Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x een “stratencircuit”. Max net iets voorzichtiger denk ik op hem niet in de muur te zetten. Playing the long game.Hmm Verstappen nu al tweede week op rij achter Perez. Dat Leclerc rapper is kan ik nog snappen maar hij gaat toch moeten verbeteren in quali's tbh.
Omdat hij zich wat inhoudt? Als ge ziet hoe de andere 3 flirten met de muur... Verstappen rijdt gewoon op 'safe'.Hmm Verstappen nu al tweede week op rij achter Perez. Dat Leclerc rapper is kan ik nog snappen maar hij gaat toch moeten verbeteren in quali's tbh.
Bedoelt ge die Verstappen die effectief met zijn achterkant de muur aangetikt heeft in plaats van ermee te flirten?Omdat hij zich wat inhoudt? Als ge ziet hoe de andere 3 flirten met de muur... Verstappen rijdt gewoon op 'safe'.
Goed dat ge het zegt.Hou er rekening mee dat de Race om 13u is!
Vandaag is volgens mij gewoon een uitzondering wegens le mans.die starturen zijn toch ook niet meer logisch he
vroeger was het: zaterdag om 13u qualifying, zondag om 14u race.
nu is: whatever de TV het beste uit komt.
Le Mans finisht om 4 uur.
Het zal vooral liggen omdat het daar een paar uur later is.
qualifying was gisteren om 16u.Vandaag is volgens mij gewoon een uitzondering wegens le mans.
Lijkt me te laat om te racen moesten er rode vlaggen etc zijn. Denk dat Baku niet verlicht kan worden zoals de circruits in de zandbak. (Er is nog een tijdsverschil met Baku)qualifying was gisteren om 16u.
als ze rekening wilden houden met Le Mans, was qualifying gisteren een uur vroeger, en de GP nu om 16u.