Rain danceRain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rain danceRain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
Rain dance
![]()
Dat gedacht had ik ook. Iedereen zag toch direct dat er brokstukken op het circuit lagen, zelfs met die ideale positie om Norris zen wagen van het circuit te halen.En nu safety car. Dit vind ik zo belachelijk hé, doe dat dan toch direct?
Hopelijk blijft hij ook niet te lang uit rijden nu.. dat we toch nog iets van een battle zienDat gedacht had ik ook. Iedereen zag toch direct dat er brokstukken op het circuit lagen, zelfs met die ideale positie om Norris zen wagen van het circuit te halen.

Op die lange rechte stukken is de RBR gewoon beter, en dan meer acceleratie uit de bocht voor dat stuk. Zie Leclerc er niet voorbij geraken zonder driver error.Leclerc geraakt altijd zo dicht tot dat stukje onder die brug, daar verliest hij altijd zoveel tijd
Ik had eigenlijk wel gedacht dat die op Medium banden er redelijk vlot voorbij ging geraken.Perez pfff. Hoe kunt ge nu niet 3e worden?
En nieuwe banden e...Ik had eigenlijk wel gedacht dat die op Medium banden er redelijk vlot voorbij ging geraken.
Ja denk ook dat hij het al opgegeven heeft. Zal nu wss ook gaan voor die 2de plaats vast te houden ipv foutje te makenOp die lange rechte stukken is de RBR gewoon beter, en dan meer acceleratie uit de bocht voor dat stuk. Zie Leclerc er niet voorbij geraken zonder driver error.