Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij rijdt wel langzaam genoeg om die Ferrari heel te houden.Mick Schumacher mag nu toch wel definitief afgeschreven worden.
Don't jinx it.Hij rijdt wel langzaam genoeg om die Ferrari heel te houden.

Meestal blijft de motet wel heel. Maar de bouten waarmee ze aan het chassis hangen niDon't jinx it.![]()

het WK dusGewoon zielig voor Ferrari.
Je moet denken dat ferrari voor het laatst heeft gewonnen in 2007 met Kimi nog dan wel.

Wk en constr.het WK dus![]()
Toevallig ook het laatste jaar dat er geen Italiaan de grote baas was. Ik heb bij binotto en Arrivabene wel op een of andere manier wel een gevoel gehad dat die het team wel kunnen leiden, maar op de cruciale stressmomenten blijven het gewoon Italianen en gaan de emoties te veel leiden.Gewoon zielig voor Ferrari.
Je moet denken dat ferrari voor het laatst heeft gewonnen in 2007 met Kimi nog dan wel.
Is ook, Vettel heeft ook verschillende races en mss een wk verloren door bepaalde belissingen van het team.Toevallig ook het laatste jaar dat er geen Italiaan de grote baas was. Ik heb bij binotto en Arrivabene wel op een of andere manier wel een gevoel gehad dat die het team wel kunnen leiden, maar op de cruciale stressmomenten blijven het gewoon Italianen en gaan de emoties te veel leiden.
En dat nadat Perez het hele weekend de bovenhand haf. Schoon spelletje gespeeld bij RB. Anders begint Jos weer te roepen waarschijnlijk.Verdedigen kon je het ook niet noemen...
Wel zot hoeveel trager Perez ineens was nadat Max er voorbij was gegaan.
je moet ook reken houden 2 pitstops bij perez waren ook heel langzaam.En dat nadat Perez het hele weekend de bovenhand haf. Schoon spelletje gespeeld bij RB. Anders begint Jos weer te roepen waarschijnlijk.
Maar jongen tochEn dat nadat Perez het hele weekend de bovenhand haf. Schoon spelletje gespeeld bij RB. Anders begint Jos weer te roepen waarschijnlijk.
Verstappen zijn pace lag pakken hoger dan Perez. Er was totaal geen reden om in die positie te vechten met Verstappen want hij ging toch sowieso passeren en Leclerc ging anders ermee weg lopen op dat moment. Het enige dat verkeerd gegaan is zijn die pitstops van Perez.
Dieje kan naar de kine straks denk ik.