FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het eigenlijk ook redelijk normaal dat als een team domineert, dat je eens gaat kijken of de eigen auto misschien ook sneller wordt als je dezelfde designconcepten gaat toepassen. 't Is nu ook weer geen exacte kopie, en zolang er geen technische plannen worden doorgegeven of iets dergelijks is er toch niet veel aan de hand? En omdat ze beide dezelfde motoren hebben is het ergens logisch dat de verpakking rond die motor op bepaalde plaatsen heel erg op elkaar gaat lijken. Dat de sidepods ook op elkaar gaan lijken kan het gevolg zijn van een andere plaatsing van de radiatoren bijvoorbeeld. Door gewoon de radiatoren op een soortgelijke manier te positioneren en vervolgens een sidepod te ontwerpen kan je zomaar op ongeveer hetzelfde resultaat uitkomen, omdat dat mogelijk ook gewoon het beste ontwerp is bij die specifieke plaatsing van de radiatoren.

Ik zeg niet dat ik er een probleem mee heb he mannen. Maar het is heel duidelijk wat ze hier gedaan hebben. Witte Ferrari is ook maar wat tongue in cheek, maar het wordt overal wel gretig in de mond genomen.

Aan de reacties bij het afscheid van Seb te zien kan je toch merken hoe sympathiek hij is en hoe gewaardeerd hij wordt in de paddock.

Ik was fan en vind nog steeds dat hij vaak wat ondergewaardeerd wordt. Hij staat/stond qua absoluut talent wellicht niet op het niveau van Schumacher, Hamilton, Verstappen of mss Alonso. Maar de comments van tegenstanders alsof hij zijn 4 titels niet waard zou zijn vind ik ook serieus overdreven.

Het leek een sprookje, een nieuwe Duitse wereldkampioen naar Ferrari, ze dachten daar opnieuw de Schumacher jaren en de dominantie terug te brengen, maar dat viel verkeerd uit. Vettel heeft daar nooit de wagen gehad om zich te meten met de Mercedessen. Mede daardoor is volgens mij de perceptie gekomen dat hij toch niet zo goed of passé was en toegegeven, hij maakte onder druk ook best wel wat fouten, maar kijk nu naar Hamilton, plots geen dominante wagen meer en heeft ook moeite met zijn ploegmaat.

Soit, voor mij één van de beste en meest sympathieke piloten van de laatste decennia, ook gewoon heel mooie en nuchtere uitleg gegeven in dat interview waarom hij stopt. Mooie mens imo.

Goeie message van de f1 (rijders) na het debacle in Oostenrijk en na gisteren+ al die online haters.
Die wannabe fans die erbij zijn gekomen door DTS/Max/Lewis mogen van mij part asap vertrekken uit de sport.

Die wannabe fans of wat het ook moge zijn zijn een echte kanker voor de sport... Zo simpel is het... Valt niet mee te discussiëren ook. Het is in ieder geval wat ik al wat dacht en dat is dat het een echte voetbalcultuur geworden is..

Die wannabe fans of wat het ook moge zijn zijn een echte kanker voor de sport... Zo simpel is het... Valt niet mee te discussiëren ook. Het is in ieder geval wat ik al wat dacht en dat is dat het een echte voetbalcultuur geworden is..
Het is gewoon soms erger dan in het voetbal. Op pakweg voetbalzone.nl kan je ook vaak wat tenenkrullende commentaren lezen, maar de meesten posten daar nog wel met respect en enige kennis van het voetbal. De comments op die NL race websites en fora doen de HLN comments soms op ware stukjes intellectuele proza lijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan