FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je nu echt geen enige vorm van respect ??????????????????????????????????????????????????????
Snap dat je veel spektakel wilt zien,maar het lijkt er stilaan op dat zin voor realiteit aan't verliezen bent.
This is not a video game waar je over and over again opnieuw kunt beginnen.

Djeez,ik zie u al juichen moest uw eigen moeder/vader dodelijke crash maken.
Spektakel over alles zeker.

bij Grosjean kregen we anderhalf miljard replays. dat was er een beetje over, en sindsdien zijn ze een beetje terughoudender bij dit soort crashes.
Akkoord. Dat was er inderdaad over. Maar om nu geen replays te geven omdat er misschien iemand niet levend uit komt vind ik er dan ook weer over. Maar het is wel meer zo dat de slinger tegenwoordig altijd te ver door slaat. Is het niet naar de ene kant, dan is het wel naar de andere kant.
Nu hebben we hier heel lang naar niets zitten kijken. Ze hadden op z'n minst toch wel 1 replay kunnen geven met wat er precies gebeurd was en waarom het zo lang duurde.

De halo heeft vandaag nogmaals zijn waarde getoond. Niet enkel de crash van Zhou hier net maar ook bij een crash in F2 eerder vandaag: https://sporza.be/nl/2022/07/03/bek...ectaculaire-crash-in-formule-2~1656851078999/

Alleszins Zhou lijkt bij bewustzijn te zijn en geen breuken te hebben, wat toch al enigzins positief is.

Ik ben ook tevreden dat ze die beelden hebben achtergehouden tot alles duidelijk was dat niemand bij deze crash het leven heeft gelaten.

Dit is geen film van Michael Bay, dit is niet uw persoonlijke spektakelshow, dit zijn echte mensen met familie en vrienden die ook meekijken en die willen weten hoe het met hem is ipv hem uit 20 standpunten mogelijks te zien sterven.

Nooit live gezien, te jong voor, maar tonen moet je het volgens mij ja…

Edit: laat het gewoon, dit toont gewoon perfect aan hoe onnozel woke de wereld geworden is. We kijken naar een gevaarlijke motorsport maar stel dat we live in beeld brengen dat iemand zich zou kwetsen (niet eens het geval hier, gelukkig). Dan moeten we allemaal onze hoofden afwenden.
Allemaal unicorns en suikerspinnen, en elkaar doodknuffelen.
Wat heeft woke zijn hier nu mee te maken? :laugh: . Ik hoef gewoon geen herhaling te zien voor ik weet dat de persoon in kwestie levend en wel is. Is dat nu zo erg dat je even op die beelden hebt moeten wachten?

Toen Bianchi omkwam, dachten we óók dat de wagens "zalig veilig" waren
Toen Surtees omkwam, dachten we óók dat de wagens "zalig veilig" waren
Toen Hubert omkwam, dachten we óók dat de wagens "zalig veilig" waren

als je naar zo'n crash kijkt, en uw eerste instinct is "show it again", scheelt er iets.
Thanks

Lees juist dat er pipos op t circruit gelopen waren. Sjonge jonge.maar goed dat het een rode vlag was.
met de nadrukkelijke bedoeling "to disrupt the GP".

Edit: laat het gewoon, dit toont gewoon perfect aan hoe onnozel woke de wereld geworden is. We kijken naar een gevaarlijke motorsport maar stel dat we live in beeld brengen dat iemand zich zou kwetsen (niet eens het geval hier, gelukkig). Dan moeten we allemaal onze hoofden afwenden.
Allemaal unicorns en suikerspinnen, en elkaar doodknuffelen.

Het WAS live in beeld. Ze hebben gewoon de herhalingen even weggelaten. Volledig terecht trouwens. Wat heeft dit nu met ''Woke'' te maken. Wat een zever weeral.

Wat heeft woke zijn hier nu mee te maken? :laugh: . Ik hoef gewoon geen herhaling te zien voor ik weet dat de persoon in kwestie levend en wel is. Is dat nu zo erg dat je even op die beelden hebt moeten wachten?
Maar kijk dan niet naar de herhalingen?

Nu wordt die beslissing voor ons gemaakt, alsof iemand bepaalt ‘ja, niet voor uw ogen’. Laat ons gewoon ontkennen dat F1 gevaarlijk is.

Daar heb ik problemen mee.

ik vind het wel knullig van de FIA.
race word herstart met een grid alsof er niet gestart is.
maar Russel mag niet herstarten omdat hij tijdens de race "outside assistance" heeft gekregen

Wie heeft gezegd dat ik live een onthoofding wil zien ? Nu weet je van niks. Je weet enkel dat er een zware crash was en dat Zhou nog in de wagen zit. Staat die in brand ? Is die wagen nog in 1 stuk ? Niets weet je. Ik waw geruster geweest indien ze direct de reden can de rode vlag getoond hadden. Daarom niet uit 27 hoeken,. maar gewoon 1 beeld van de crash.

BG op z’n best. Ik klaag aan dat er geen herhalingen zijn onmiddellijk na de crash, en 1 pagina verder wil ik onthoofdingen zien en heb ik een IS-lidmaatschap.

Alles wat ik wil is: ALLES op TV, full view, geen censuur, niks. En herhalingen.

Maar kijk dan niet naar de herhalingen?

Nu wordt die beslissing voor ons gemaakt, alsof iemand bepaalt ‘ja, niet voor uw ogen’. Laat ons gewoon ontkennen dat F1 gevaarlijk is.

Daar heb ik problemen mee.
NIEMAND ONTKENT DAT F1 NIET GEVAARLIJK IS.

Wie heeft gezegd dat ik live een onthoofding wil zien ? Nu weet je van niks. Je weet enkel dat er een zware crash was en dat Zhou nog in de wagen zit. Staat die in brand ? Is die wagen nog in 1 stuk ? Niets weet je. Ik waw geruster geweest indien ze direct de reden can de rode vlag getoond hadden. Daarom niet uit 27 hoeken,. maar gewoon 1 beeld van de crash.
Dus je zou er niet met in zitten dat je wel zou zien dat iemand onthoofd is? Want dan weet je tenminste dat er iemand onthoofd is?

Nogmaals. We hebben alle beelden die jullie willen zien gezien. Je hebt er enkel even op moeten wachten. OH NEE.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan