FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
In plaats van dik punten in te lopen op dit circuit pakt Verstappen hier dik punten op iedereen. En dat vanaf p10 :rofl:
Dikke statement om de vakantie in te gaan.

Ferrari zal wel weer zeggen dat ze niets fout hebben gedaan :unsure:

Enorm jammer weer voor Leclerc en knap gereden van Verstappen en Hamilton.

aggD5yn_460swp.webp

Volgens Binotto lag het slechte resultaat in de eerste plaats aan de pace. Dan pas aan de bandenstrategie. Zo slecht leek die pace toch niet. En de slechte pitstops vergeet hij ook te vermelden.

Volgens Binotto lag het slechte resultaat in de eerste plaats aan de pace. Dan pas aan de bandenstrategie. Zo slecht leek die pace toch niet. En de slechte pitstops vergeet hij ook te vermelden.

Was het beste dat hij kon verzinnen in 10 laps tijd :p. Ik denk echt dat hij gewoon vroeger in de mobilhome is gekeerd gewoonweg om een uitleg te verzinnen voor de pers :p.

Was het beste dat hij kon verzinnen in 10 laps tijd :p. Ik denk echt dat hij gewoon vroeger in de mobilhome is gekeerd gewoonweg om een uitleg te verzinnen voor de pers :p.
Als ik iets onnozel heb gedaan op het werk ga ik soms ook op het wc eens diep nadenken over hoe ik dat nu weer ga uitleggen.

Laatst bewerkt:
Sorry maar Ferrari verknalt het bij alonso dan bij vettel en nu bij Leclerc.

Willen ze uberhout wel de WK winnen?
Hoe zat het bij ricc? ik dacht dat hij in de punten rijde en nog p13 geworden?
Extra pitsstop gemaakt of?

Alonso naar Aston, Piastri naar Alpine en Sargeant ipv Latifi bij Williams dan maar?
Alonso naar Aston zou echt enorm dom zijn... Piastri naar Aston zou nog kunnen, want wordt sws toch een leerjaar. Ook Mick wordt blijkbaar genoemd om naar daar te gaan (wat ook geen al te beste keuze zou zijn, ook vanwege de Ferrari link). En tjah, Nyck, zit ik al helemaal niet op te wachten.

:coolbrows:

Snap ni wat Alonso daar ga doen eigenlijk. Benieuwd wat hem komend seizoen uit die AM ga halen want die zijn toch echt bagger dit jaar 😅 zal ook wel schoon contractje gekregen hebben.

Snap ni wat Alonso daar ga doen eigenlijk. Benieuwd wat hem komend seizoen uit die AM ga halen want die zijn toch echt bagger dit jaar 😅 zal ook wel schoon contractje gekregen hebben.
Ik denk dat hij meer duels terug wilt met Verstappen, Hamilton etc.. al zal het dan nu tijdens het dubbelen worden :p

Hij wou per se een multi-year deal, terwijl Alpine maar voor 1 jaar wou verlengen. Plus, al van zijn tijd bij Ferrari wilde hij per se WDC worden bij twee verschillende teams. Maar da’s bij AM een illusie denk ik…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan