marcel
Well-known member
gebeurt wel vaker als je naar links rijdt terwijl er daar al 2 wagens zitten.Waarom vind je dat?
Wordt aangetikt links achter
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gebeurt wel vaker als je naar links rijdt terwijl er daar al 2 wagens zitten.Waarom vind je dat?
Wordt aangetikt links achter
Werd juist officieel bevestigd ,blijft belachelijke regel.Beide Ferrari rijders die gratis hun plaatsen terug krijgen![]()
Ja tuurlijk, laten we alles in beeld brengen zelfs wanneer we niet weten hoe het met de rijder is. Laten we de familie en vrienden maar herhaling na herhaling zien van hoe hun zoon mogelijk sterft.Ik vind het absoluut geen goede zaak dat er geen replays getoond worden. Vroeger kreeg je ALLES te zien, nu niets meer (algemene rant, idem andere sporten). Breng gewoon ALLES in beeld.
Was vroeger nochtans zo. Is een verandering die de laatste jaren opkomt. Dus schei zelf uit.Ja tuurlijk, laten we alles in beeld brengen zelfs wanneer we niet weten hoe het met de rijder is. Laten we de familie en vrienden maar herhaling na herhaling zien van hoe hun zoon mogelijk sterft.
Schei toch uit man.
Zonder de halo zag je vandaag een onthoofding.Ja tuurlijk, laten we alles in beeld brengen zelfs wanneer we niet weten hoe het met de rijder is. Laten we de familie en vrienden maar herhaling na herhaling zien van hoe hun zoon mogelijk sterft.
Schei toch uit man.
Een onthoofding zien?Zonder de halo zag je vandaag een onthoofding.
Dat is toch de droom van elke echte F1 fan om live op tv te zien met 99 herhalingen vanuit elke hoek.

Ja, en niemand die verplichtte er 200 keer naar te kijken toch? Alsof je die crash dan plots niet meer mag tonen als het een slechtere afloop kende.we hebben nu toch alles gezien?
ik vind het geen slechte zaak dat ze nu wachten tot ze weten dat iedereen min of meer ok.
again: bij Grosjean toonden ze een uur lang de crash on repeat, terwijl op dat moment niemand wist hoe hij eruit gekomen was.
Ik herinner mij erger.Zonder de halo zag je vandaag een onthoofding.
Dat is toch de droom van elke echte F1 fan om live op tv te zien met 99 herhalingen vanuit elke hoek.
Dit is dus 1 van die momenten waarom je in een motorische sport niet kan supporteren tegen een tegenstander.Ik vind het absoluut geen goede zaak dat er geen replays getoond worden. Vroeger kreeg je ALLES te zien, nu niets meer (algemene rant, idem andere sporten). Breng gewoon ALLES in beeld.
Naast de Halo is er toch ook nog een T-bar die beschermt bij zo’n dingen?Een onthoofding zien?![]()
En vroeger was dat wel goed dan? Jij waard waarschijnlijk wel amused met die beelden van Villeneuve ofzo dan.Was vroeger nochtans zo. Is een verandering die de laatste jaren opkomt. Dus schei zelf uit.
Past een beetje bij hoe de wereld evolueert… soit, da’s een andere discussie.
Nooit live gezien, te jong voor, maar tonen moet je het volgens mij ja…En vroeger was dat wel goed dan? Jij waard waarschijnlijk wel amused met die beelden van Villeneuve ofzo dan.
Ik bedoel de F2 race. Moest dat 20j geleden gebeurd zijn was het anders afgelopen.Naast de Halo is er toch ook nog een T-bar die beschermt bij zo’n dingen?
De Halo zit er nog niet zo lang op, hoeveel onthoofdingen zag je zo vroeger gemiddeld?
Naast de Halo is er toch ook nog een T-bar die beschermt bij zo’n dingen?