FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ricciardo heeft blijkbaar nog een contract voor volgend jaar bij McLaren (voor zo ver een contract wat betekent in F1). Gasly zal dan vrij komen bij AT. Zie die dan wel bij ofwel McLaren als ze Ricciardo de deur wijzen ofwel Alpine tekenen. Alpine met 2 Fransen, dat zie ik ze wel doen.
Bij Alpine hebben ze Piastri in de wachtkamer zitten. Als er een zitje vrij komt, dan gaan ze dat aan hem moeten geven of ze zijn hem kwijt, en dat risico zie ik ze niet nemen.

Dacht ook al dat er iets anders moest gebeurd zijn. Toch weer een flater van de regie om dat niet te tonen..

Ik las voor de race nog dat een van de klachten over Monaco is dat die hun eigen regie doen en de kwaliteit navenant is. Zijn zo wel een paar dingen opgevallen tijdens het weekend vond ik. (Of komt dat nu omdat ik dat op voorhand had gelezen :unsure: )

de discussie tussen ACM en FOM draait inderdaad meer over de controle over de race, dan over de race zelf.

Reden voor Ocon zijn penalty.
Ocon gaat toch ook nooit leren.

Weet je dat ik nu 100% zeker ben dat als dat Verstappen was geweest in plaats van Hamilton, hier kritiek zou komen op Verstappen omdat hij zich ergens plaatst waar een incident het waarschijnlijke gevolg is?

Ik ben akkoord dat Ocon hier in fout is he, maar tegelijk vraag ik me ook af wat Hamilton hier dacht te doen. Ocon is al aan het aanremmen voor T1 nog voor Hamilton zich er naast begint te positioneren. Toch een beetje heel optimistisch, da's echt te laat om nog een inhaalmanoeuvre in te zetten daar, dat had hij nooit gehaald.

Ik vind de fout van Ocon in L17 groter dan die in L18. In L17 zou je nog kunnen argumenteren dat Lewis er half langs hing en dat Ocon bijgevolg niet meer het recht had om gewoon naar de apex te rijden. Maar wat Lewis daar in L18 eigenlijk van plan was... dat lukt nooit.

Ik vind de fout van Ocon in L17 groter dan die in L18. In L17 zou je nog kunnen argumenteren dat Lewis er half langs hing en dat Ocon bijgevolg niet meer het recht had om gewoon naar de apex te rijden. Maar wat Lewis daar in L18 eigenlijk van plan was... dat lukt nooit.

Ja, ik ben het hiermee eens.

Ik wist dat het erg gesteld was met de regie, maar zó erg? :o

De Williams die de Ferrari's tijd gekost hebben, was wel degelijk te zien, hoor. maar niet van onboards.

Ik begin toch serieus te twijfel of Ricciardo dit seizoen nog mag uitmaken bij McLaren.

Dat Brown daar even aangeeft dat er clausules zijn om het te stoppen, nadat Ricciardo zegt dat hij een driejarig contract heeft, is toch wel betekenisvol vind ik.
Iedereen zegt hier al jaren dat het een topper is, maar ik vind van niet eigenlijk. Ik schat Russel zelf stuk hoger in. Op nu maar iemand te zeggen. Sympathieke kerel dat wel

Je hebt toppers die met elke wagen uit de voeten kunnen en je hebt er waarbij hij specifiek bij de rijstijl moeten passen. Ricciardo behoort tot die laatste groep imo

Je hebt toppers die met elke wagen uit de voeten kunnen en je hebt er waarbij hij specifiek bij de rijstijl moeten passen. Ricciardo behoort tot die laatste groep imo
Yep, Vettel ook, is al gebleken.
Op Autosport stond ooit een artikel waarin Vandoorne zijn ondermaatse prestaties geanalyseerd werden, en daarin werd hij veel vergeleken met Vettel. Had Vandoorne in de legendarische Red Bull gezeten, had hij misschien gelijkaardige dingen laten zien.
Nu ben ik wel van mening dat de écht grootste rijders het beste weten te maken van elke wagen. Dat is iets dat VAN/VET/RIC mankeren.

Nu, was het effectief bedriegen of was het dat geflirt? Beide niet ok maar het ene toch heel wat erger dan het andere.
Het is niet goed te zien maar op 1 filmpje is hij aan het grinden tegen een vrouw en een ander filmpje aan het kussen precies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan