FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon zielig voor Ferrari.
Je moet denken dat ferrari voor het laatst heeft gewonnen in 2007 met Kimi nog dan wel.
Toevallig ook het laatste jaar dat er geen Italiaan de grote baas was. Ik heb bij binotto en Arrivabene wel op een of andere manier wel een gevoel gehad dat die het team wel kunnen leiden, maar op de cruciale stressmomenten blijven het gewoon Italianen en gaan de emoties te veel leiden.

Toevallig ook het laatste jaar dat er geen Italiaan de grote baas was. Ik heb bij binotto en Arrivabene wel op een of andere manier wel een gevoel gehad dat die het team wel kunnen leiden, maar op de cruciale stressmomenten blijven het gewoon Italianen en gaan de emoties te veel leiden.
Is ook, Vettel heeft ook verschillende races en mss een wk verloren door bepaalde belissingen van het team.

Die rijdt z'n eigen WK. Mr. Consistency.

Lewis had het écht lastig met z'n rug, damn.

En dat nadat Perez het hele weekend de bovenhand haf. Schoon spelletje gespeeld bij RB. Anders begint Jos weer te roepen waarschijnlijk.
Maar jongen toch :D Verstappen zijn pace lag pakken hoger dan Perez. Er was totaal geen reden om in die positie te vechten met Verstappen want hij ging toch sowieso passeren en Leclerc ging anders ermee weg lopen op dat moment. Het enige dat verkeerd gegaan is zijn die pitstops van Perez.

Ik kan me wel voorstellen dat de manier waarop die auto op elk recht stuk compleet door elkaar geschud wordt wat minder aangenaam is voor een 37 jarige :biglaugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan