schrik ik nergens meer van haha.
Ik denk niet dat het is dat Daniël niet zou willen. Het is dat ik niet weet of Alpine nog interesse heeft in Daniël.Als den Daniel helemaal geen andere optie meer heeft (en die kans lijkt me steeds groter te worden) stapt die volgens mij zonder klagen opnieuw in die Alpine. 't Zou alleszins minder gek zijn dan wat er vandaag al allemaal gebeurd is.
Abiteboul was helemaal niet amused. En er zullen er bij Renault nog wel veel meer zijn die er niet mee konden lachen. Zelfs personen die nog boven Abiteboul stonden. Deze laatste had serieus zijne nek uitgestoken voor Ricciardo want ik meen me te herinneren dat Ricciardo abnormaal veel betaald werd voor een Renault piloot. Ik weet niet in hoeverre de rest van het manament daar veranderd is. Indien er voor de rest niet veel veranderd is zie ik Daniël echt niet terugkeren naar daar.Abiteboul is weg bij Alpine he, met Szafnauer zou er geen probleem moeten zijn
Ach ik zou ook niet liever willen maar ik denk dat dat niet meer realistisch is. Hij lijkt er zelf ook helemaal niet meer op te hopen.Moest Vandoorne nu wereldkampioen FE worden, en die kans is groot, zou er dan niemand hem overwegen? Hij is sowieso snel, en is alleen maar consistenter geworden. Bv bij Alpine naast Ocon? Dat lijkt me een solide driver pairing.
En wat gaan we dan zeggen over Alonso? Dat is in mijn ogen voor ne coureur ne bejaarde. Het enige dat die gast in mijn ogen nog doet is een plekje van iemand anders innemen.Zelfs Hulkenberg werd geopperd als mogelijke vervanger van Vettel bij AM, en die zijn houdbaarheidsdatum is toch ook wel overschreden.
wat heeft Vandoorne bijgebracht aan de F1?Daar ben ik het volledig mee eens, maar dat er zoveel “buzz” is rond de Vries terwijl Stoffel maar 3 jaar ouder is en een betere rijder, met F1 ervaring, dat begrijp ik niet.
Ik zie totaal niet wat de Vries in F1 kan bijbrengen.