FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, een teamgenoot van een heel ander niveau waardoor het er veel positiever uitziet.

Al zal het feit dat er bij een middenmotor nu eenmaal minder druk is, ook wel meespelen.

Verstappen is beter dan ga ik niet ontkennen,maar denk toch dat Gasly het potentieel had om ook voor podia te rijden met de RB.
Vorig seizoen toch heel goed gedaan bij AT,dit seizoen minder wil ik ook wel zeggen.

Verstappen is beter dan ga ik niet ontkennen,maar denk toch dat Gasly het potentieel had om ook voor podia te rijden met de RB.
Vorig seizoen toch heel goed gedaan bij AT,dit seizoen minder wil ik ook wel zeggen.

Een bijkomend probleem voor Gasly was dat hij niet de RB had die Perez al 2 jaar heeft.
De RB15 was een stuk minder dan de Mercedes, en was vooral competitief met de Ferrari.

Gezien Verstappen een betere rijder is betekent dat dat in normale omstandigheden het podium sowieso al weg is, en indien je gelooft dat de Ferrari beter was dan was rond de 6e plaats finishen vrij logisch. En dat deed hij meestal wel.

Wachten totdat het Silverstone is om op Piquet zijn woordenschat te reageren, zo obvious :baard:

(Neemt natuurlijk niet weg dat Piquet zijn gedrag niet goed te praten valt)

Wachten totdat het Silverstone is om op Piquet zijn woordenschat te reageren, zo obvious :baard:

(Neemt natuurlijk niet weg dat Piquet zijn gedrag niet goed te praten valt)
Op zich zo gek niet dat iemand er nu opstoot. Het kwam uit een gesprek dat expliciet over de aanrijding in Silverstone ging.

Interview is maandag gepubliceerd.
Hetgeen hij zegt over Lewis in dat interview is al maanden geleden op sociale media gedeeld.

Piquet blijft natuurlijk een debiel.
Ik hoop maar dat de Lewis fanboys Max niet gaan afschieten omdat het toevallig zijn schoonvader is.

OT: Ik ben benieuwd wat Leclerc/ Ferrari nog kan doen voor de zomerstop. RBR zou de grotere update uitgesteld hebben tot an de zomer.

Hetgeen hij zegt over Lewis in dat interview is al maanden geleden op sociale media gedeeld.

Piquet blijft natuurlijk een debiel.
Ik hoop maar dat de Lewis fanboys Max niet gaan afschieten omdat het toevallig zijn schoonvader is.
tbf, het ging over de crash op Silverstone, dus kans is al groot dat Piquet het zei omdat het toevalliig zijn schoonzoon is.

Uiteraard zegt Piquet dat omdat het Max is. Maar ik bedoel dat Max er niets aan kan doen wat zijn schoonvader zegt.
Max kan er wel aan doen dat hijzelf andere piloten 'mongol' noemt.
Vond ik er toen eigenlijk ver over. En erger dan wat nu Vips gedaan heeft (voor zei dat dat stukje niet hebben gezien, best eens op YouTube zoeken... Gewoon even een woord wat in iedere rapsong 35 keer wordt gezegd eruit geslipt en volgens mij zeker niet rassistisch bedoeld).

Denk dat het eerder een goed excuus is om van Vips af te geraken. Veel juniors maar nergens nog plaatsen om ze aan het werk te zetten in de F1.

Het is simpel he, wanneer die uitspraken aan het licht komen maakt 0,0 uit, het is degoutant en moet niet alleen uit de sport verdwijnen, maar evengoed uit de rest van de wereld.
Dat Verstappen hier niks mee te maken heeft is vanzelfsprekend.

Zulke uitspraken zijn er altijd geweest, en zullen er altijd zijn. Alleen wordt de wereld vandaag de dag gedomineerd door social media, politieke correctheid en allerhande woke toestanden.
Je zou al bijna denken dat de races zelf bijzaak zijn geworden 😔.

Denk dat het eerder een goed excuus is om van Vips af te geraken. Veel juniors maar nergens nog plaatsen om ze aan het werk te zetten in de F1.

Eerlijk gezegd, RBR heeft nog nooit een excuus nodig gehad om juniors uit het programma te zetten he. Gebeurt op zich bijna jaarlijks wel dat er afvallers zijn. Dus als ze van Vips af wilden, dan deden ze dat gewoon.

Max kan er wel aan doen dat hijzelf andere piloten 'mongol' noemt.
Vond ik er toen eigenlijk ver over.

Ja allez, nu kunnen we anders nog eens beginnen over "monkeys at the back" en "maybe it's because I am black" enzovoort. Dat zijn nog oudere koeien en ook totaal irrelevant ten opzichte van het topic van vandaag, maar hey, nu we toch bezig zijn.

Het is simpel he, wanneer die uitspraken aan het licht komen maakt 0,0 uit, het is degoutant en moet niet alleen uit de sport verdwijnen, maar evengoed uit de rest van de wereld.
Dat Verstappen hier niks mee te maken heeft is vanzelfsprekend.

Los van de “correctheid” van een uitspraak toch een beetje overdreven om een contract stop te zetten van 1 gebeurtenis in een bepaalde context? Ik vind het goed dat er meer respect wordt verwacht, maar jammer hoe er tegelijk zo weinig verdraagzaamheid is voor iemand dat iets verkeerd zegt of doet.

Zulke uitspraken zijn er altijd geweest, en zullen er altijd zijn. Alleen wordt de wereld vandaag de dag gedomineerd door social media, politieke correctheid en allerhande woke toestanden.
Je zou al bijna denken dat de races zelf bijzaak zijn geworden 😔.
Je kan ook gewoon naar de race kijken, over de teamradio zullen ze het er wel niet over hebben ;)

Los van de “correctheid” van een uitspraak toch een beetje overdreven om een contract stop te zetten van 1 gebeurtenis in een bepaalde context? Ik vind het goed dat er meer respect wordt verwacht, maar jammer hoe er tegelijk zo weinig verdraagzaamheid is voor iemand dat iets verkeerd zegt of doet.
Ik had het over Piquet z’n uitspraak.
Dat terzijde hebben mannen zoals Vips nu eenmaal een voorbeeldfunctie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan