Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1 pagina ongeveer?Straf dat er over het hele Hamilton - Piquet ding paginas vol werden geschreven hier maar als er dan een eigenlijk race/quali is er amper een 10tal posts zijn...![]()
Ge kunt gij da gerust vinden, ik vind dat het bij sport hoort. Ik vind dat fanatiek in plaats van marginaal.Ook weer lekker dat boe geroep na de qualy. Engelse fans, toch ook het marginaalste volk in elke sporttak![]()
Dit kun je toch onmogelijk goedkeuren.Ge kunt gij da gerust vinden, ik vind dat het bij sport hoort. Ik vind dat fanatiek in plaats van marginaal.
Dit toont maar weer eens hoe mensen zoals jij deze sport beter links kunnen laten liggen.Ge kunt gij da gerust vinden, ik vind dat het bij sport hoort. Ik vind dat fanatiek in plaats van marginaal.

oy, ik zit ook regelmatig met 19.999 anderen in een voetbalstadion, wij zijn niet allemààl idioten.Dit toont maar weer eens hoe mensen zoals jij deze sport beter links kunnen laten liggen.
Jij moet gewoon met 30000 andere idioten in een voetbalstadion gaan zitten![]()

Hoe hautain is dat niet… je manier van supporteren is niet dezelfde als de mijne, ga maar een andere sport bekijken. Vervolgens meteen ook de kijkers van die sport ‘idioten’ noemen.Dit toont maar weer eens hoe mensen zoals jij deze sport beter links kunnen laten liggen.
Jij moet gewoon met 30000 andere idioten in een voetbalstadion gaan zitten![]()
Ja mag fanatiek zijn maar ik vind nog altijd met respect voor elkaar. Uiteindelijk maakt elke sporter van Verstappen tot Latifi deel uit van de sport en heb je ze alle nodig of er is geen competitie. Iemand jennen vind ik nog ok (zaken zoals uwen Leclerc zal vandaag wel weer uitvallen zeker?, Hamilton zou beter in de liften gaan werken dat is ook alle dagen op en neer gaan of gaat Max weer in het rond draaien?). Maar iemand uitjouwen dat gaat een brug te ver in al het fanatisme.Ge kunt gij da gerust vinden, ik vind dat het bij sport hoort. Ik vind dat fanatiek in plaats van marginaal.
Je mag ze inderdaad niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar het zijn er toch zeer veel en het zijn wel die die het voor de anderen ook verzieken. Ik ben zelf een groot voetbalfan (vooral het spelletje en op een paar buitenlandse ploegen en eentje in de lagere reeksen zal ik zeggen vrij neutraal) maar ik vond voetbal veel relaxer in coronatijden zonder publiek. Sfeer was weg, maar een groot deel van die sfeer bestaat ook uit het uitjouwen van tegenstanders, referees en het opketsen van spelers. Het waren misschien wel halve trainingen maar spelers gingen over het algemeen vriendschappelijker met elkaar om, gingen minder zagen aan de ref zijn oren bij een beslissing. Kortom er was gewoon meer respect.oy, ik zit ook regelmatig met 19.999 anderen in een voetbalstadion, wij zijn niet allemààl idioten.
Net filmke gezien. Op het eerste zicht (zoals ik het kon zien) praktisch heel de wagen recht op zijn hoofd. Zonder halo was ie dood. (En nu heeft hij niks).De halo heeft zijn nut maar weer eens bewezen in de F2.
Sorry, niet akkoord. In een voetbalstadion supporter je inderdaad tegen de tegenstander. In F1, of welke andere motorische sport dan ook, niet. Je supportert voor je favoriet, als je die al hebt. Tegen iemand supporteren is oftewel voor kleine kinderen oftewel ronduit marginaal.Hoe hautain is dat niet… je manier van supporteren is niet dezelfde als de mijne, ga maar een andere sport bekijken. Vervolgens meteen ook de kijkers van die sport ‘idioten’ noemen.
Sorry, voor mij is het even verbonden als België en frieten: je supporter niet alleen voor iemand, je supportert ook tégen de rivaal. Boegeroep en uitfluiten hoort daarbij als je op je rivaal zijn hometurf komt.
Dit is exact hoe ik het zie,Sorry, niet akkoord. In een voetbalstadion supporter je inderdaad tegen de tegenstander. In F1, of welke andere motorische sport dan ook, niet. Je supportert voor je favoriet, als je die al hebt. Tegen iemand supporteren is oftewel voor kleine kinderen oftewel ronduit marginaal.