Allé, voor P2 wordt het wellicht nog wel een leuke race... 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heerlijke quali!
Alleen een paar punten om het te verbeteren :
- Bananenschillen smijten voor de driver die op het punt staat de snelste lap te rijden
- Spike strips die plots uit het circuit komen
- Een stuk van het circuit bevriezen
- Een van de house robots van Robot Wars die piloten aanvalt tijdens de lap
- Fans die stemmen welke piloot een blinde ronde moet rijden in Q3
Volgens mij was het nochtans doenbaar. T1 en 2 lagen nat en dan de laatste bocht aan de wall of champions ook nog. Voor de rest lag het circuit er perfect bij voor slicks. Het was natuurlijk wel niet slim van Russell om dan net door die plas te gaan rijden in T1.De gok van Mercedes en Russell was ook wel heel optimistisch.
Was eigenlijk een beetje sarcastisch bedoeld. Bij Mercedes zullen ze waarschijnlijk gehoopt hebben op een soort van minimum rijhoogte voor het gehele veld, maar wat er uit de bus is gekomen is helemaal niet wat ze bij Mercedes wilden. Ik ga hier zeker niet beweren dat Lewis geen last heeft gehad van zijn rug, maar hij is toch onmiddellijk gestopt met er over te klagen.Dat Hamilton minder last heeft van zen rug is normaal, aan lage(re) snelheid is er veel minder last van porpoising.
Ik zou niet op punten rekenen voor MSC tbh. Perez , Russel , Norris , Ricciardo en Leclerc zitten allemaal achter hem en het zal droog zijn tijdens de race hoor ik toch overal. Ik zie enkel mogelijks een top tien voor KMAG.Ik ben benieuwd wat Haas kan in de race. Ik vrees een beetje dat het in de kwalificaties gewoon glory runs waren op een volledige natte setup, terwijl de meeste andere teams toch voor een compromis setup zullen zijn gegaan, want straks is het wellicht volledig droog.
Mits geen technische problemen én geen extreem nadeel uit een SC-fase, P3 of P4.Niets verloren met een slechte Q? Toch niet echt een makkelijk circuit om in te halen.
Pronostiek waar Leclerc gaat eindigen? P8 schat ikook het feit dat Perez daar in het achterveld als buffer rondrijd
Ik zie Russell Leclerc er nog afrijden. (Niet DNF maar zijn race verkloten met een tikje/spin)Mits geen technische problemen én geen extreem nadeel uit een SC-fase, P3 of P4.
Die Ferrari is ECHT snel.
Snel in de bochten wat vrij nutteloos is om in te halenDie Ferrari is ECHT snel.

Ik zou hem er graag max zien aftikken. Met waar Perez, Leclerc, Sainz, Russell en Hamilton zitten kan dat nog wel wat geven met het oog op het wereldkampioenschap. Als Alonso weer SC gaat spelen zoals in Baku dan ziet het er voor max wel zeer mooi uit zowel voor de overwinning als de WK-stand.Ik wil Alonso het podium zien halen![]()
Die ga ik, als het ook énigzins kan, live kijken. Ik snap dat jullie dat een schijtcircuit vinden, maar voor mij zijn het twee passies die samenkomen, dus tenzij het straks €3k voor een grandstandticket is ofzo, moet ik dat gezien hebben.Da's echt wel allesbehalve Las Vegas-style