FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het absoluut geen goede zaak dat er geen replays getoond worden. Vroeger kreeg je ALLES te zien, nu niets meer (algemene rant, idem andere sporten). Breng gewoon ALLES in beeld.

Die auto’s zijn toch zalig veilig geworden…

ETA: trouwens, voor mij, een racing incident. Misschien heel lichtjes verantwoordelijkheid van Gasly, niet zo verstandig om dat gat in te duiken.

we hebben nu toch alles gezien?
ik vind het geen slechte zaak dat ze nu wachten tot ze weten dat iedereen min of meer ok.
again: bij Grosjean toonden ze een uur lang de crash on repeat, terwijl op dat moment niemand wist hoe hij eruit gekomen was.

Ik vind het absoluut geen goede zaak dat er geen replays getoond worden. Vroeger kreeg je ALLES te zien, nu niets meer (algemene rant, idem andere sporten). Breng gewoon ALLES in beeld.
Ja tuurlijk, laten we alles in beeld brengen zelfs wanneer we niet weten hoe het met de rijder is. Laten we de familie en vrienden maar herhaling na herhaling zien van hoe hun zoon mogelijk sterft.

Schei toch uit man.

Ja tuurlijk, laten we alles in beeld brengen zelfs wanneer we niet weten hoe het met de rijder is. Laten we de familie en vrienden maar herhaling na herhaling zien van hoe hun zoon mogelijk sterft.

Schei toch uit man.
Was vroeger nochtans zo. Is een verandering die de laatste jaren opkomt. Dus schei zelf uit.
Past een beetje bij hoe de wereld evolueert… soit, da’s een andere discussie.

Schei toch uit man.
Zonder de halo zag je vandaag een onthoofding.
Dat is toch de droom van elke echte F1 fan om live op tv te zien met 99 herhalingen vanuit elke hoek.

we hebben nu toch alles gezien?
ik vind het geen slechte zaak dat ze nu wachten tot ze weten dat iedereen min of meer ok.
again: bij Grosjean toonden ze een uur lang de crash on repeat, terwijl op dat moment niemand wist hoe hij eruit gekomen was.
Ja, en niemand die verplichtte er 200 keer naar te kijken toch? Alsof je die crash dan plots niet meer mag tonen als het een slechtere afloop kende.

De crash van Kubica in Canada werd honderden keren herhaald, meteen na de crash. De beenbreuk van Wasilewski kwam full gore in beeld. …

Dit is dus 1 van die momenten waarom je in een motorische sport niet kan supporteren tegen een tegenstander.

En alles tonen. Laat ze maar eerst alles oplossen en dan pas tonen wanneer we weten dat alles min of meer ok is met de coureur. Vroeger toonden ze rijders die onthoofd werden door de barrières, die levend verbrand werden. No way dat je zo een beelden live op tv wil zien. Wetende dat er ook potentieel kleine kinderen zitten te kijken. Ik vind de hele reanimatie van Eriksson op het EK er al ferm over gaan.

Was vroeger nochtans zo. Is een verandering die de laatste jaren opkomt. Dus schei zelf uit.
Past een beetje bij hoe de wereld evolueert… soit, da’s een andere discussie.
En vroeger was dat wel goed dan? Jij waard waarschijnlijk wel amused met die beelden van Villeneuve ofzo dan.

En vroeger was dat wel goed dan? Jij waard waarschijnlijk wel amused met die beelden van Villeneuve ofzo dan.
Nooit live gezien, te jong voor, maar tonen moet je het volgens mij ja…

Edit: laat het gewoon, dit toont gewoon perfect aan hoe onnozel woke de wereld geworden is. We kijken naar een gevaarlijke motorsport maar stel dat we live in beeld brengen dat iemand zich zou kwetsen (niet eens het geval hier, gelukkig). Dan moeten we allemaal onze hoofden afwenden.
Allemaal unicorns en suikerspinnen, en elkaar doodknuffelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan